جدیدترین فیلم کارگردان جوخه انتحار بزودی منتشر می‌شود

زمان پخش فیلم زنبوردار با بازی جیسون استاتهام مشخص شد

فیلم زنبوردار یک اکشن هیجان‌انگیز است که با حضور جیسون استاتهام , به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر بزودی منتشر خواهد شد. موسیقی این فیلم هیجان‌انگیز را دیو ساردی آهنگسازی کرده است. شما اینجا اطلاعات اولیه این فیلم را می‌خوانید تا به مرور تکمیل شود.

فهرست اکشن ترین و مهیج ترین فیلم های تاریخ سینما

خلاصه داستان فیلم زنبوردار

ماجرای فیلم زنبوردار The Beekeeper درباره شخصی به نام آقای کلی است که تصمیم دارد انتقام دوستش را بگیرد. او عضو سابق یک سازمان مخفی به نام زنبورداران است که دوست و همسایه‌اش را پس از اینکه طعمه یک کلاهبرداری می‌شود از دست می‌دهد. فوت دوست آقای کلی یک مرگ عادی نبوده و او با خودکشی به زندگی‌اش پایان داده است. از این رو آقای کلی تصمیم می‌گیرد از کسانی که دوستش را طعمه کلاهبرداری بزرگشان کرده‌اند انتقام بگیرد. شروع انتقام‌گیری آقای کلی لحظه‌ای است که داستان به اوجش می‌رسد.

 

زمان پخش فیلم The Beekeeper

فیلم زنبوردار برای اکران در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) برنامه ریزی شده است. مدت زمان این فیلم ۱۰۵ دقیقه است.

 

بازیگران فیلم زنبوردار

  • جیسون استاتهام (آقای کلی)
  • امی راور-لمپمن
  • جاش هاچرسون
  • بابی نادری
  • مینی درایور
  • فیلیسیا رشاد (همسایه آقای کلی)
  • جرمی آیرونز

 

درباره فیلم The Beekeeper

در آگوست ۲۰۲۱، اعلام شد که جیسون استاتهام در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد و همچنین به عنوان تهیه کننده نیز در گروه تولید این فیلم حضور دارد. دیوید آیر نیز در می ۲۰۲۲ برای کارگردانی این اثر قرارداد امضا کرد. عکاسی اصلی در سپتامبر ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز شد. در ماه اکتبر، استاتهام صحنه هایی را در تالار تیرینگهام در تیرینگهام گرفت. در نهایت فیلمبرداری فیلم زنبوردار در دسامبر به پایان رسید.

مترو گلدوین مایر (MGM) در اوت ۲۰۲۲، حقوق توزیع را در ایالات متحده و برخی مناطق بین‌المللی به دست آورد. همچنین در فوریه ۲۰۲۳، اسکای سینما حقوق فیلم را در بریتانیا به دست آورد. فیلم زنبوردار قرار است تحت حمایت استودیو ام جی ام آمازون MGM در ژانویه ۲۰۲۴ در سینماهای عادی و در سینمای دالبی و آی مکس منتشر شود.

 

پوسترهای فیلم زنبوردار

پوسترهای فیلم زنبوردار پوسترهای فیلم زنبوردار پوسترهای فیلم زنبوردار

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. Taha می‌نویسد

    حس میکنم جیسون چون پیر شده فیلماش و بازیهاش رو ب پسرفت شده
    چون ۳ تای اخر از فیلمایی که ازش اومد مجموعأ از کل فروش سود که نکرد هیچ زیانده هم بود
    مثلا تو فیلم mag 2 شخصأ اومد گفت هوادارانی که از فیلم و شخصیت بازی من راضی نبودن بیان فلانجا که هزینه بیلیتاشون رو پرداخت میکنم از جیب خودم چون شماها بخاطر من امدید منم باید جبران کنم براتون
    فکت:
    در کل من خودم فن ایشون هستم و واقعا بازیهاشو واقعا دوست دارم

filimo the north pole