عشق بازمی‌گردد

خبر و اطلاعات اولیه فیلم بعد چه اتفاقی می افتد

مگ رایان در فیلم جدیدش به نام بعد چه اتفاقی می افتد کارگردانی و بازیگری را همزمان تجربه می‌کند. استیون دیتز، کیرک لین و مگ رایان نویسندگان این اثر هستند. بازیگر دیگر فیلم هم دیوید دوچونی است. این فیلم در ژانر کمدی-رمانتیک قرار می‌گیرد.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

خلاصه داستان فیلم بعد چه اتفاقی می افتد

ماجرای فیلم بعد چه اتفاقی می افتد What Happens Later از این قرار است، بیل (دیوید دوکوونی) و ویلا (مگ رایان) در گذشته عاشق و معشوق بوده‌اند. ویلا بسیار خوش‌فکر و باهوش و منظم است اما بیل یک خرابکار فاجعه‌آمیز. بیل و ویلا در فرودگاه یک منطقه برفی بصورت اتفاقی باهم ملاقات می‌کنند. این دیدار پس از ده‌ها سال اتفاق می‌افتد؛ اما همچنان آنچه میان این دو می‌گذرد همان عشق و همزمان آزاری است که نسبت به یکدیگر دارند. بیل و ویلا شروع می‌کنند به مرور آنچه در این سال‌ها بر هر دویشان گذشته است. در این مرورها هر دو به یک ماجرا در گذشته مشترکشان فکر میکنند و آن این است که در حال حاضر چقدر به رویاهایشان نزدیک هستند. کم کم تعجب می‌کنند که چطور در این فرودگاه قرار گرفته‌اند و آیا واقعا این روبه‌رو شدن اتفاقی بوده؟

 

زمان پخش What Happens Later

فیلم What Happens Later برای اکران در ۳ نوامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

مگ رایان کارگردان فیلم بعدا چه اتفاقی می افتد

درباره فیلم What Happens Later

یکی از ستارگان بزرگ تاریخ سینما مگ رایان، یک آورد جدید برای اضافه کردن به رزومه‌اش دارد. این آورد بازی و کارگردانی مگ رایان در فیلم جدیدش What Happens Later است. این فیلم دومین فیلم سینمایی او به عنوان کارگردان پس از ایتاکا در سال ۲۰۱۵ است. در حالی که فیلم اصلی تاپ گان Top Gun با ۳۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان، پرفروش‌ترین فیلم رایان است. عکس‌های عاشقانه تام هنکس، یعنی ایمیل داری You’ve Got Mail و بی‌خواب در سیاتل Sleepless in Seattle، به ترتیب با ۲۵۱ میلیون دلار و ۲۲۸ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دوم و سوم هستند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole