گذشته گریز ناپذیر است!

خبر و اطلاعات فیلم کرید ۳

قسمت سوم فیلم کرید با کارگردانی و هنرپیشگی مایکل جردن بازمی‌گردد. در این قسمت ماجرا به گذشته کشیده می‌شود و چالش‌های بزرگی سر راه آدونیس قرار می‌گیرد.

فهرست بهترین فیلم ها درباره بوکس

فیلم کرید ۳ Creed III به کارگردانی مایکل بی. جردن تهیه شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی اوست که همزان نقش اول نیز متعلق به خودش است. فیلم Creed III توسط کینان کوگلر و زک بیلین نوشته شده و در ژانر اکشن-درام قرار می‌گیرد. این فیلم از نظر منتقدان هنوز به لطف بازی جاناتان میجرز و کارگردانی مایکل بی جردن سرگرم‌کننده است.

کرید ۳ برای قسمت سوم روایتش از زندگی آدونیس کرید بازمی‌گردد. مایکل بی جردن در اولین تجربه کارگردانی‌اش، این فیلم را با دیدگاه شخصی خود پیش می‌برد که قابل قدردانی است زیرا هر یک از فیلم‌ها کارگردان متفاوتی دارند که کرید را با سبک خاص خود در قاب تماشا نشانده‌اند. در این قسمت، آدونیس با چالش جدیدی روبرو می شود و آن گذشته است.

مایکل بی. جردن در فیلم کرید ۳

خلاصه داستان فیلم فیلم کرید ۳

ماجرای کرید ۳ از این قرار است که پس از تسلط بر دنیای بوکس، آدونیس کرید (مایکل بی. جردن) هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود پیشرفت کرده است. هنگامی که یک دوست دوران کودکی و اعجوبه سابق بوکس، دامیان (جاناتان میجرز)، پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره سروکله‌اش پیدا می‌شود، او مشتاق است ثابت کند که حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند رینگ را در دست بگیرد. به این ترتیب رویارویی او با دوستان سابق چیزی بیش از یک درگیری و دعوای پر از کتک کاری را باعث می‌شود. برای تسویه حساب، آدونیس باید آینده خود را قربانی مبارزه با دامیان کند، با توجه به اینکه دامیان مبارزی است که چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

زمان پخش فیلم کرید ۳

فیلم کرید ۳ در ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۲) پخش جهانی شد. مدت زمان این فیلم ۱۱۶ دقیقه است.

 

بازیگران فیلم کرید ۳

مایکل بی. جردن (آدونیس کرید)، جاناتان میجرز (دام اندرسون)، تسا تامپسون (بیانکا تیلور)، وود هریس (تونی)، فلورین مونتینو (ویکتور دراگو) و فیلیسیا رشاد (مری آن کرید).

دانلود فیلم کرید ۳ از فیلیمو

امتیازهای فیلم کرید ۳ ۲۰۲۳

وبسایت میانگین امتیاز
IMDB ۶.۸ از ۱۰
کاربران متاکریتیک ۶.۸ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز ۸۸ درصد بر اساس ۳۳۴ نقد
کاربران راتن تومیتوز ۹۶ درصد
منتقدان متاکریتیک ۷۳ درصد براساس ۶۶ نقد

 

پوستر فیلم کرید ۳

پوستر فیلم کرید ۳

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole