ماجراجویی ادامه دارد

خبر و اطلاعات انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو

انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو پس از خبرهایی درباره لغوش دوباره برای اکران آماده می‌شود.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو Scooby-Doo And Krypto Too با قدرت باز می‌گردد. این انیمیشن که در میان طرفداران خود یک رنج سنی وسیع را شامل می‌شود برای پخش در پاییز مهیا می‌شود. کارگردان انیمیشن جدید اسکوبی دو سیسیلیا آرانوویچ است. این انیمیشن جدید ۲۰۲۳ در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار می‌گیرد و تی‌.کی اوبرایان نویسنده فیلمنامه آن است.

پس از شایعات لغو اسکوبی دوو و کریپتو شاهد این هستیم که هنوز اخبار و اطلاعات جدید از این انیمیشن خارجی در جریان است. تیزر جدیدی که انیمیشن اسکوبی دو منتشر شده نشان می‌دهد که قهرمان‌های دی‌سی نیز به دنیای اسکوبی آمده‌اند تا در حل معمایی پیچیده او را یاری دهند. شاید این ادغام اتفاق خوبی برای این انیمیشن جدید و پرطرفدار باشد.

نکمیل مراحل تولید اسکو بی دوو و کریپتو خبر خوبی برای طرفدارانی است که شاهد لغو پروژه‌های دیگر Scooby-Doo هستند، زیرا این پروژه یک بازیگر سرگرم کننده و یک ماجراجویی جدید را در پاییز امسال ارائه می‌دهد.

انیمیشن اسکو بی دوو و کریپتو محصولی از کمپانی برادران وارنر است.

 

خلاصه داستان انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو

ماجرای انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو در قسمت جدید از این قرار است که بزرگترین قهرمانان جهان، لیگ عدالت دی سی، به طور مرموزی ناپدید شده‌اند و یک شبح وحشتناک در تالار عدالت ساکن شده است. اکنون این وظیفه بزرگ‌ترین سوپر کاراگاه‌های جهان، اسکوبی و باندش است که معما را حل کنند و قهرمانان ما را نجات دهند… با کمک کمی از دوست جدیدشان کریپتو سوپرداگ!

 

دانلود دوبله انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو

زمان پخش انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو

انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ مهر ۱۴۰۲) منتشر می شود. این انیمیشن ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه ماجراجویی و طنز را به‌تصویر می‌کشد.

 

تیزر انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو

 

بازیگران انیمیشن Scooby-Doo And Krypto Too

  • پی جی بیرن (جی بی)
  • ویکتوریا گریس (مرسی)
  • گری گریفین (دافنه بلیک)
  • فرانک واکر (اسکوبی دو)
  • متیو لیلارد (شگی راجرز)
  • تارا استرونگ (هلن)

 

دانلود انیمیشن اسکوبی دوو و کریپتو از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole