منتظر یک داستان معمایی و جنایی باشید

سریال بازنده؛ معرفی و خبرهای اولیه

علیرضا کمالی، صابر ابر و سارا بهرامی ستاره‌های این سریال هستند

مینی سریال بازنده به‌زودی و به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. اینجا معرفی ابتدایی سریال را مشاهده می‌کنید تا به زودی اطلاعات آن تکمیل شود.

خلاصه داستان سریال بازنده

اطلاعات دقیق و زیادی درباره سریال بازنده به‌طور رسمی منتشر نشده ولی خلاصه داستان آن، این متن مبهم و رازآلود است: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. آنطور که پیداست ما با سریالی جنایی و رازآلود طرفیم که قرار است یک پلیس، راز این ماجرا را به دست آورد.

 

بازیگران و عوامل سریال بازنده

امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است. بازنده دومین تجربه حسین‌پور در این ژانر محسوب می‌شود.

اما گروه بازیگران اصلی مینی‌سریال بازنده که بسیار هم کنجکاوی‌برانگیز است، از این قرار است؛ صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، الهه اذکاری، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و با حضور پیمان قاسمخانی.

تدوین: سیاوش کردجان، صداگذاری: حسین ابوالصدق، موسیقی: پیام آزادی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: کامیار شفیع‌پور و عکاس: محمد مهدی دلخواسته. قرار است به‌زودی از تصویرهای دیگر این مجموعه هم رونمایی شود.‌

 

چرا سریال بازنده پخش نمی‌شود؟

همانطور که متوجه شدید، این سریال مدت‌هاست که در نوبت پخش قرار دارد ولی در دسترس قرار نگرفته و بسیاری از مخاطبان از سرنوشت آن پرس‌وجو می‌کنند. به دلایلی، هنوز زمان نهایی پخش سریال بازنده مشخص نشده و با همه پیگیری شما، نمی‌توانیم درباره زمان دقیق انتشار مینی‌سریال بازنده اظهارنظر کنیم. ما هم امیدواریم با برطرف شدن مشکلات، این سریال در کنداکتور پخش قرار بگیرد. در صورتی‌که تغییری رخ داد، در همین صفحه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

پوستر اولیه سریال

پوستر سریال بازنده

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

226 نظر
  1. امیر محمد می‌نویسد

    فیلیمو آیا این سریال برای پخش تابستون هست یا همین بهار؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      چون هنوز نهایی نشده، هر حرفی بزنیم، به عنوان وعده فیلیمو به زمان پخش سریال تعبیر میشه و بعدا خیلی‌ها -نه شما- میان میگن چرا دروغ می‌گید؟

  2. amir می‌نویسد

    سلام یعنی ممکنه تا تابستون هم پخش نشه؟
    امیدوارم به کیفیت لطممه نخوره

  3. amir می‌نویسد

    سلام یعنی ممکنه تا تابستون هم پخش نشه؟
    امیدوارم به کیفیت لطمه نخوره

fosil