احتمال ساخت علاءالدین ۲ وجود دارد

به نظر می‌رسد که دیزنی در حال بررسی شرایط برای ساخت علاءالدین ۲ است. تهیه کننده این فیلم گفته در حال خلق داستان جدید هستند.

به نظر می‌رسد که فیلم علاءالدین ۲ هم ساخته می‌شود. شرکت دیزنی که به‌واسطه بازسازی انیمیشن‌های قدیمی خود در قالب فیلم توانسته به رکورد مالی خوبی در طول چند سال گذشته دست پیدا کند، تصمیم گرفته که علاءالدین ۲ را هم بسازد. بازسازی انیمیشن علاءالدین در قالب فیلم سینمایی که هنوز هم در حال اکران است، به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سینما رسید. «دن لین» تهیه‌کننده فیلم علاءالدین به این موضوع اشاره کرده که ساخت دنباله فیلم علاءالدین یا ساخت علاءالدین ۲ در دست بررسی قرار دارد. لین دراین‌باره می‌گوید:

«زمانی که می‌خواستیم فیلم علاءالدین را بسازیم به این فکر کردیم که فیلمی بسازیم که موردتوجه مردم قرار بگیرد و مردم از آن استقبال کنند. الان می‌توانم بگویم که مردم دوست دارند بازهم علاءالدین را ببینند. خیلی‌ها فیلم را چندین بار تماشا کردند. خیلی از طرفداران یک‌بار فیلم را دیدند و بار دیگر به همراه خانواده و دوستانشان برای تماشای آن آمدند. به نظر من علاءالدین داستانی است که می‌توان آن را ادامه داد. علاءالدین ۲ را به همان سبک قسمت اول می‌سازیم. قرار نیست فیلم یک بازسازی فریم به فریم انیمیشن باشد. با متریال‌هایی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم داستان جدیدی را خلق کنیم. درحالی‌که چیزی را دو بریزیم همه جوانب را بررسی می‌کنیم تا ببینیم به چه صورت می‌شود داستان علاءالدین را ادامه داد.»

کارتون علاءالدین در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و سپس در سال ۱۹۹۴ دنبال آن با نام «بازگشت جعفر» ساخته شد. در سال ۱۹۹۶ هم سومین قسمت با نام «علاءالدین و شاه دزدان» ساخته شد. دیزنی بعدا سریال کارتونی علاءالدین را هم ساخت.

ساخت علاءالدین 2

فیلم علاءالدین که هم‌اکنون در حال اکران است توسط «گای ریچی» ساخته شده است. او قبلا فیلم‌هایی مانند «مردی از یو.ان.سی.ال.ای.» و «شاه آرتور: افسانه شمشیر» را ساخته بود. فیلم علاءالدین که در آن «ویل اسمیت» بازی کرده هم‌اکنون فروش ۱٫۰۳ میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته است. بااین‌حال این فیلم نظر منتقدان را به آن‌چنان هم به خود جلب نکرده است. امتیاز ۵۷ درصد در سایت «راتن تومیتوز» و امتیاز ۳۴ از سایت متاکرتیک بیانگر این موضوع است. بااین‌حال از روی امتیاز ۷۳ سایت IMDB می‌توان نتیجه گرفت مردم این فیلم را دوست داشته‌اند.


منبع: MovieWeb

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. فاطمه زهرا محمدیان می‌نویسد

    ممنون از این که علاعدین ۲ رو هم می‌سازید یا همان بازیگران 🙏

  2. طهورا سعیدی می‌نویسد

    عالی و خیلی خوب

fosil