شروع پخش فصل چهارم سرگذشت ندیمه | فصلی دیوانه‌وار

شبکه هولو اعلام کرد که فصل چهارم سرگذشت ندیمه هم ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره روند فصل چهارم این سریال منتشر نشده است.

پخش فصل چهارم سرگذشت ندیمه (با عنوان اصلی Handmaid’s Tale) به‌زودی آغاز می‌شود. سرگذشت ندیمه قبل از پخش قسمت آخر فصل ۳ در آگوست ۲۰۱۹، به‌طور رسمی برای فصل چهارم تمدید شد. از آن زمان، ما همچنان منتظریم که ببینیم در فصل جدید چه اتفاقی خواهد افتاد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


خوشبختانه، وقتی درست بعد از پایان فصل ۳ با وارن لیتلفیلد (تهیه‌کننده اجرایی) صحبت کردیم، وی تأیید کرد که هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد و گیلیاد مبارزه‌های بسیاری را پیش رو خواهد داشت.
بنابراین، گرچه امید داریم که در ماه ژوئن شاهد پخش فصل چهارم سرگذشت ندیمه باشیم، اما همچنان سوال‌های زیادی در مورد قسمت‌های آینده داریم. در اینجا هرآنچه را که درباره فصل چهارم سرگذشت ندیمه می‌دانیم با شما به اشتراک می‌گذاریم:

پخش فصل چهارم سرگذشت ندیمه از چه زمانی شروع می‌شود؟

پخش فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه در روز چهارشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۱ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) آغاز می‌شود. برای اولین هفته پخش این اثر، همزمان سه قسمت منتشر می‌شود و در ادامه، پخش هفت قسمت دیگر از این سریال را هر چهارشنبه تماشاگر خواهیم بود.
در ابتدا قرار بود فصل جدید در پاییز سال ۲۰۲۰ پخش شود، اما تولید آن در ماه مارس گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد. شش ماه بعد، تولید در تورنتو از سر گرفته شد. قبل از اینکه سال به پایان برسد، بروس میلر (شورانر) در ماه دسامبر اظهار داشت که فیلم‌برداری فصل ۴ نیمه‌کاره باقی مانده است.
بینندگان این‌بار می‌توانند انتظار ۱۰ قسمت به‌جای ۱۳ قسمت معمول را داشته باشند؛ اما نکته جالب این است که سه قسمت را الیزابت ماس (بازیگر نقش جون آزبورن) کارگردانی کرده است.
بروس به ایندی‌وایر گفته:
«تصمیم کوتاه‌تر شدن فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه ۱۰۰٪ خلاقانه بود.»

بازیگران فصل جدید سریال The Handmaid’s Tale چه کسانی هستند؟

الیزابت ماس ​​در نقش جون آزبورن
مکس مینگلا به عنوان فرمانده نیک بلین
بردلی ویتفورد در نقش فرمانده جوزف لارنس
جوزف فاینس به عنوان فرمانده فرد واترفورد
ایوان استراهوفسکی در نقش سرنا جوی واترفورد
الکسیس بلدل در نقش دکتر امیلی مالک Ph.D.
سمیرا ویلی در نقش مویرا
آن داود در نقش عمه لیدیا
او.تی. فاگبنلی در نقش لوک بانکول
مدلین بروئر در نقش جِنین
آماندا بروگل در نقش ریتا

علاوه بر این، سم جاگر که در طول فصل های ۲ و ۳ نماینده آمریکایی مارک توئلو را به تصویر می‌کشید، به بازیگران اصلی فیلم اضافه خواهد شد. بینندگان همچنین چهره جدیدی از خانه تسخیرشده هیل محصول نتفلیکس را مشاهده خواهند کرد. مکنا گریس نقش خانم کیز را بازی خواهد کرد؛ او به‌عنوان «همسر بسیار باهوش و نوجوان یکی از فرماندهان بسیار مسن» توصیف می‌شود. کسی که «با اطمینان بر مزرعه و خانه خود حکومت می‌کند.» شخصیت جدید در حالی که از «آشفتگی درونی» رنج می برد، دارای رفتاری دوگانه با نمای بیرونی «آرام و متدین» خواهد بود.

ستاره‌های جدید دیگری هم مهمان فصل جدید این سریال خواهند بود؛ مانند زاو اشتون که نقش یک امدادگر در تورنتو را بازی می‌کند و رید بیرنی که به‌عنوان یک شخصیت جدید در گیلیاد با جون ملاقات می‌کند.

چند نکته درباره داستان فصل چهارم سرگذشت ندیمه

همانطور که طرفداران سرگذشت ندیمه می دانند، فصل ۳ با احساس آرامش و یک قسمت بسیار اضطراب‌آور برای بینندگان به پایان رسید. در حالی که جون توانست بسیاری از زنان و کودکان را از گیلیاد آزاد کند، هنوز هم با خطر اصابت گلوله مواجه است اما به نظر می‌رسد که تازه بازی را شروع کرده.

جون در حال رفتن به سوی دنیای بسیار جالبی است: او در حال فرار است و زنانی را نیز با خود همراه کرده که احساس مسئولیت می کنند. بروس در دسامبر ۲۰۲۰ به هالیوود ریپورتر گفت: «جون اکنون طعم آزادی را چشیده و ما می خواهیم او را دنبال کنیم.»

طبق گزارش ددلاین، در فصل چهارم سرگذشت ندیمه ، جون رهبر شورشیان است و ریسک‌هایی که انجام می‌دهد چالش‌های جدید، غیرمنتظره و خطرناکی را به همراه دارند. ماموریت جون برای اجرای عدالت و انتقام، او را به حرکت وامی‌دارد و حتی این تهدید وجود دارد که عزیزترین روابطش را هم نابود کند.

به نظر می رسد اتفاقات فصل چهارم می‌توانند بر روابط پیچیده جون با نیک تأثیر بگذارند. همانطور که می‌دانید، دختر جون و نیک به کانادا فراری داده شد تا لوک از او مراقبت کند. جون که توانایی تحمل رها کردن دخترش هانا را نداشت، قول داد که برای آزادی هردویشان مبارزه کند. اما آیا این موضوع برای نیک بسیار غیرقابل‌قبول خواهد بود؟ درست بعد از پخش قسمت آخر فصل سوم این سریال، کلیپی از آنها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد با عنوان «آیا آینده‌ای برای نیک و جون وجود دارد؟»

فصل ۳ با رسیدن بچه‌ها به کانادا تمام شد؛ از نظر بروس، مردم کانادا در فصل جدید نقش پررنگ‌تری دارند.

وی پس از پایان فصل ۳ گفت: «مردم تورنتو به اندازه مردم گیلیاد در داستان نقش دارند؛ همه آن‌ها به ما نشان می‌دهند که اگر جون از گیلیاد خارج نشود، چه چیزی انتظارش را می کشد.»

وی بعداً جزئیات بیشتری را به THR توضیح داد: «امیلی، مویرا و اکنون ریتا، با این سوال زندگی می‌کنند که چقدر از تجربه گیلیاد را با خود به کانادا آورده‌اند؛ این همان چیزی است که عمه لیدیا گفت: «گیلیاد در درون توست.» که بدان معنی است که آن‌ها کشورشان را درون خود حمل می کنند.»

زوج دیگری که در فصل چهارم سرگذشت ندیمه از نزدیک موردبررسی قرار می‌گیرند، فرمانده واترفورد و سرنا هستند. در حالی که بسیاری از فراریان گیلیاد با زندگی جدید خود در خارج سازگار می‌شوند، این دو نفر مجبورند که در آینه نگاه کنند. شورانر سریال گفت: «پیوند زناشویی باعث شده که آنها با خیلی از مسائل سازش کنند و اکنون باید با عواقب ناشی از آن و بقایای تمام دروغهایی که به یکدیگر گفته‌اند، به نوعی کنار بیایند.»

الیزابت ماس اخیراً در برنامه نمایش امشب با مجری‌گری جیمی فالن گفت: «با فصل ۴، ما به نوعی بسیاری از وعده هایی را که طی سه سال گذشته داده‌ایم، عملی می‌کنیم؛ ما می‌بینیم که نه فقط جون بلکه بسیاری از شخصیت‌ها واقعاً به مکان‌هایی می‌روند که قبلاً هرگز نرفته‌اند و به طرز چشمگیری تغییر می‌کنند.»

سرگذشت ندیمه چند فصل خواهد بود؟

در دسامبر سال ۲۰۲۰، The Handmaid’s Tale برای پنجمین فصل تأیید شد. اما سازندگان بیش از هر چیز آماده ساختن اسپین‌آف کتاب مارگارت اتوود یعنی وصیت‌ها هستند.

در سپتامبر ۲۰۱۹، Hulu و MGM حق ساخت این رمان را گرفتند و در حال مذاکره با بروس درباره چگونگی تبدیل کردن آن به اسپین‌آف Handmaid’s Tale بودند.

وارن گفت: «ما برنامه‌ریزی نکرده‌ایم که فصل ۴، فصل پایانی باشد، اما وقتی به کتاب دیگر مارگارت [اتوود] نگاه می‌کنیم، می‌دانیم که داستان ۱۵ سال آینده را به ما تحویل می‌دهد. ما نمی توانیم پایان داستان را در فصل ۴ ببینیم و صادقانه می‌توانم به شما بگویم هنوز به هیچ نتیجه قطعی‌ای نرسیده‌ایم.»


هر آنچه لازم است درباره سریال «سرگذشت ندیمه» بدانید


منبع: GoodHouseKeeping

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. Catherine می‌نویسد

    از کجا میتونم بدون سانسور و با زیرنویس فارسی این سریال رو ببینم؟

  2. ميترا می‌نویسد

    سریال سرگذشت ندیمه و خانه اژدها در پلاک فرم نیست.
    شما برای ببیندگان هیچ احترامی قائل نیستید.
    لطفا پاسخگو باشید.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ببخشید در چی نیست؟ پلاک فرم چیه؟
      بعد مگه میشه همه سریال‌ها رو پخش کرد؟ توضیحات درباره سریال خاندان اژدها رو بخونید متوجه میشید قضیه چیه.

fosil