همه نكات جالب قسمت دوازدهم سريال جزيره

چند قدم تا پایان

دوازدهمین قسمت از سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. با نزدیک شدن به پایان داستان جزیره، معماها یکی‌یکی حل و گره‌ها باز می‌شوند.

قسمت ۱۲ سریال جزیره با شوک دیدار صحرا و ارشد شروع می‌شود. زوجی که آخرین بار در جزیره با هم حرف زده بودند و در دیدار قبلی آنها، ارشد در خواب مصنوعی بود، باز هم حرفی با هم نمی‌زنند. صحرا تظاهر می‌کند که این دیدار برایش مهم نیست اما حال ارشد به وضوح به هم می‌ریزد.

همه چیز درباره سریال جزیره

از اتحاد در خانواده شاهنگ دیگر خبری نیست.سعید فیلم دوربین مداربسته کلینیک را به اردلان می‌دهد. غافل از اینکه با این کار ارشد هم بخش‌هایی از فیلم را که به حضور گلرخ و ویولت مربوط می‌شود، می‌بیند. درگیری او با اردلان باعث می‌شود برای تلافی، تلاش کند جایگاه او را پیش ارشد از بین ببرد. همه این اتفاقات اعضای خانواده را بیشتر از قبل از هم دور می‌کند.

حالا که سریال به آخرین قسمت خود نزدیک می‌شود، نقش بعضی بازیگران پررنگ‌تر از قبل شده و بعضی هم به حاشیه رانده شده‌اند.چند قسمت است که جز حذف نقش شاهد، نقش ماهک و رضی هم کمرنگ شده است. در عوض نقش‌هایی که در قسمت‌های قبل کمتر تاثیرگذار بودند، در این قسمت بیشتر دیده می‌شوند، مثلا نقش ماهک، سعید و سها که در چند سکانس از قسمت دوازدهم، بازی آنها را تماشا می‌کنیم.

قسمت دوازدهم سریال جزیره

صحرا تصمیمات عجیبی گرفته، برای مقابله با ارشد می‌گوید که تصمیم گرفته مثل شاهنگ‌ها باشد. با همین وسوسه هم کار در خبرگزاری کلام را آن هم به عنوان معاون سردبیر شروع می‌کند. ارشد به دنبال صحرا به روزنامه محل کار قبلی او می‌رود. از امیرحسین می‌خواهد جلوی صحرا را بگیرد اما موفق نمی‌شود.صحرا این بار قصد دارد تا ته خط برود و برای انتقام گرفتن، با ناظم هم دست دوستی می‌دهد.

درگیری و تنش در خانواده شاهنگ بالا گرفته است. اولین درگیری را با صحنه جر و بحث آذین و مهشید تماشا می‌کنیم. مهشید از فهمیدن اینکه دیدار گلرخ و ویولت با ارشد در کلینیک، نقشه شاهنگ بزرگ بوده، شوکه می‌شود. اما شدیدترین درگیری مربوط به رو در رویی سعید و اردلان است که به زد و خورد و درگیری فیزیکی می‌رسد. حالا دیگر توصیه‌های شاهنگ بزرگ هم بی فایده است و انگار خانواده در آستانه از هم پاشیدن قرار گرفته است.

هیجان قصه در قسمت ۱۲ سریال جزیره با دیدار ناگهانی گلرخ و صحرا به اوج می‌رسد. صحرا از حرف زدن درباره ارشد فراری است اما می‌گوید که کارش با گروه شاهنگ تازه شروع شده است. گلرخ این بار از در تهدید وارد می‌شود و صحرا را با خبر ازدواج قبلی ارشد، مبهوت و تنها می‌گذارد. این خبر، آتش انتقام‌جویی را در وجود صحرا شعله‌ورتر می‌کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم عاقبت عشق پرماجرای ارشد و صحرا که در جزیره جا مانده، به کجا ختم می‌شود؟

بنر سریال جزیره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 نظر
  1. نازنین می‌نویسد

    لطفا فصل دوم سریال جزیره 🏝️ را پخش کنید لطفا ممنون

  2. علیرضا می‌نویسد

    سلام لطفا داستان کامل قسمت سیزدهم و چهاردهم سریال ایرانی جزیره رو بذارین

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      فردا مطلب مربوط به این قسمت پایانی منتشر میشه.

  3. باران می‌نویسد

    متاسفم برای فیلیمو از اول یه سریال رو نسازید یا اگر میسازید حواستون باشه با کیفیت بسازید الان ساختید پخش کردید نصفه گذاشتید یه ملتی رو تو خماری گذاشتید بعد اعلام میکنید بقیه اش ساخته نمیشه با اینکه قبلش گفتید فصل دو ساخته میشه مگه ملت علاف شمان؟؟؟؟
    جزیره که پرید ولی مطمئنم خبری از جیران نمیشه اونم هی میگید پخش میکنیم پخش میکنیم تهش پخش نمیشه دروغ گو تر از شما ندیدم😒👎👎👎👎

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      نظر شما محترم، ولی یکی از قدم‌های احترام به نظر مخاطب، ادامه دادن سریالی است که نظر مخاطب را جلب کرده و برعکس!

      مورد سریال جیران هم فرق می‌کنه که مجالش اینجا نیست

  4. مریم می‌نویسد

    چند قسمت هستش؟

fosil