همه نکات جذاب قسمت نهم میدان سرخ

حقیقت‌های پنهان قوت می‌گیرند

قسمت نهم سریال میدان سرخ ۲۱ آبان از فیلیمو پخش شد. این قسمت چند لحظه حساس و تعیین‌کننده داشت. رویارویی ساعد با افرا و پاپ که مثل روبه‌رو شدن با پسر یا برادر از گور بازگشته نبود و روبه‌رویی ساعد و ثریا که مانند مادر و پسری نبود که سال‌هاست از یکدیگر جدا مانده‌اند. ملاقات لیلی و پیروز هم چیزی را روشن نکرد. دیدار پیام و عبد هم داستان را پیش نبرد. در همه این لحظه‌ها قدرت واقعی، دست حقیقت پنهان بود. حقیقتی که تا برملا نشدنش داستان را پیش می‌برد و معلوم نیست کی و کجا برای ما و ساعد و پیام و بقیه کاراکترها روشن می‌شود.

همه چیز درباره میدان سرخ

بازگشت ساعد باعث به وجود آمدن دو صحنه رویارویی حساس و مهم در داستان شد. یکی روبه‌رو شدن با ثریا و یکی روبه‌رو شدنش با افرا. از قرار هیچ‌کدام هم آن طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. نه رابطه‌اش با ثریا شکل گرفت و نه رابطه و احساسی که نسبت به افرا داشت در دلش قوت گرفت. در هر دو مورد چیزی که بین ساعد با ثریا و افرا فاصله ایجاد می‌کرد، حقیقت بود. حقیقتی که ساعد به دنبالش است و تنها پاپ از آن خبر دارد و احتمالا اعلا که توانسته آن را دستاویزی کند و برای پاپ نقشه بکشد. باید منظر باشیم تا ببینیم این حقیقت کی روشن می‌شود؟

ساعد بی‌خبر از پاپ و برخلاف میل او برگشت و حالا جلوی پاپ قد علم کرده است. او مقابل پدرش ایستاده چون فهمیده پدرش حقایقی را از او پنهان کرده است و می‌خواهد با تحت فشار قرار دادن پاپ به هر قیمتی شده به حقیقت برسد. اینجا دقیقا نقطه‌ای است که پاپ فکرش را نکرده بود و همین اتفاق پیش‌بینی نشده می‌تواند پاپ را که سعی داشت در حاشیه امن باشد و خودش را از بازی کنار کشیده بود، دوباره وارد میدان کند. اتفاقی که به احتمال زیاد از قسمت آینده شاهد آن باشیم.

امیرحسین آرمان در سریال میدان سرخ

لیلی همچنان مانند یک راز سر به مهر مانده است. با این که در این قسمت دیدیم که خودش را به پیروز نشان داد و سعی دارد از همه فرار کند، اما هنوز نه از نیت و نقشه او خبر داریم، نه می‌دانیم با طلاها چه کرده است. آنچه مشخص است او دچار ترس است و از همه مکین‌ها فرار می‌کند. حتی از پیام. باید ببینیم با آزاد شدن پیام سرنوشت لیلی چه می‌شود.

یکی از نکات جالبی که در این قسمت به طور کامل به آن پرداخته شد، پزشک بودن اعلا بود. روان‌پزشک بودن او به مقدار زیادی میزان نفوذ و موفقیتش در تیم مبینی را توضیح می‌دهد و باید دید در آینده دیگر چطور قرار است به کمکش بیاید. نحوه نزدیک شدنش به ساعد برای به میدان آوردن پاپ هم قطعا از همین مهارت او در شناخت آدم‌ها نشأت می‌گیرد. اعلا کلیدی‌ترین مهره این داستان است و هرچه بیشتر از او بدانیم سرنوشت داستان بیشتر برایمان روشن می‌شود. فعلا قدرت درست اوست.

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil