زنده باد سرزمین رویاها!

انیمه خیالی به زودی منتشر می‌شود

انیمه خیالی به کارگردانی یوشیوکی موموسه و با تکنیک دستی تهیه شده است.

خلاصه داستان انیمه خیالی

داستان انیمه خیالی The Imaginary از این قرار است؛ در دنیایی که تخیلات می‌توانند زندگی کنند و توسط دیگران خورده شوند، راجر، پسر خیالی، توسط هیچ‌کس جز خالقش، دختری به نام آماندا، دیده نمی‌شود. راجر و اماندا در اتاق زیر شیروانی یکدیگر را ملاقات می‌کنند، جایی که تخیل به نهایت خودش می‌رسد. چیزی که این داستان را به چالش می‌رساند و اوج ماجرا از آن آغاز می‌شود تقدیر گریزناپذیر تخیلات انسانی،‌یعنی فراموشی است. راجر از این تقدیر آگاه می‌شود و به تکاپو می‌افتد. او سعی می‌کند خودش را در برابر شکارچیان خیال محافظت کند و باقی بماند. در این مسیر او سفر به شهر خیال‌پردازان را آغاز می‌کند، شهری که پناه خیال‌های فراموش شده است، در این سفر او مسیرهایی هدفمند و باارزش را برای آینده کشف می‌کند.

فهرستی از بهترین انیمه های ژاپنی تاریخ

زمان پخش انیمه خیالی

انیمه The Imaginary برای اکران در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) در سینماهای ژاپن برنامه‌ریزی شده است.

 

صداپیشگان انیمه جدید خیالی

  • کوکورو ترادا
  • ریو سوزوکی
  • ساکورا آندو
  • ریسا ناکا
  • تاکایوکی یامادا
  • آتسوکو تاکاهاتا
  • ایسی اوگاتا

 

درباره انیمه The Imaginary

انیمه خیالی The Imaginary یک انیمیشن ژاپنی فانتزی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی یوشیوکی موموسه و تهیه‌کنندگی استودیو پونوک است. این انیمه بر اساس رمانی به همین نام اثر ا. اف هارولد در سال ۲۰۱۴، تهیه شده و پس از انیمه مری و گل جادوگر (۲۰۱۷) دومین انیمه بلند این استودیو پونوک است.

انیمه خیالی با تکنیک دستی، کشیدن فریم به فریم با نقاشی دستی، تهیه شده، این انیمه قرار بود در ۲۰۲۲ اکران شود ولی بنا به دلایلی اکران آن تا ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

یوشیوکی موموسه، کارگردان این انیمه، پیش از این یکی از انیماتورهای قهار انیمه‌های میازاکی است. او انیمه‌های محبوبی از جمله قلعه متحرک هاول، وقتی مارنی آنجا بود، مری و گل جادوگر و افسانه شاهدخت کاگویا را در کارنامه خود دارد.

 

پوستر و تیزر انیمه خیالی The Imaginary

پوستر انیمه خیالی The Imaginary پوستر انیمه خیالی The Imaginary

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. Taymaz می‌نویسد

    سینمایی یا سریالی؟

filimo the north pole