درباره نسخه جدید انیمیشن محبوب بیشتر بدانید

خبر و اطلاعات اولیه انیمیشن پشت و رو ۲

انیمیشن پشت و رو ۲ که دنباله‌ای برای سری اول آن است برای انتشار در سال ۲۰۲۴ مهیا می‌شود. اطلاعات اولیه این انیمیشن محبوب را تا زمان انتشار در این صفحه منتشر می‌کنیم.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن پشت و رو ۲۰۲۴

با توجه به اینکه دو ستون احساسی Inside Out (ترس و انزجار) برای دنباله آن حضور نخواهند داشت، Inside Out 2 دارای احساسات جدیدی خواهد بود. رایلی وارد دوران نوجوانی می‌شود و احساسات جدیدی را تجربه می‌کند.او بلوغ را در پیش دارد و تغییرات هورمونی و همچنین تصمیم‌های مهم دوران نوجوانی‌اش را تجربه خواهد کرد. با توجه به آنچه که همه ما از دوران بلوغ می‌دانیم احتمال این وجود دارد که رایلی درگیر عشق‌های نوجوانانه و شکست‌های گریزناپذیر این دوره می‌شود.

 

زمان پخش انیمیشن پشت و رو ۲

انیمیشن پشت و رو ۲ در ۱۴ جون ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) منتشر می‌شود.

 

درباره انیمیشن Inside out 2

انیمیشن پشت و رو ۲ Inside out 2 به کارگردانی کلسی مان درحال تولید است و قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. مگ لفاوه نویسنده این انیمیشن است و موسیقی آن را  تنظیم کرده است. این انیمیشن در ژانر کمدی-ماجراجویی قرار می‌گیرد.

پس از نزدیک به یک دهه، پیکسار با Inside Out 2 به دنیای Inside Out بازگشته است. انیمیشن پشت و رو ۲ ادامه‌ای بر سری اول آن است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این انیمیشن به‌عنوان چهارمین فیلم با بهترین نقد (در حال حاضر با ۹۸ درصد در Rotten Tomatoes) در کاتالوگ محبوب‌ترین انیمیشن‌های پیکسار قرار دارد.

پروژه تولید انیمیشن Inside Out 2 که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۴ توصیف می‌شود، دوباره در سر دختر نوجوان رایلی فرو می‌رود و احساسات او را دنبال می‌کند، زیرا آنها با مشکلات ناشی از اشغال مغز نوجوان در حال تغییر دست و پنجه نرم می‌کنند. در واقع اینبار که به داخل مغز رایلی برویم بدون شک دیوانگی را می‌بینیم که دارد در آن محیط جولان می‌دهد بدون آنکه برای انجام یک کار سازنده در تلاش باشد.

 

تیزر رسمی انیمیشن جدید پشت و رو

تریلر انیمیشن Inside Out 2 در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار حدود ۱۶۰ میلیون ویو خورد و به پربازدیدترین تریلر یک انیمیشن ساخته شده توسط دیزنی و پیکسار بدل شد.

 

صداپیشگان انیمیشن Inside out 2

  • امی پولر (جوی): امی پولر، ستاره پارک‌ها و تفریحات، نقش قهرمان سریال Inside Out را بازی می‌کند. علی‌رغم اینکه رایلی می‌خواست همیشه شاد باشد، این تجسم فیزیکی شادی در مغز او باید با این امکان دست و پنجه نرم می‌کرد که به رایلی اجازه می‌داد احساسات مختلفی را تجربه کند.

انیمیشن پشت و رو ۲

  • فیلیس اسمیت (غم و اندوه): غم و اندوه همراه با شادی در ماجراجویی او تا دوردست‌های ذهن رایلی رفت، زیرا دختر جوان مجبور شد برای اولین‌بار پس از نقل مکان به سانفرانسیسکو غم واقعی را تجربه کند.

انیمیشن پشت و رو ۲

  • لوئیس بلک (خشم): خشم یکی دیگر از احساسات رایلی است که با شلاق زدن، فریاد زدن و فریاد زدن رشد می‌کند. همانطور که رایلی وارد سال‌های نوجوانی خود می‌شود، خشم تقریبا یک قطعه کلیدی برای پازل احساسی او خواهد بود. این شادی، غم و خشم است که انسان را می‌سازد.

انیمیشن پشت و رو ۲

  • دایان لین (مامان): مامان رایلی، که اوایل درباره اینکه چه چیزی در سر دخترش می‌گذرد مشکل داشت؛ اما در نهایت موفق می‌شود با او ارتباط خوبی برقرار کند.

انیمیشن پشت و رو ۲

  • کیتلین دیاس (رایلی): در حالی که قرار است بازی Inside Out 2 دوباره در داخل سر رایلی اتفاق بیفتد، هنوز مشخص نشده که آیا کیتلین دیاس صداپیشگی این شخصیت را برای دنباله این انیمیشن انجام می‌دهد یا خیر. پس از دست و پنجه نرم کردن با جابجایی خانواده‌اش در فیلم اول، Inside Out 2 رایلی را دنبال می‌کند، که اکنون یک نوجوان است، در حالی که تمام تغییرات فیزیکی، ذهنی و عاطفی ناشی از بزرگ شدن را پشت سر می‌گذارد.

انیمیشن پشت و رو ۲

 

پوستر رسمی انیمیشن Inside out 2

پوستر رسمی انیمیشن Inside out 2

 

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole