بستن
تاریخچه جستجو
      سریال شریعتی بدون روتوش

      سریال شریعتی بدون روتوش

      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      شریعتی بدون روتوش
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • این قسمت در مورد دستگیری شریعتی توسط ساواک، و آزادی او از زندان است، آزادی همراه با ممنوعیت کامل از کلیه فعالیت های اجتماعی و آموزشی، تا جایی که او را به انزوا کامل می کشاند. همه این اتفاقات دست به دست هم می دهد تا او برای رفتن به خارج از کشور مصمم شود؛ رفتنی مبهم و پایانی با ابهام بیشتر ...
        این قسمت در مورد دستگیری شریعتی توسط ساواک، و آزادی او از زندان است، آزادی همراه با ممنوعیت کامل از کلیه فعالیت های اجتماعی و آموزشی، تا جایی که او را به انزوا کامل می کشاند. همه این اتفاقات دست به دست هم می دهد تا او برای رفتن به خارج از کشور مصمم شود؛ رفتنی مبهم و پایانی با ابهام بیشتر ...
      • سخنرانی های شریعتی یکی از پر مخاطب ترین و چالشی ترین جلسات تهران شده است و از این رو جناح های مختلف تلاش دارند یا او را معلم خود یا عضوی از خود معرفی کنند در میان سازمان مجاهدین بیشترین تلاش را دارد و بارها دردسرهای را برای دکتر علی شریعتی به وجود آورده است.
        سخنرانی های شریعتی یکی از پر مخاطب ترین و چالشی ترین جلسات تهران شده است و از این رو جناح های مختلف تلاش دارند یا او را معلم خود یا عضوی از خود معرفی کنند در میان سازمان مجاهدین بیشترین تلاش را دارد و بارها دردسرهای را برای دکتر علی شریعتی به وجود آورده است.
      • شریعتی با آن همه اندیشه و تفکر و حرف های در دل مانده باید کاری کند و دغدغه هایش او را لحظه ای رها نمی کند، حسینیه ارشاد همان جایی ست که شریعتی برای بازگشت به جامعه و جمع دانشجویان نیاز دارد اما اینبار داستان تقابل شریعتی با جامعه روحانیت به میان می آید.
        شریعتی با آن همه اندیشه و تفکر و حرف های در دل مانده باید کاری کند و دغدغه هایش او را لحظه ای رها نمی کند، حسینیه ارشاد همان جایی ست که شریعتی برای بازگشت به جامعه و جمع دانشجویان نیاز دارد اما اینبار داستان تقابل شریعتی با جامعه روحانیت به میان می آید.
      • «حالا که از نان مردم درس می خوانم، باید در جهت احقاق حقشان مبارزه کنم» این جمله دکتر شریعتی آغازی بر مبارزات و بازگشت او به ایران شد. قسمت دوم روایتگر زندگی دکتر شریعتی از لحظه ورود به ایران و دستگیری توسط ساواک تا تلاش برای استادی دانشگاه و کلاس های پر هیاهو و بازنشستگی اجباری اوست.
        «حالا که از نان مردم درس می خوانم، باید در جهت احقاق حقشان مبارزه کنم» این جمله دکتر شریعتی آغازی بر مبارزات و بازگشت او به ایران شد. قسمت دوم روایتگر زندگی دکتر شریعتی از لحظه ورود به ایران و دستگیری توسط ساواک تا تلاش برای استادی دانشگاه و کلاس های پر هیاهو و بازنشستگی اجباری اوست.
      • این قسمت در مورد تولد شریعتی تا بازگشت از اروپاست و به فضای مشهد در دهه 20، فضای سیاسی کشور و کودتا 28 مرداد 32 و همچنین فضای اروپا و جنبش های دانشجویی در 60 میلادی اشاره شود.
        این قسمت در مورد تولد شریعتی تا بازگشت از اروپاست و به فضای مشهد در دهه 20، فضای سیاسی کشور و کودتا 28 مرداد 32 و همچنین فضای اروپا و جنبش های دانشجویی در 60 میلادی اشاره شود.
      loader

      سایر عوامل سریال شریعتی بدون روتوش

      دیدگاه‌های سریال شریعتی بدون روتوش

      دیدگاه ها
      • فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟