بستن
تاریخچه جستجو
      سریال نیوکمپ
      فیلیموتور

      سریال نیوکمپ

      3 /10
      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      نیوکمپ
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • دروازه نیوکمپ به روی سرچشمه‌ها بسته میشه اما درست وقتی که فکر میکنن رویاهاشون تموم شده، رویای پرنده‌باش از راه می‌رسه!
        دروازه نیوکمپ به روی سرچشمه‌ها بسته میشه اما درست وقتی که فکر میکنن رویاهاشون تموم شده، رویای پرنده‌باش از راه می‌رسه!
      • مجتبی و مرتضی از رفتن به اسپانیا ناامید نشده‌اند و همچنان برای رسیدن به تولد مسی در حال تلاش هستند، اما باز هم…
        مجتبی و مرتضی از رفتن به اسپانیا ناامید نشده‌اند و همچنان برای رسیدن به تولد مسی در حال تلاش هستند، اما باز هم…
      • مبارزه آبجی مریم باعث شده برنامه سفر سرچشمه‌ها به اسپانیا تغییر کند. رابطه مجتبی و خانم لیلا اوتادی هم وارد فاز جدیدی می‌شود…
        مبارزه آبجی مریم باعث شده برنامه سفر سرچشمه‌ها به اسپانیا تغییر کند. رابطه مجتبی و خانم لیلا اوتادی هم وارد فاز جدیدی می‌شود…
      • آبجی مریم همیشه ناجی سرچشمه‌ها بود؛ اما این بار مایه دردسر شده و ممکن است سرنوشت همه اعضای خانواده را تغییر دهد…
        آبجی مریم همیشه ناجی سرچشمه‌ها بود؛ اما این بار مایه دردسر شده و ممکن است سرنوشت همه اعضای خانواده را تغییر دهد…
      • مرتضی به‌دنبال منصرف کردن گندم از طلاق است و مجتبی با سفارشِ خانم لیلا اوتادی وارد پروژه جدید سینمایی می‌شود. مریم راز‌هایی از شهاب فهمیده که ممکن است نقشه سارا را خراب کند…
        مرتضی به‌دنبال منصرف کردن گندم از طلاق است و مجتبی با سفارشِ خانم لیلا اوتادی وارد پروژه جدید سینمایی می‌شود. مریم راز‌هایی از شهاب فهمیده که ممکن است نقشه سارا را خراب کند…
      • بی‌بی گم شده و سرچشمه‌ها به دنبال بی‌بی هستند. سارا با دروغ‌هایش باعث به‌هم خوردنِ رابطه گندم و مرتضی می‌شود و درخواست طلاق از سمتِ گندم اوضاع را بدتر از همیشه می‌کند، تا اینکه خبر نگران‌کننده‌ای از بی‌بی و دوست جدیدش می‌رسد!
        بی‌بی گم شده و سرچشمه‌ها به دنبال بی‌بی هستند. سارا با دروغ‌هایش باعث به‌هم خوردنِ رابطه گندم و مرتضی می‌شود و درخواست طلاق از سمتِ گندم اوضاع را بدتر از همیشه می‌کند، تا اینکه خبر نگران‌کننده‌ای از بی‌بی و دوست جدیدش می‌رسد!
      • دروغ بابا نصرت درباره خانه برملا می‌شود و خانواده سرچشمه بعد از ازدواج گندم و مرتضی با چالش‌های مالی و عاطفی مواجه می‌شوند. تنها عضو شادِ خانواده مجتبی‌ است که دوباره با خانم لیلا اوتادی همبازی شده، اما او هم…
        دروغ بابا نصرت درباره خانه برملا می‌شود و خانواده سرچشمه بعد از ازدواج گندم و مرتضی با چالش‌های مالی و عاطفی مواجه می‌شوند. تنها عضو شادِ خانواده مجتبی‌ است که دوباره با خانم لیلا اوتادی همبازی شده، اما او هم…
      • در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می کند. در خانواده قرعه کشی انجام می شود و با تقلب نصرت پدرخانواده، بحث و جدلی در می گیرد که در نهایت منجر به حادثه ای می شود. همزمان رازی از سارا وکیل خانواده کشف می شود.
        در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می کند. در خانواده قرعه کشی انجام می شود و با تقلب نصرت پدرخانواده، بحث و جدلی در می گیرد که در نهایت منجر به حادثه ای می شود. همزمان رازی از سارا وکیل خانواده کشف می شود.
      • با راهنمایی های سارا، وکیل و همسایه قدیمی خانواده، فشار افکار عمومی روی مسی بیشتر شده و کاردار سفارت آرژانتین برای پا درمیانی به خانه خانواده سرچشمه می آید؛ اما خانواده به دادخواهی آنقدر ادامه می دهند تا شخص سفیر آرژانتین به نمایندگی از مسی خانواده را به سفارت و دیدار با مسی دعوت می کند.
        با راهنمایی های سارا، وکیل و همسایه قدیمی خانواده، فشار افکار عمومی روی مسی بیشتر شده و کاردار سفارت آرژانتین برای پا درمیانی به خانه خانواده سرچشمه می آید؛ اما خانواده به دادخواهی آنقدر ادامه می دهند تا شخص سفیر آرژانتین به نمایندگی از مسی خانواده را به سفارت و دیدار با مسی دعوت می کند.
      • پدر بزرگ خانواده سرچشمه در اثر هیجانات ناشی از گل دقیقه 91 لیونل مسی به ایران در جام جهانی 2014 فوت می کند. انتشار یک فیلم احساسی از فوت بابامظفر در فضای مجازی غوغایی به پا می کند که باعث عذرخواهی مسی و شهرت خانواده سرچشمه می شود؛ تا جایی که پای گرفتن غرامت یک میلیون دلاری از مسی وسط می آید.
        پدر بزرگ خانواده سرچشمه در اثر هیجانات ناشی از گل دقیقه 91 لیونل مسی به ایران در جام جهانی 2014 فوت می کند. انتشار یک فیلم احساسی از فوت بابامظفر در فضای مجازی غوغایی به پا می کند که باعث عذرخواهی مسی و شهرت خانواده سرچشمه می شود؛ تا جایی که پای گرفتن غرامت یک میلیون دلاری از مسی وسط می آید.
      loader

      سایر عوامل سریال نیوکمپ

      دیدگاه‌های سریال نیوکمپ

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟