بستن
تاریخچه جستجو
      سریال آنساید

      سریال آنساید

      مناسب برای بالای 12 سال
      قسمت‌های
      آنساید
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • در قسمت پایانی این برنامه در فصل اول، به بررسی اتفاقات هفته از آزاد شدن پدر لوئیز دیاز کلمبیایی از چنگ گروگان‌گیران گرفته تا حواشی پیرامون شکیرا و سرخیو راموس و همچنین حرکت زشت امید نورافکن مقابل هواداران پرسپولیس و عذرخواهی او در فضای مجازی پرداختیم. از مصاحبه مشترک با مسی و زیدان که به همت آدیداس برگزار شد گفتیم و در ادامه نگاهی انداختیم به عملکرد تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان. ضمن اینکه به بهانه پیروزی پر گل فرانسه مقابل جبل‌الطارق در رقابت‌های انتخابی یورو، برخی پیروزی‌های پر گل و یک‌طرفه در تاریخ فوتبال ایران و جهان را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین با حمید درخشان، سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی، در خصوص عملکرد درخشان تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان، شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس و همچنین وضعیت تیم ملی بزرگسالان در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به گفتگو نشستیم.
        در قسمت پایانی این برنامه در فصل اول، به بررسی اتفاقات هفته از آزاد شدن پدر لوئیز دیاز کلمبیایی از چنگ گروگان‌گیران گرفته تا حواشی پیرامون شکیرا و سرخیو راموس و همچنین حرکت زشت امید نورافکن مقابل هواداران پرسپولیس و عذرخواهی او در فضای مجازی پرداختیم. از مصاحبه مشترک با مسی و زیدان که به همت آدیداس برگزار شد گفتیم و در ادامه نگاهی انداختیم به عملکرد تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان. ضمن اینکه به بهانه پیروزی پر گل فرانسه مقابل جبل‌الطارق در رقابت‌های انتخابی یورو، برخی پیروزی‌های پر گل و یک‌طرفه در تاریخ فوتبال ایران و جهان را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین با حمید درخشان، سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی، در خصوص عملکرد درخشان تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان، شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس و همچنین وضعیت تیم ملی بزرگسالان در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به گفتگو نشستیم.
      • در قسمت یازدهم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته از شغل جدید برخی از ملی‌پوشان کشتی کشورمان در بانک و همچنین نامزد شدن علیرضا منصوریان و هومن افاضلی برای سرمربیگری در فوتبال افغانستان تا هشتمین توپ طلای لیونل مسی پرداختیم. از مصاحبه‌های جنجالی سرمربیان پرسپولیس و استقلال گفتیم و در ادامه، مراسم بالون دور در سال 2023 را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به سابقه درگیری‌های فیزیکی بین مربیان و بازیکنان فوتبال در ایران و جهان. همچنین با پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی، در خصوص حواشی پیرامون فوتبال ایران و همچنین شرایط باشگاه استقلال و تیم ملی به گفتگو نشستیم.
        در قسمت یازدهم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته از شغل جدید برخی از ملی‌پوشان کشتی کشورمان در بانک و همچنین نامزد شدن علیرضا منصوریان و هومن افاضلی برای سرمربیگری در فوتبال افغانستان تا هشتمین توپ طلای لیونل مسی پرداختیم. از مصاحبه‌های جنجالی سرمربیان پرسپولیس و استقلال گفتیم و در ادامه، مراسم بالون دور در سال 2023 را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به سابقه درگیری‌های فیزیکی بین مربیان و بازیکنان فوتبال در ایران و جهان. همچنین با پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی، در خصوص حواشی پیرامون فوتبال ایران و همچنین شرایط باشگاه استقلال و تیم ملی به گفتگو نشستیم.
      • در این قسمت به بررسی اتفاقات هفته از آشکار شدن شرط‌بندی برخی بازیکنان فوتبال اهل کشور ایتالیا گرفته تا افتتاح سالن کشتی با 2 ستون در میان تشک پرداختیم. ضمن اینکه به بهانه درگذشت سر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، دوران حرفه‌ای وی را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه هم نگاهی انداختیم به فوتبالیست‌های مطرح قدیمی که سابقه شرط‌بندی در دوران بازی خود داشتند و البته موارد مشکوک به شرط‌بندی در فوتبال ایران در سال‌های اخیر. همچنین با حسین ماهینی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، به گفتگو نشستیم و نظرات او را در خصوص قهر و آشتی‌های تکراری یحیی گل‌محمدی و همچنین مصاحبه جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان و حواشی آن جویا شدیم.
        در این قسمت به بررسی اتفاقات هفته از آشکار شدن شرط‌بندی برخی بازیکنان فوتبال اهل کشور ایتالیا گرفته تا افتتاح سالن کشتی با 2 ستون در میان تشک پرداختیم. ضمن اینکه به بهانه درگذشت سر بابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، دوران حرفه‌ای وی را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه هم نگاهی انداختیم به فوتبالیست‌های مطرح قدیمی که سابقه شرط‌بندی در دوران بازی خود داشتند و البته موارد مشکوک به شرط‌بندی در فوتبال ایران در سال‌های اخیر. همچنین با حسین ماهینی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، به گفتگو نشستیم و نظرات او را در خصوص قهر و آشتی‌های تکراری یحیی گل‌محمدی و همچنین مصاحبه جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان و حواشی آن جویا شدیم.
      • در این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و عملکرد نسبتا ضعیف کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به اشتباهات VAR در سال‌های اخیر در فوتبال انگلیس. همچنین با مهسا جاور، ملی‌پوش قایقرانی کشورمان و برنده ۲ مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به گفتگو نشستیم.
        در این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و عملکرد نسبتا ضعیف کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به اشتباهات VAR در سال‌های اخیر در فوتبال انگلیس. همچنین با مهسا جاور، ملی‌پوش قایقرانی کشورمان و برنده ۲ مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، به گفتگو نشستیم.
      • در این قسمت به بررسی حضور رونالدو و تیم النصر در ایران و بررسی کشتی قهرمانی جهان 2023 پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به بررسی بازی های آسیایی هانگژو و مدال آوران ایران صحبت کردیم. همچنین به نتایج تیم ملی کشتی ایران به صورت اینترنتی با فردین معصومی و احسان لشگری صحبت کردیم و نظرات آنان را جویا شدیم.
        در این قسمت به بررسی حضور رونالدو و تیم النصر در ایران و بررسی کشتی قهرمانی جهان 2023 پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به بررسی بازی های آسیایی هانگژو و مدال آوران ایران صحبت کردیم. همچنین به نتایج تیم ملی کشتی ایران به صورت اینترنتی با فردین معصومی و احسان لشگری صحبت کردیم و نظرات آنان را جویا شدیم.
      • در قسمت هفتم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و مهم‌ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا و آمریکا در پنجره تابستانی اخیر پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به موضوع جالب خرافات در فوتبال و اعتقادات خرافی برخی از فوتبالیست‌های سرشناس تاریخ. همچنین به بهانه خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال با اشکان مهریار، مدیر رسانه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران، در خصوص دوران حرفه‌ای حدادی و خداحافظی وی از بازی‌های ملی به گفتگو نشستیم.
        در قسمت هفتم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و مهم‌ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا و آمریکا در پنجره تابستانی اخیر پرداختیم. ضمن اینکه نگاهی انداختیم به موضوع جالب خرافات در فوتبال و اعتقادات خرافی برخی از فوتبالیست‌های سرشناس تاریخ. همچنین به بهانه خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال با اشکان مهریار، مدیر رسانه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران، در خصوص دوران حرفه‌ای حدادی و خداحافظی وی از بازی‌های ملی به گفتگو نشستیم.
      • در قسمت ششم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و همچنین مشکلات بانوان برای حضور در ورزشگاه‌ها پرداختیم و نگاهی طنزآلود انداختیم به بازیکن‌های خارجی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران بازی کرده‌اند. همچنین به مناسبت روز جهانی عکاسی با پرتو جغتایی، عکاس ورزشی، در خصوص عکاسی در حوزه ورزش و مسائل و مشکلات بانوان عکاس به گفتگو نشستیم.
        در قسمت ششم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و همچنین مشکلات بانوان برای حضور در ورزشگاه‌ها پرداختیم و نگاهی طنزآلود انداختیم به بازیکن‌های خارجی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران بازی کرده‌اند. همچنین به مناسبت روز جهانی عکاسی با پرتو جغتایی، عکاس ورزشی، در خصوص عکاسی در حوزه ورزش و مسائل و مشکلات بانوان عکاس به گفتگو نشستیم.
      • در قسمت پنجم این برنامه به بررسی شرایط نامناسب فوتبال ایران، ضعف مدیریتی فدراسیون فوتبال، شرایط این روزهای باشگاه استقلال و چرایی لغو و تعویق هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی به گفتگو نشستیم. همچنین درباره خداحافظی جان لوئیجی بوفون صحبت کردیم و در ادامه در خصوص دروازه‌بان های عجیب تاریخ فوتبال جهان هم گپ زدیم.
        در قسمت پنجم این برنامه به بررسی شرایط نامناسب فوتبال ایران، ضعف مدیریتی فدراسیون فوتبال، شرایط این روزهای باشگاه استقلال و چرایی لغو و تعویق هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی به گفتگو نشستیم. همچنین درباره خداحافظی جان لوئیجی بوفون صحبت کردیم و در ادامه در خصوص دروازه‌بان های عجیب تاریخ فوتبال جهان هم گپ زدیم.
      • در قسمت چهارم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و همچنین رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان پرداختیم و با غزاله صدر، دختر مرحوم حمیدرضا صدر، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت دکتر صدر به گفتگو نشستیم. همچنین با زهرا قلی‌زاده، لژیونر فوتسال کشورمون، در خصوص شرایط فوتسال و فوتبال زنان در ایران گپ زدیم.
        در قسمت چهارم این برنامه به بررسی اتفاقات هفته و همچنین رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان پرداختیم و با غزاله صدر، دختر مرحوم حمیدرضا صدر، به مناسبت دومین سالگرد درگذشت دکتر صدر به گفتگو نشستیم. همچنین با زهرا قلی‌زاده، لژیونر فوتسال کشورمون، در خصوص شرایط فوتسال و فوتبال زنان در ایران گپ زدیم.
      • تو قسمت سوم این برنامه به سراغ بررسی وضعیت تیم ملی والیبال ایران با حضور پوریا فیاضی، بازیکن‌هایی که به تیم‌های رقیب خودشون رفتن و البته با جهانگیر کوثری درمورد علیرضا بیرانوند و وضعیت مدیریتی تیم استقلال گپ زدیم.
        تو قسمت سوم این برنامه به سراغ بررسی وضعیت تیم ملی والیبال ایران با حضور پوریا فیاضی، بازیکن‌هایی که به تیم‌های رقیب خودشون رفتن و البته با جهانگیر کوثری درمورد علیرضا بیرانوند و وضعیت مدیریتی تیم استقلال گپ زدیم.
      • تو قسمت دوم این برنامه به سراغ بررسی مالکان باشگاه هایی که نمی دونن با پولشون چیکار کنن و همچنین وضعیت گزارشگری ورزش‌های مختلف در ایران رفتیم.
        تو قسمت دوم این برنامه به سراغ بررسی مالکان باشگاه هایی که نمی دونن با پولشون چیکار کنن و همچنین وضعیت گزارشگری ورزش‌های مختلف در ایران رفتیم.
      • در قسمت اول این برنامه به سراغ بررسی قهرمانی منچسترسیتی در اروپا رفتیم و با سارا عبدالملکی گفت‌و‌گو کردیم.
        در قسمت اول این برنامه به سراغ بررسی قهرمانی منچسترسیتی در اروپا رفتیم و با سارا عبدالملکی گفت‌و‌گو کردیم.
      loader

      دیدگاه‌های سریال آنساید

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟