بستن
تاریخچه جستجو
      سریال گناه فرشته (مخصوص نابینایان)

      سریال گناه فرشته (مخصوص نابینایان)

      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      گناه فرشته (مخصوص نابینایان)
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» چند ساعت دیگه میرم برای قصاص و دیگه همه چی تموم میشه.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» چند ساعت دیگه میرم برای قصاص و دیگه همه چی تموم میشه.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مگه من چی کار کردم؟ چه حرفی زدم که حالا ازم میخوای کاری کنم که فردا روم نشه تو صورت دخترم نگاه کنم و همه بگن مهتاب به خاطر هوا و هوس ازم طلاق گرفته.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مگه من چی کار کردم؟ چه حرفی زدم که حالا ازم میخوای کاری کنم که فردا روم نشه تو صورت دخترم نگاه کنم و همه بگن مهتاب به خاطر هوا و هوس ازم طلاق گرفته.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» پونزده سال پیش نخ دل من دست تو بود، حالام نخ دل تو افتاده دست من. میدونم خوردی به صخره.....
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» پونزده سال پیش نخ دل من دست تو بود، حالام نخ دل تو افتاده دست من. میدونم خوردی به صخره.....
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مگه نمی دونه اگه با آبروی من بازی کنه پای زن خودشم میاد وسط؟ اصلا این دختره ارزش این حرفا رو داره؟
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مگه نمی دونه اگه با آبروی من بازی کنه پای زن خودشم میاد وسط؟ اصلا این دختره ارزش این حرفا رو داره؟
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» کاش میتونستم راستشو به همه بگم....
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» کاش میتونستم راستشو به همه بگم....
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» تو میدونی این دختره چند سالشه؟ اون الان پشت هزارتا دیواره و قراره بکشنش بالای دار.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» تو میدونی این دختره چند سالشه؟ اون الان پشت هزارتا دیواره و قراره بکشنش بالای دار.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» امیر عشیری رو من کشتم!
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» امیر عشیری رو من کشتم!
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مرگ‌ مانیا به هر چیزی ربط داشته به این پرونده ربطی نداره، موضوع این پرونده خیلی مشخصه، آیا فرشته خادم امیر عشیری را کشته است یا نه؟
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مرگ‌ مانیا به هر چیزی ربط داشته به این پرونده ربطی نداره، موضوع این پرونده خیلی مشخصه، آیا فرشته خادم امیر عشیری را کشته است یا نه؟
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد مانیا را به دادگاه می برد. احساس مهتاب درباره رابطه فرشته و حامد پیچیده تر شده و حامد با اتفاقی که در دادگاه می افتد واقعا به همه چیز شک میکند
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد مانیا را به دادگاه می برد. احساس مهتاب درباره رابطه فرشته و حامد پیچیده تر شده و حامد با اتفاقی که در دادگاه می افتد واقعا به همه چیز شک میکند
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مانیا به راحتی پیدا میشه ولی هیچی برای حامد تو این ماجرا راحت نیست؛ دستهای دیگری پشت کارند...
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» مانیا به راحتی پیدا میشه ولی هیچی برای حامد تو این ماجرا راحت نیست؛ دستهای دیگری پشت کارند...
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد به تردید افتاده که یک جای دفاعیات وکیل قبلی فرشته می‌لنگد، مشفق می‌داند مدرکی برایش نیست، رسولی، وکیل قبلی، اما بی گدار به آب می‌زند و می شود آنچه نباید.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد به تردید افتاده که یک جای دفاعیات وکیل قبلی فرشته می‌لنگد، مشفق می‌داند مدرکی برایش نیست، رسولی، وکیل قبلی، اما بی گدار به آب می‌زند و می شود آنچه نباید.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» معلوم است که خیلی ها نمی خواهند حامد بی گناهی فرشته را ثابت کند. با اولین شاهدی که پیدا میشود یک جنازه روی دست حامد می ماند و هیچ چیز تصادفی نیست.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» معلوم است که خیلی ها نمی خواهند حامد بی گناهی فرشته را ثابت کند. با اولین شاهدی که پیدا میشود یک جنازه روی دست حامد می ماند و هیچ چیز تصادفی نیست.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» بالاخره چاره ای نماند. مهتاب یادش می آید بعد از قتل امیر عشیری چه شد که افتاد وسط این ماجرا. از طرفی پیداست که حتما حامد و نوید روبروی هم قرار خواهند گرفت و کینه های قدیمی دارند.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» بالاخره چاره ای نماند. مهتاب یادش می آید بعد از قتل امیر عشیری چه شد که افتاد وسط این ماجرا. از طرفی پیداست که حتما حامد و نوید روبروی هم قرار خواهند گرفت و کینه های قدیمی دارند.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» چه شد که مهتاب وکالت عشیری‌ها را برعهده گرفت؟ وقتی عماد و امیر عشیری سر کینه قدیمی را باز می‌کنند، چند ماه بعد حامد و مهتاب وسط آتشی می‌افتند که خودشان روشن نکرده‌اند. هیچ چیز تصادفی نیست.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» چه شد که مهتاب وکالت عشیری‌ها را برعهده گرفت؟ وقتی عماد و امیر عشیری سر کینه قدیمی را باز می‌کنند، چند ماه بعد حامد و مهتاب وسط آتشی می‌افتند که خودشان روشن نکرده‌اند. هیچ چیز تصادفی نیست.
      • ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد تهرانی در شب تولد دخترش، واقعیتی را در مورد مظنون اصلی پرونده مرگ مادرش می‌فهمد که زندگی اش را دچار چالشی اساسی می‌کند.
        ««««توضیح صحنه با صدای گلاره عباسی»»»» حامد تهرانی در شب تولد دخترش، واقعیتی را در مورد مظنون اصلی پرونده مرگ مادرش می‌فهمد که زندگی اش را دچار چالشی اساسی می‌کند.
      loader

      سایر عوامل سریال گناه فرشته (مخصوص نابینایان)

      دیدگاه‌های سریال گناه فرشته (مخصوص نابینایان)

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟