بستن
تاریخچه جستجو
      سریال 2شات

      سریال 2شات

      4.4 /10
      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      2شات
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • سریال 2شات - ویژه برنامه

        انتشار: ۳ هفته پیش
        سید محمد هاشمی، قائم مقام وزیر ارشاد در ۲شات میهمان علی میرمیرانی است در این ویژه برنامه، هاشمی از لزوم تعامل و گفت و گو با اهالى فرهنگ و هنر میگوید.
        سید محمد هاشمی، قائم مقام وزیر ارشاد در ۲شات میهمان علی میرمیرانی است در این ویژه برنامه، هاشمی از لزوم تعامل و گفت و گو با اهالى فرهنگ و هنر میگوید.
      • برنامه ی ۲شات به ایستگاه آخر رسید. باران نیکراه میهمان علی میرمیرانی است تا در واپسین قسمت از برنامه از شعر و فیزیک و خلبانی بگوید. از مهر مادر تا مهاجرت برادر. نیکراه علاقه ها و آرزوهایش را با مخاطبان شریک می‌شود تا با این گفت و گو ۲شات نیز پایان گیرد.
        برنامه ی ۲شات به ایستگاه آخر رسید. باران نیکراه میهمان علی میرمیرانی است تا در واپسین قسمت از برنامه از شعر و فیزیک و خلبانی بگوید. از مهر مادر تا مهاجرت برادر. نیکراه علاقه ها و آرزوهایش را با مخاطبان شریک می‌شود تا با این گفت و گو ۲شات نیز پایان گیرد.
      • در سی و نهمین قسمت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان آرش ظلی پور است. این مجری سابق و بازیگر کنونی، برای اولین بار از گفت و گوی پرسرو صدایش با فراستی می‌گوید و از اینکه چطور وارد حیطه ی بازیگری شده. از روزهای صبوری تا گفتنِ دیالوگِ طلایی. ظلی پور آرزوی تحویل سالی اش را در آخرین ساعت سال، بیان می‌کند تا با مخاطبان برنامه به پیشواز سال نو بروند.
        در سی و نهمین قسمت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان آرش ظلی پور است. این مجری سابق و بازیگر کنونی، برای اولین بار از گفت و گوی پرسرو صدایش با فراستی می‌گوید و از اینکه چطور وارد حیطه ی بازیگری شده. از روزهای صبوری تا گفتنِ دیالوگِ طلایی. ظلی پور آرزوی تحویل سالی اش را در آخرین ساعت سال، بیان می‌کند تا با مخاطبان برنامه به پیشواز سال نو بروند.
      • حسین پور کریمی در سی و هشتمین قسمت از ۲شات داستان زندگی اش را با مخاطب شریک می شود. علی میرمیرانی میزبان بازیگری است که فراز و فرودهای بسیاری را از سرگذرانده تا در بازیگری به جایگاهی برسد.
        حسین پور کریمی در سی و هشتمین قسمت از ۲شات داستان زندگی اش را با مخاطب شریک می شود. علی میرمیرانی میزبان بازیگری است که فراز و فرودهای بسیاری را از سرگذرانده تا در بازیگری به جایگاهی برسد.
      • در قسمت سی و هفت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان کارن همایون فر است. همایون فر از وهمِ جهان موسیقی می‌گوید و از لحظات اعجاز. از ماجرای پیانو جان تا سینما و سیمرغ های جشنواره در این گفت و گو دوره می شوند.
        در قسمت سی و هفت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان کارن همایون فر است. همایون فر از وهمِ جهان موسیقی می‌گوید و از لحظات اعجاز. از ماجرای پیانو جان تا سینما و سیمرغ های جشنواره در این گفت و گو دوره می شوند.
      • قسمت سی و ششم ۲شات به یکی از بازیگران حوزه کمدی کشور اختصاص دارد. الیکا عبدالرزاقی مهمان علی میرمیرانی است و در این گفت و گو از سال‌های کودکی تا شهرتِ سهمگین روزهای قهوه تلخ را بازگو مي کند. الیکا عبدالرزاقی از درهم آمیزی سختی و امید می‌گوید.
        قسمت سی و ششم ۲شات به یکی از بازیگران حوزه کمدی کشور اختصاص دارد. الیکا عبدالرزاقی مهمان علی میرمیرانی است و در این گفت و گو از سال‌های کودکی تا شهرتِ سهمگین روزهای قهوه تلخ را بازگو مي کند. الیکا عبدالرزاقی از درهم آمیزی سختی و امید می‌گوید.
      • قسمت سی و پنجم برنامه ۲شات به یکی دیگر از اهالی موسیقی اختصاص دارد. علی میرمیرانی میزبان امیر عظیمی است. در این گفت و گو عظیمی ناگفته های سال‌های اخیرش را می‌گوید و از سفر حج تا روی صحنه کنسرت را مرور می‌کند.
        قسمت سی و پنجم برنامه ۲شات به یکی دیگر از اهالی موسیقی اختصاص دارد. علی میرمیرانی میزبان امیر عظیمی است. در این گفت و گو عظیمی ناگفته های سال‌های اخیرش را می‌گوید و از سفر حج تا روی صحنه کنسرت را مرور می‌کند.
      • سی و چهارمین قسمت از برنامه ی ۲شات به گفت و گو با پردیس عابدینی اختصاص دارد. علی میرمیرانی در این قسمت پای صحبت های فرشته ی سريال گناه فرشته نشسته و این بازیگر از سختی‌های راهش گفته است.
        سی و چهارمین قسمت از برنامه ی ۲شات به گفت و گو با پردیس عابدینی اختصاص دارد. علی میرمیرانی در این قسمت پای صحبت های فرشته ی سريال گناه فرشته نشسته و این بازیگر از سختی‌های راهش گفته است.
      • در قسمت سی و سوم از ۲شات یک بازیگر جوان و محبوب مهمان علی میرمیرانی است. نگار نیکدل که با نقش آفرینی در سریال زخم کاری مطرح شد از نگاهش به زندگی و مرگ می‌گوید، از روزهای اوج تا سکوتِ ناگهان.
        در قسمت سی و سوم از ۲شات یک بازیگر جوان و محبوب مهمان علی میرمیرانی است. نگار نیکدل که با نقش آفرینی در سریال زخم کاری مطرح شد از نگاهش به زندگی و مرگ می‌گوید، از روزهای اوج تا سکوتِ ناگهان.
      • علی میرمیرانی در قسمت سی و دوم از ۲شات میزبان دکتر علی فروغی نیا است. در این مصاحبه چند و چون سیستم آموزشی و آرزوها و رویاهای نوجوانان و جوانان محور صحبت هاست و فروغی نیا از لزومِ تغییر در نگاه به آموزش می‌گوید.
        علی میرمیرانی در قسمت سی و دوم از ۲شات میزبان دکتر علی فروغی نیا است. در این مصاحبه چند و چون سیستم آموزشی و آرزوها و رویاهای نوجوانان و جوانان محور صحبت هاست و فروغی نیا از لزومِ تغییر در نگاه به آموزش می‌گوید.
      • رویا میرعلمی در سی و یکمین قسمت از ۲شات میهمان علی میرمیرانی است و از یک واقعه تعیین کننده در زندگی اش می گوید؛ از حادثه ای که جهانش به پیش و پس از آن واقعه تقسیم می شود. میرعلمی سال‌های بازیگری در تئاتر و جلوی دوربین را در این گفت و گو دوره می کند.
        رویا میرعلمی در سی و یکمین قسمت از ۲شات میهمان علی میرمیرانی است و از یک واقعه تعیین کننده در زندگی اش می گوید؛ از حادثه ای که جهانش به پیش و پس از آن واقعه تقسیم می شود. میرعلمی سال‌های بازیگری در تئاتر و جلوی دوربین را در این گفت و گو دوره می کند.
      • سی امین قسمت از برنامه ی ۲شات به گفت و گو با نیلوفر امینی فر اختصاص دارد. امینی فر سالها در تلویزیون به عنوان مجری فعالیت داشته و فارغ التحصیل روانشناسی است. علی میرمیرانی در همین باب و از منظر زندگی با او گپ زده است
        سی امین قسمت از برنامه ی ۲شات به گفت و گو با نیلوفر امینی فر اختصاص دارد. امینی فر سالها در تلویزیون به عنوان مجری فعالیت داشته و فارغ التحصیل روانشناسی است. علی میرمیرانی در همین باب و از منظر زندگی با او گپ زده است
      • برنامه ی ۲شات به ایستگاه بیست و نهم رسید. در این ایستگاه نوای نی انبان و دمام به گوش می‌رسد با حضور محسن شریفیان . علی میرمیرانی میزبان سرپرست گروه لیان است و شریفیان از جنوب و جنون می گوید.
        برنامه ی ۲شات به ایستگاه بیست و نهم رسید. در این ایستگاه نوای نی انبان و دمام به گوش می‌رسد با حضور محسن شریفیان . علی میرمیرانی میزبان سرپرست گروه لیان است و شریفیان از جنوب و جنون می گوید.
      • بیست و هشتمین قسمت ۲شات به گفت و گو با یک روانشناس و مشاور خانواده نام آشنا اختصاص دارد. در این قسمت دکتر مهدی دوایی مهمان علی میرمیرانی است و از نکات به ظاهر ساده ای می گوید که با دقت در آنها می‌توان مسیری هموارتر در زندگی پیش رو داشت.
        بیست و هشتمین قسمت ۲شات به گفت و گو با یک روانشناس و مشاور خانواده نام آشنا اختصاص دارد. در این قسمت دکتر مهدی دوایی مهمان علی میرمیرانی است و از نکات به ظاهر ساده ای می گوید که با دقت در آنها می‌توان مسیری هموارتر در زندگی پیش رو داشت.
      • علی میرمیرانی در بیست و هفتمین قسمت از برنامه ی ۲شات میزبان یکی از بازیگران عرصه ی کمدی سینما و تلویزیون است شهرام قائدی در این گفت و گو ماجراهای غریبی را برای نخستین بار به زبان می آورد. از عشق به عالم بازیگری تا فرار از خانه!
        علی میرمیرانی در بیست و هفتمین قسمت از برنامه ی ۲شات میزبان یکی از بازیگران عرصه ی کمدی سینما و تلویزیون است شهرام قائدی در این گفت و گو ماجراهای غریبی را برای نخستین بار به زبان می آورد. از عشق به عالم بازیگری تا فرار از خانه!
      • بیست و ششمین قسمت ۲شات به گفتگو با یک فعال حوزه کتاب اختصاص دارد. مریم معروف میهمان علی میرمیرانی است و از فضای مجازی، بیوتی بلاگرها، کتاب، افسردگی و امید و زندگی می گوید.
        بیست و ششمین قسمت ۲شات به گفتگو با یک فعال حوزه کتاب اختصاص دارد. مریم معروف میهمان علی میرمیرانی است و از فضای مجازی، بیوتی بلاگرها، کتاب، افسردگی و امید و زندگی می گوید.
      • در بیست و پنجمین قسمت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان آشا محرابی است که این روزها در سریال گناه فرشته ایفای نقش می‌کند. او از پذیرش و فراز و فرود زندگی می گوید و از اینکه جهان به حرص و حسادت نمی ارزد.
        در بیست و پنجمین قسمت از ۲شات علی میرمیرانی میزبان آشا محرابی است که این روزها در سریال گناه فرشته ایفای نقش می‌کند. او از پذیرش و فراز و فرود زندگی می گوید و از اینکه جهان به حرص و حسادت نمی ارزد.
      • در قسمت بیست و چهارم برنامه ی ۲شات رشید کاکاوند چهره شناخته شده ادبیات و رسانه مهمان علی میرمیرانی است. در این گفتگو، کاکاوند از نزدیکی شاملو با حافظ می‌گوید و از همنشینی با شعر و سینما.
        در قسمت بیست و چهارم برنامه ی ۲شات رشید کاکاوند چهره شناخته شده ادبیات و رسانه مهمان علی میرمیرانی است. در این گفتگو، کاکاوند از نزدیکی شاملو با حافظ می‌گوید و از همنشینی با شعر و سینما.
      • علی میرمیرانی در قسمت بیست و سوم ۲شات میزبان مجید یوسفی است؛ بازیگر جوان و موفق تئاتر که با ایفای نقش نخست سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نزد عموم هم شهره شد. یوسفی از فراز و نشیب زندگی می‌گوید و از معجزه ی مهر مادری.
        علی میرمیرانی در قسمت بیست و سوم ۲شات میزبان مجید یوسفی است؛ بازیگر جوان و موفق تئاتر که با ایفای نقش نخست سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نزد عموم هم شهره شد. یوسفی از فراز و نشیب زندگی می‌گوید و از معجزه ی مهر مادری.
      • در بیست و دومین قسمت از ۲شات یک گفت و گوی کاملا فوتبالی درگرفته است. درمیانه مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا، دکتر احسان محمدی مهمان علی میرمیرانی است تا از زوایای پنهان و پیدای یک پدیده اجتماعی-فرهنگی به نام فوتبال صحبت کند!
        در بیست و دومین قسمت از ۲شات یک گفت و گوی کاملا فوتبالی درگرفته است. درمیانه مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا، دکتر احسان محمدی مهمان علی میرمیرانی است تا از زوایای پنهان و پیدای یک پدیده اجتماعی-فرهنگی به نام فوتبال صحبت کند!
      • علی میرمیرانی در بیست و یکمین قسمت از برنامه ی ۲شات میزبان ستاره اسکندری است. بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که این روزها با کارگردانی یک اثر سینمایی نظرها را جلب کرده. ستاره اسکندری از محرومیت ها و تلخی های سرزمین سیستان و بلوچستان می‌گوید.
        علی میرمیرانی در بیست و یکمین قسمت از برنامه ی ۲شات میزبان ستاره اسکندری است. بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که این روزها با کارگردانی یک اثر سینمایی نظرها را جلب کرده. ستاره اسکندری از محرومیت ها و تلخی های سرزمین سیستان و بلوچستان می‌گوید.
      • بیستمین قسمت برنامه ۲شات به مصاحبه با دکتر علی میرصادقی اختصاص دارد. علی میرمیرانی در گفتگو با علی میرصادقی از روانشناسی زرد پرسیده و دکتر میرصادقی هم از اثرات کاربردی علم روانشناسی در زندگی هر روزه ما می گوید.
        بیستمین قسمت برنامه ۲شات به مصاحبه با دکتر علی میرصادقی اختصاص دارد. علی میرمیرانی در گفتگو با علی میرصادقی از روانشناسی زرد پرسیده و دکتر میرصادقی هم از اثرات کاربردی علم روانشناسی در زندگی هر روزه ما می گوید.
      • در قسمت نوزدهم ۲شات علی میرمیرانی میزبان وحید آقاپور است. مردی که سالها در تئاتر نقش آفرید و با برنامه ی ممیزی بدل به چهره ای محبوب شد. آقاپور که این روزها پرکار به نظر می‌رسد در این مصاحبه از علاقه به شعرهای شهریار تا ارادت به مهدی باکری می گوید.
        در قسمت نوزدهم ۲شات علی میرمیرانی میزبان وحید آقاپور است. مردی که سالها در تئاتر نقش آفرید و با برنامه ی ممیزی بدل به چهره ای محبوب شد. آقاپور که این روزها پرکار به نظر می‌رسد در این مصاحبه از علاقه به شعرهای شهریار تا ارادت به مهدی باکری می گوید.
      • امیرحسین فرزانه کارآفرینی که در خارج و داخل کشور فعالیت دارد و از مسابقات ورزشی تا شوهای تلویزیونی می‌توان شاهد فعالیتش بود، مهمان قسمت هجدهم ۲شات است. علی میرمیرانی در این گفت‌وگو میزبان کسی است که یکی از مشهورترین برندهای باشگاه‌های ورزشی کشور را راه‌اندازی کرده است.
        امیرحسین فرزانه کارآفرینی که در خارج و داخل کشور فعالیت دارد و از مسابقات ورزشی تا شوهای تلویزیونی می‌توان شاهد فعالیتش بود، مهمان قسمت هجدهم ۲شات است. علی میرمیرانی در این گفت‌وگو میزبان کسی است که یکی از مشهورترین برندهای باشگاه‌های ورزشی کشور را راه‌اندازی کرده است.
      • در هفدهمین قسمت برنامه ی ۲شات، علی میرمیرانی میزبان یکی از بازیگران عرصه ی کمدی سینمای ایران است. ایمان صفا در گفت و گویی صمیمی و صریح از فراز و فرودهای زندگی اش می‌گوید و از خانواده و عشق تا سینما و تلویزیون و تئاتر آزاد را مرور می کند.
        در هفدهمین قسمت برنامه ی ۲شات، علی میرمیرانی میزبان یکی از بازیگران عرصه ی کمدی سینمای ایران است. ایمان صفا در گفت و گویی صمیمی و صریح از فراز و فرودهای زندگی اش می‌گوید و از خانواده و عشق تا سینما و تلویزیون و تئاتر آزاد را مرور می کند.
      • شانزدهمین قسمت از ۲شات یک گفت و شنود شاعرانه است. عبدالجبار کاکایی، ترانه سرای بنام کشور،در همکلامی با علی میرمیرانی از مولانا و ترانه و امید و دشواری روزگار می‌گوید.
        شانزدهمین قسمت از ۲شات یک گفت و شنود شاعرانه است. عبدالجبار کاکایی، ترانه سرای بنام کشور،در همکلامی با علی میرمیرانی از مولانا و ترانه و امید و دشواری روزگار می‌گوید.
      • در پانزدهمین قسمت از برنامه ۲شات علی میرمیرانی میزبان مونا فرجاد بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است . مونا فرجاد از غم از دست دادن می‌گوید و از مفهوم رضایت به تقدیر. در این گفتگو مفاهیم انسانی در دوره های پرفراز و نشیب، باز تعریف می شوند.
        در پانزدهمین قسمت از برنامه ۲شات علی میرمیرانی میزبان مونا فرجاد بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است . مونا فرجاد از غم از دست دادن می‌گوید و از مفهوم رضایت به تقدیر. در این گفتگو مفاهیم انسانی در دوره های پرفراز و نشیب، باز تعریف می شوند.
      • سید علی میرفتاح در چهاردهمین قسمت از ۲شات میهمان علی میرمیرانی است. این روزنامه نگار قدیمی که سابقه نقاشی و نویسندگی کتاب را نیز در کارنامه ی کاری خود دارد در این گفتگو از شعر و جامعه ی امروز گفته و در باب سنت و مدرنیته صحبت کرده است. سيد علی میرفتاح در این گفت و گو تقابل امید و یأس را چالش این روزها می داند و بر حفظ امید تاکید می کند.
        سید علی میرفتاح در چهاردهمین قسمت از ۲شات میهمان علی میرمیرانی است. این روزنامه نگار قدیمی که سابقه نقاشی و نویسندگی کتاب را نیز در کارنامه ی کاری خود دارد در این گفتگو از شعر و جامعه ی امروز گفته و در باب سنت و مدرنیته صحبت کرده است. سيد علی میرفتاح در این گفت و گو تقابل امید و یأس را چالش این روزها می داند و بر حفظ امید تاکید می کند.
      • در سیزدهمین قسمت «۲شات» علی میرمیرانی در یک قسمت در سه بخش متنوع ، سه میهمان جذاب دارد! با نزدیک شدن به پخش آخرین قسمت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» سه بازیگر محبوب این سریال، از چند و‌ چون این مجموعه و از شیرینی یک کار کمدی می‌گویند. قدرت الله ایزدی، اردشیر کاظمی و عین الله دریایی سویه ای دیگر از نگاهشان به زندگی و بازیگری را با بیننده شریک می‌شوند.
        در سیزدهمین قسمت «۲شات» علی میرمیرانی در یک قسمت در سه بخش متنوع ، سه میهمان جذاب دارد! با نزدیک شدن به پخش آخرین قسمت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» سه بازیگر محبوب این سریال، از چند و‌ چون این مجموعه و از شیرینی یک کار کمدی می‌گویند. قدرت الله ایزدی، اردشیر کاظمی و عین الله دریایی سویه ای دیگر از نگاهشان به زندگی و بازیگری را با بیننده شریک می‌شوند.
      • در دوازدهمین قسمت تاک شوِ ۲شات علی میرمیرانی میزبان حامد عسکری، شاعر نام آشنای کشور است. عسکری در این گفت و گو سال‌های دور را مرور می‌کند و از درد به شعر پل می‌زند؛ از زخم تا امید در این مصاحبه پیش چشم مخاطبان گسترده می‌شود.
        در دوازدهمین قسمت تاک شوِ ۲شات علی میرمیرانی میزبان حامد عسکری، شاعر نام آشنای کشور است. عسکری در این گفت و گو سال‌های دور را مرور می‌کند و از درد به شعر پل می‌زند؛ از زخم تا امید در این مصاحبه پیش چشم مخاطبان گسترده می‌شود.
      • اصغر سمسارزاده مهمان قسمت یازدهم برنامه ۲شات است. این بازیگر پیشکسوت سینما با علی میرمیرانی از سالهای دور و نزدیک و از تلخ و شیرینِ زندگی گفته. سمسارزاده که سالها در تلویزیون، تئاتر و رادیو مشغول به فعالیت بوده از همنشینی رنج و امید و از راهِ پرفراز و فرود هنر می‌گوید .
        اصغر سمسارزاده مهمان قسمت یازدهم برنامه ۲شات است. این بازیگر پیشکسوت سینما با علی میرمیرانی از سالهای دور و نزدیک و از تلخ و شیرینِ زندگی گفته. سمسارزاده که سالها در تلویزیون، تئاتر و رادیو مشغول به فعالیت بوده از همنشینی رنج و امید و از راهِ پرفراز و فرود هنر می‌گوید .
      • علی میرمیرانی در دهمین قسمت ۲شات گفت و گویی متفاوت با بهار کاتوزی دارد. بهار کاتوزی نویسنده و بازیگر که این روزها در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نقش آفرینی می کند، فلسفه خوانده و در این مصاحبه از کتاب، فرهنگ و ادبیات می گوید.
        علی میرمیرانی در دهمین قسمت ۲شات گفت و گویی متفاوت با بهار کاتوزی دارد. بهار کاتوزی نویسنده و بازیگر که این روزها در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نقش آفرینی می کند، فلسفه خوانده و در این مصاحبه از کتاب، فرهنگ و ادبیات می گوید.
      • مرتضی امینی تبار این بار و در قسمت نهم از برنامه ی ۲شات به میزبانی علی میرمیرانی از پسرِ مالک بودن می گوید! امینی تبار، جوانِ امروز شبکه نمایش خانگی از دیار پدری و پذیرش در دانشگاهی در آمریکا تا تست بازیگری برای زخم کاری می گوید.
        مرتضی امینی تبار این بار و در قسمت نهم از برنامه ی ۲شات به میزبانی علی میرمیرانی از پسرِ مالک بودن می گوید! امینی تبار، جوانِ امروز شبکه نمایش خانگی از دیار پدری و پذیرش در دانشگاهی در آمریکا تا تست بازیگری برای زخم کاری می گوید.
      • در قسمت هشتم برنامه ی ۲شات علی میرمیرانی میزبان مردی است که صحنه های حرکات موزونش در سریال «مگه تموم عمرچندتا بهاره؟ » فضای مجازی را تسخیر کرد! محمد نادری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ۲شات از کودکی تا صحنه را دوره می‌کند و مروری بر نقش آفرینی های خود دارد.
        در قسمت هشتم برنامه ی ۲شات علی میرمیرانی میزبان مردی است که صحنه های حرکات موزونش در سریال «مگه تموم عمرچندتا بهاره؟ » فضای مجازی را تسخیر کرد! محمد نادری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ۲شات از کودکی تا صحنه را دوره می‌کند و مروری بر نقش آفرینی های خود دارد.
      • علی میرمیرانی در هفتمین قسمت برنامه ی ۲شات میزبان کسی است که در قامت شیطان جعبه ی جادو را تسخیر کرد! بهاره افشاری در ۲شات برای اولین بار از مسائلی سخن می‌گوید که پیشتر نگفته بود. از به صلح رسیدن با جهان تا زخمِ نقشِ شیطان
        علی میرمیرانی در هفتمین قسمت برنامه ی ۲شات میزبان کسی است که در قامت شیطان جعبه ی جادو را تسخیر کرد! بهاره افشاری در ۲شات برای اولین بار از مسائلی سخن می‌گوید که پیشتر نگفته بود. از به صلح رسیدن با جهان تا زخمِ نقشِ شیطان
      • «۲شات» در قسمت ششم یک مهمان طناز دارد! علی میرمیرانی میزبان امیرمهدی ژوله است و با او از نویسندگی تا بازیگری و از کمدی تا تراژدی گپ می‌زند. ژوله از نوشتن سریال‌های مهران مدیری می‌گوید و از نقش آفرینی روی صحنه تئاتر.
        «۲شات» در قسمت ششم یک مهمان طناز دارد! علی میرمیرانی میزبان امیرمهدی ژوله است و با او از نویسندگی تا بازیگری و از کمدی تا تراژدی گپ می‌زند. ژوله از نوشتن سریال‌های مهران مدیری می‌گوید و از نقش آفرینی روی صحنه تئاتر.
      • در پنجمین قسمت از «۲شات» علی میرمیرانی میزبان شبنم مقدمی است. مقدمی در این برنامه از بغض می‌گوید و به شعر استناد می‌کند. این بازیگر محبوب سینما و تئاتر سال‌های یأس را به یاد می‌آورد و از رویش امید سخن می‌گوید. قسمت پنجم «۲شات» یک گفت‌و‌گوی متفاوت است با سرکار خانم مقدمی
        در پنجمین قسمت از «۲شات» علی میرمیرانی میزبان شبنم مقدمی است. مقدمی در این برنامه از بغض می‌گوید و به شعر استناد می‌کند. این بازیگر محبوب سینما و تئاتر سال‌های یأس را به یاد می‌آورد و از رویش امید سخن می‌گوید. قسمت پنجم «۲شات» یک گفت‌و‌گوی متفاوت است با سرکار خانم مقدمی
      • در چهارمین قسمت از برنامه «۲شات» یک خواننده و بازیگر میهمان علی میرمیرانی است. فرزاد فرزین خواننده ی محبوبی است که نقش آفرینی های او مقابل دوربین هم با اقبال مواجه بوده و حالا در «۲شات» از هردو سویه ی کاریِ خود می‌گوید. با فرزین از سال‌های دانشجویی تا نیوکمپ و روی استیج، در قسمت چهارم «۲شات».
        در چهارمین قسمت از برنامه «۲شات» یک خواننده و بازیگر میهمان علی میرمیرانی است. فرزاد فرزین خواننده ی محبوبی است که نقش آفرینی های او مقابل دوربین هم با اقبال مواجه بوده و حالا در «۲شات» از هردو سویه ی کاریِ خود می‌گوید. با فرزین از سال‌های دانشجویی تا نیوکمپ و روی استیج، در قسمت چهارم «۲شات».
      • در سومین قسمت از برنامه ی «۲شات» علی میرمیرانی یک مهمان ویژه دارد: رضا کیانیان، بازیگر کهنه کار و محبوب سینما و تئاتر ، زندگی پر فراز و فرودش را در این برنامه مرور می کند. از عکس‌های هرگز دیده نشده تا حرفهای مگو! کیانیان از ردپای سه عارف در ایفای یک نقش در «یک تکه نان» می‌گوید و از اینکه سه بار از آستانه ی مرگ بازگشته! سویه ی نادیده ی رضا کیانیان در قسمت سوم ‌«۲شات» ‌مقابل دوربین قرار می گیرد.
        در سومین قسمت از برنامه ی «۲شات» علی میرمیرانی یک مهمان ویژه دارد: رضا کیانیان، بازیگر کهنه کار و محبوب سینما و تئاتر ، زندگی پر فراز و فرودش را در این برنامه مرور می کند. از عکس‌های هرگز دیده نشده تا حرفهای مگو! کیانیان از ردپای سه عارف در ایفای یک نقش در «یک تکه نان» می‌گوید و از اینکه سه بار از آستانه ی مرگ بازگشته! سویه ی نادیده ی رضا کیانیان در قسمت سوم ‌«۲شات» ‌مقابل دوربین قرار می گیرد.
      • محمد بحرانی در دومين قسمت برنامه «۲شات» مهمان علی میرمیرانی است که در یک گفتگوی متفاوت درونیات خود را با مخاطب شریک می شود از غم هجران جناب خان گرفته تا تصمیم برای رفتن از بوشهر برای همیشه! از روزهای عاشقی تا ایام شهرت و محبوبیت همه در قسمت دوم «۲شات»
        محمد بحرانی در دومين قسمت برنامه «۲شات» مهمان علی میرمیرانی است که در یک گفتگوی متفاوت درونیات خود را با مخاطب شریک می شود از غم هجران جناب خان گرفته تا تصمیم برای رفتن از بوشهر برای همیشه! از روزهای عاشقی تا ایام شهرت و محبوبیت همه در قسمت دوم «۲شات»
      loader

      سایر عوامل سریال 2شات

      دیدگاه‌های سریال 2شات

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟