بستن
تاریخچه جستجو
      سریال رگ های حیات

      سریال رگ های حیات

      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      رگ های حیات
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • این مستند گزارشی تحقیقی به موضوع حضور شیعیان در شرق آفریقا می پردازد و با مصاحبه با رهبر شیعیان و علمای شیعه آفریقایی از تاریخچه و عملکرد آنان طی قرون گذشته می گوید. همچنین با تصاویر آرشیوی و اسناد به نقش ایرانیان در گسترش تشیع در دوران حکمرانی و تجارت در این منطقه از کره زمین پرداخته است. اما نقطه اوج مستند برگزاری مراسم روز عاشوراست که این بار بر خلاف سالهای گذشته به صورت علنی و در طول روز برگزار می شود. شیعیان آفریقا این مراسم را به صورت کاملا متفاوت با دیگر نقاط دنیا برگزار می کنند و آنها سعی می کنند با منطق و آرامش ماجرای قیام عاشورا را برای مسلمانان و غیر مسلمانان کشور کنیا بازگو کنند.
        این مستند گزارشی تحقیقی به موضوع حضور شیعیان در شرق آفریقا می پردازد و با مصاحبه با رهبر شیعیان و علمای شیعه آفریقایی از تاریخچه و عملکرد آنان طی قرون گذشته می گوید. همچنین با تصاویر آرشیوی و اسناد به نقش ایرانیان در گسترش تشیع در دوران حکمرانی و تجارت در این منطقه از کره زمین پرداخته است. اما نقطه اوج مستند برگزاری مراسم روز عاشوراست که این بار بر خلاف سالهای گذشته به صورت علنی و در طول روز برگزار می شود. شیعیان آفریقا این مراسم را به صورت کاملا متفاوت با دیگر نقاط دنیا برگزار می کنند و آنها سعی می کنند با منطق و آرامش ماجرای قیام عاشورا را برای مسلمانان و غیر مسلمانان کشور کنیا بازگو کنند.
      • جمهوری اسلامی ایران در قالب کمکهای انسان دوستانه به کشورهای فقیر اینبار عهده دار آبرسانی به جزیره ای مسلمان نشین در شرق کنیاست. مهندسان ایران با تکنولوژی و وسایل کاملاً ایرانی اقدام به لوله کشی به طول 14 کیلومتر میکنند تا اب آشامیدنی به جزیره فازا برسانند.
        جمهوری اسلامی ایران در قالب کمکهای انسان دوستانه به کشورهای فقیر اینبار عهده دار آبرسانی به جزیره ای مسلمان نشین در شرق کنیاست. مهندسان ایران با تکنولوژی و وسایل کاملاً ایرانی اقدام به لوله کشی به طول 14 کیلومتر میکنند تا اب آشامیدنی به جزیره فازا برسانند.
      • در این فیلم همراه با ارائه اطلاعات خوب از افریقا و زیبایی های ان به زندگی یکی از مسلمانان جزیره لامو کنیا میپردازد که بعد از اشنایی با یک دکتر ایرانی و انقلاب اسلامی ایران فرزندان خود را به نام شخصیت های انقلاب ایران نام گزاری کرده است.
        در این فیلم همراه با ارائه اطلاعات خوب از افریقا و زیبایی های ان به زندگی یکی از مسلمانان جزیره لامو کنیا میپردازد که بعد از اشنایی با یک دکتر ایرانی و انقلاب اسلامی ایران فرزندان خود را به نام شخصیت های انقلاب ایران نام گزاری کرده است.
      loader

      سایر عوامل سریال رگ های حیات

      دیدگاه‌های سریال رگ های حیات

      دیدگاه ها
      • فیلیمو ۹ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟