تریلر فیلم اترنالز منتشر شد | اثری متفاوت از دنیای سینمایی مارول

تریلر فیلم اترنالز (Eternals) منتشر شد. سلما هایک، آنجلینا جولی، ریچارد مدن و کیت هرینگتون با بازی در این فیلم برای اولین‌بار به دنیای شگفت‌انگیز مارول قدم می‌گذارند.

تریلر فیلم اترنالز (Eternals) منتشر شد. فیلم اترنالز، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول و پس از جنگ ستارگان، متفاوت‌ترین فیلم چند سال اخیر است. درکنار آشنایی با ابرقهرمانان جدید مارول و فیلم‌برداری متفاوت، در تریلر فیلم اترنالز شاهد حضور گروه شرور دویانت‌ها و حضور دو عضو سلستیال هستیم. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


پس از وقوع یک فاجعه غیرمنتظره بعد از اتفاقات فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) محصول سال ۲۰۱۹، اترنالز که از نژادهای نامیرا هستند و بیش از ۷۰۰۰ سال به‌صورت مخفیانه در کره زمین زندگی کرده‌اند، مجبور می‌شوند تا دوباره با یکدیگر متحد شوند. آن‌ها باید به وظیفه همیشگی خود عمل کنند و در برابر دشمنان دیرینه‌شان، دیوینت‌ها، از زمین و انسان‌ها محافظت کنند.

سلما هایک، آنجلینا جولی، ریچارد مدن و کیت هرینگتون با بازی در این فیلم، برای اولین‌بار به دنیای شگفت‌انگیز مارول قدم می‌گذارند.

مراحل اولیه ساخت فیلم اترنالز از سال ۲۰۱۸ آغازشده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده کوین فایگی است. فیلم‌نامه نیز توسط کاز فیرپو و رایان فیرپو بر پایه کمیک‌های اترنالز مارول اثر جک کربی نوشته شده است.

نکته جالب درباره فیلم اترنالز این است که کلویی ژائو، کارگردان فیلم‌های سوارکار (The Rider) و سرزمین عشایر (Nomadland) که برنده اسکار نیز شد، کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

ترکیب کارگردانی کلویی ژائو و دنیای مارول قطعا جذاب خواهد بود و البته متفاوت‌. باید منتظر باشیم و ببینیم!


نقد و بررسی فیلم سرزمین آواره ها یا عشایر


منبع: Empireonline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. سجاد می‌نویسد

    عالی

fosil