حضور امیلی بلانت در فیلم جدید دواین جانسون | یک نقش ابرقهرمانی متفاوت

فیلم جدید دواین جانسون در دست تولید قرار گرفته و امیلی بلانت در گروه بازیگران این اثر حضور دارد؛ این فیلم ماجرای یک کارآگاه زن را روایت می‌کند که نقشی تاثیرگذار در دوران خود داشته است.

به نظر می‌رسد که همبازی شدن با دواین جانسون در فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) برای امیلی بلانت لذت‌بخش بوده، زیرا او قرار است که در فیلم جدید دواین جانسون بازی کند. البته با این تفاوت که این‌بار جانسون تهیه‌کنندۀ کار است و بلانت قرار است نقش اصلی فیلم او را بازی کند که یک کارآگاه به نام کیت وارن است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


ماجراجویی راک و امیلی بلانت در فیلم Jungle Cruise


شاید نام وارن را خیلی نشنیده باشیم، اما نمی‌توان از تأثیرگذاری او چشم پوشید. او در دهۀ ۱۸۶۰ در آژانس تحقیقات ملی پینکرتون نقش بسیار مهمی ایفا کرد و به‌عنوان یک زن، پا به این حرفۀ مردانه گذاشت. او همچنین در طول جنگ داخلی آمریکا به‌عنوان یک مامور اطلاعاتی مخفی فعالیت می‌کرد. شاید این یکی از آن نقش‌های ابرقهرمانی موردعلاقۀ بلانت نباشد، اما چندان هم از آن دور نیست و از آنجایی فیلم که بر اساس یک داستان واقعی است، حتی انرژی و جدیت بیشتری لازم دارد.

گاستین نش (نویسندۀ فیلم چارلی بارتلت (Charlie Bartlett)) نگارش فیلمنامه فیلم جدید دواین جانسون را برعهده دارد، در حالی‌که کمپانی Seven Bucks همچنان به دنبال فردی برای کارگردانی فیلم است. کمپانی Amazon Studios که پیش از این در پروژۀ Red One با این تیم همکاری داشت حق انتشار این فیلم را نیز از آن خود کرده است.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil