همه چیز درباره سریال جزیره +عکس و تیزر

ما را موج دریا می‌کشد

سریال جزیره به‌زودی به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

داستان سریال جزیره چیست؟

سریال جزیره مجموعه‌ای در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی محسوب می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند و دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.»

مروری بر بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

چرا سریال جزیره را در فیلیمو ببینیم؟

سریال جزیره دست روی موضوع متفاوتی گذاشته که دنبال کردن ماجراهای آن را برای بیننده جذاب می‌کند. سیروس مقدم که پیش از این سریال‌های پرمخاطبی در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته، سلیقه و ذائقه مخاطبان را به خوبی می‌شناسد. او در این سریال از چهره‌های شناخته‌شده‌ای استفاده کرده و سریال کاراکترهای متنوعی دارد. هر کدام از کاراکترها ماجراهای ویژه‌ای دارند و کنجکاوی مخاطب برای پیدا کردن جواب معمای هر کدام، کششی برای دنبال کردن داستان ایجاد می‌کند.

در کنار بازیگران حرفه‌ای و مشهوری مانند محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و غزل شاکری، بازیگرانی مانند شادی مختاری در نقش صحرا و امیر مقاره در نقش ارشد، برای اولین بار در سریال جزیره بازیگری را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند بازی‌های قابل‌توجهی ارائه دهند. علاوه بر این فیلمبرداری سریال در لوکیشن‌های دیدنی از جزیره کیش با مناظر تماشایی، بر جذابیت سریال اضافه کرده است.

 

درباره حضور امیر مقاره | تولد یک ستاره

بعد از دیدن تصویر خوانندگان مشهوری مثل رضا یزدانی، فرزاد فرزین، سیروان و زانیار خسروی و رضا صادقی به عنوان بازیگر جلوی دوربین، این بار نوبت امیر مقاره رسیده که شانس خود را به عنوان بازیگر در سریال جزیره امتحان کند. بعد از دیدن بازی او در اولین قسمت سریال جزیره، می‌توان به تولد یک چهره تازه در دنیای بازیگری امیدوار بود. مقاره در اولین قسمت جزیره بازی قابل قبولی ارائه داده و به خوبی از پس نمایش نقش یک جوان مرموز، ظاهرا مغرور و باابهت اما اهل مطالعه و دقیق برآمده است.

خواننده محبوب ماکان‌بند که طرفداران زیادی در دنیای موسیقی پیدا کرده بود، قدم در مسیر بازیگری گذاشته تا ببیند آیا در این هنر هم می‌تواند طرفداران خود را راضی کند و به جمع خواننده-بازیگران سینما بپیوندد؟ بازی او در قسمت‌های اول جزیره این امیدواری را پررنگ می‌کند.

 

تیزر رسمی سریال جزیره

 

رونمایی از پوستر رسمی جزیره

پوستر رسمی سریال جزیره سیروس مقدم

پوستر سریال جزیره البته با حاشیه‌هایی همراه بوده است. در اینستاگرام و توئیتر به شباهت این پوستر به پوستر انیمیشن لوکا اشاره شده است. ماهیت انیمیشن پیکسار و این سریال با هم متفاوت است؛ در یکی دوزیست بودن کاراکترهای اصلی باعث خلق پوستر شده است و در دیگری شعار سریال، بهانه طراحی پوستر شده است.

 

عوامل و بازیگران سریال جزیره

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری
  • نویسنده: علی طالب آبادی
  • مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
  • مدیر صدابرداری: بهمن اردلان
  • تدوین: سهراب خسروی
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست
  • طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری
  • مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی
  • مدیر تولید: مسعود دلیری
  • جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری
  • فیلمبردار هوایی: حسین تهوری
  • عکاس: امیرحسین شجاعی
  • منشی صحنه: آسیه معصومی
  • مدیر تدارکات: نادر اژدری
  • بازیگران: محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز‌‌‌آذر، زهیر یاری، شهروز دل‌افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی
  • با هنرمندی: اکبر زنجان‌پور، بیتا فرهی، عزت‌الله رمضانی‌فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا و رضا رویگری
  • با معرفی: امیر مقاره در نقش ارشد، شادی مختاری در نقش صحرا

 

عکس های بازیگران سریال جزیره ساخته سیروس مقدم

اینجا عکس‌ها و سابقه کوتاهی از بازیگران این سریال را مشاهده می‌کنید. عکس‌هایی که به مرور به دستمان می‌رسد در ادامه این سری اضافه خواهیم کرد.

رونمایی از محمدرضا فروتن در سریال جزیره

محمدرضا فروتن در گروه بازیگران سریال جزیره
محمدرضا فروتن در گروه بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن متولد دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین او برای بازی در فیلم به آهستگی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللی را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

فروتن در سریال جزیره

فروتن تاکنون در فیلم‌های مرسدس دوزن اعتراض قرمز متولد ماه مهر زیر پوست شهر شب یلدا سربازهای جمعه ملاقات با طوطی بازنده وقتی همه خواب بودند به آهستگی کنعان شبانه روز روابط می زاک دعوت چهل سالگی دیگری دموکراسی تو روز روشن  پیمان دلتنگی‌های عاشقانه طبقه هساث سایه روشن متروپل خنده‌های آتوسا شیفت شب آااادت می‌کنیم نقطه کور سمفونی نهم مرداد نگار آقای سانسور و سریال‌های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، سرنخ و همین‌طور مانکن رالی ایرانی حضور داشته و جزیره سومین حضور او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

نخستین تصویر از هنگامه قاضیانی در جزیره

هنگامه قاضیانی در گروه بازیگران سریال جزیره
هنگامه قاضیانی در سریال جزیره

هنگامه قاضیانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در ایران است. قاضیانی فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی سایه روشن آغاز کرد. او برای بازی در فیلم به‌همین سادگی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری هنگامه قاضیانی با سیروس مقدم را رقم زده است.

قاضیانی تاکنون در فیلم‌های بازنده روایت‌های ناتمام نیلوفر اقلیما به‌همین سادگی طاووس‌های بی پر بیداری رویاها سعادت آباد برف روی  یروانی داغ بشارت به شهروند هزاره سوم با دیگران پدر آن دیگری هاری برادرم خسرو دلبری آزادی مشروط یک قناری یک کلاغ به وقت خماری سازهای ناکوک بازنده ساکن طبقه وسط بازی کرده و در سریال‌های سرزمین کهن در تلویزیون و هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.

نگاهی به سریال «هم گناه» و ویژگی‌های متفاوت آن

اولین تصویر از غزل شاکری در سریال جزیره

غزل شاکری در گروه بازیگران سریال جزیره
غزل شاکری در گروه بازیگران جزیره

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. شاکری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد. او در سن ۱۰ سالگی نقش گلنار را در فیلمی با همین نام بازی کرد، این نقش‌آفرینی، استعداد و توانمندی شاکری را به نمایش گذاشت و آغازی برای شهرت او در حرفه بازیگری شد. همچنین او با بازی در سریال شهرزاد نیز بسیار خوش درخشید. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری غزل شاکری با سیروس مقدم را رقم زده است.

شاکری در فیلم‌های ماهی آینه‌های روبرو وقتی همه خواب بودند خاله قورباغه آبان سارا و آیدا سازهای ناکوک بازی کرده و بانوی عمارت و شهرزاد تنها حضور در سریال‌هاست.

رونمایی از عکس میترا حجار در مجموعه جزیره

میترا حجار در گروه بازیگران سریال جزیره
میترا حجار در گروه بازیگران جزیره

میترا حجار متولد بهمن سال ۱۳۵۵ در ایران است. حجار فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی همکاری کرده است. پس از سریال تلویزیونی پلیس جوان، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با سیروس مقدم است.

تصویر کاظم سیاحی در سریال جزیره

کاظم سیاحی در سریال جزیره
کاظم سیاحی در جزیره

کاظم سیاحی متولد ۱۳۵۷ در محلات است. سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر، یکی از کاراکترهای محبوب مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی است. اغلب او را بابت نقش‌آفرینی‌اش در سریال‌های لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است.

حضور امیر کاظمی در سریال جزیره

امیر کاظمی در جزیره
امیر کاظمی در جزیره

امیر کاظمی هم در گروه بازیگران حضور دارد. امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون که حضور در عرصه بازیگری را با آثار تلویزیونی همچون سریال لیسانسه‌ها تجربه کرده است؛ در نخستین حضور در نمایش خانگی، به گروه بازیگران سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم پیوست.

عکس بازیگران سریال

پاوان افسر در گروه بازیگران سریال جزیره
پاوان افسر در گروه بازیگران جزیره
السا فیروزآذر در سریال جزیره
السا فیروزآذر در سریال جزیره
شادی مختاری در جزیره
شادی مختاری در جزیره

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید در سینما و تلویزیون ایران است. سریال جزیره اولین تجربه بازیگری شادی مختاری در نمایش خانگی است؛ او در این سریال نقش صحرا را بازی می‌کند.

اولین عکس از امیر مقاره در سریال جزیره

خواننده بازیگر می‌شود
امیر مقاره در سریال جزیره

امیر مقاره و محمدرضا فروتن در جزیره سیروس مقدم
امیر مقاره و محمدرضا فروتن در جزیره سیروس مقدم

لوگو موشن مجموعه جزیره

طراحی لوگوی این سریال بر عهده عرفان بهکار بوده است؛ همچنین لوگو موشن آن را امید آینه‌چی طراحی کرده است.

زمان پخش سریال جزیره از فیلیمو

فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده و تدوین در حال انجام است. بعد از تاییدهای کیفیتی، زمان پخش این مینی‌سریال مشخص خواهد شد. اما بدانید که با توجه به توقف پخش سریال قبله عالم، همین روزهای ابتدایی آبان و در شب‌های بلند پاییز با جزیره‌ای‌ها دیدار خواهید کرد.

دوم آبان زمان پخش اولین قیمت این سریال خواهد بود.

سریال جزیره چند قسمت است؟

باید بدانید که جزیره ۱۲ هفته مهمان خانه‌های شما خواهد بود. دوازده قسمتی که قرار است با داستان عاشقانه‌اش شما را همراه کند. موفق می‌شود یا نه؟ این را گذر زمان مشخص می‌کند.

بنر سریال جزیره

تیم خلاقیت فیلیمو

افسون میرطالبی، المیرا مربی، حامد بذرافکن، علی اسدی، نوشین نصیرزاده، نسیم گرجی، حسین یعقوبی
احمد اسم رام، علیرضا باقر پناهی، امیرحسین آرسین، مجتبی طغیانی، فاطمه محمدی، مینا رمضانی، علی احمد بیگی، سهیل درودی، مینا صباغی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

33 نظر
  1. Masih می‌نویسد

    چرا ادامه اش رو نساختن مخاطب مگه مسخره شماست وقت بزاره آخرش سرمایه گذاری نیمه کاره رها کنه

  2. مائده می‌نویسد

    سلام این که سریال جزیره فصل دوم ساخته می‌شود؟؟؟؟ چون ناتمام موند تهش اصلا چیزی معلوم نبود من خیلی دوست داشتم ارشد و صحرا به هم می رسیدن و دوست داشتم صحرا از دست اون خانم ناظم نجات پیدا کنه

  3. Omidmahdevari می‌نویسد

    بسیار ضعیف

  4. ارشد می‌نویسد

    امیر جان ایشالا چشم حسودات کور شه
    همه چی این سریال عالی بود جز گریمور خیلی صورت عادی مقاره رو پیر کردین و سبزه حالا بیچاره انقدم سیاه نیس
    مامانم از ایشون بدش میومد ولی بعدا گفت صورت با مزه ای داره از بازیشم خوشم میاد
    مامانم از اون دسته آیه که هر کی رونمی پسنده ولی امیر رو دوست داش
    حتی بهم گفت برم تو پیش رفتم دیدم خیلی مودب بامزه خاکی شوخ با جنبه حرفه ای و ورزشکار

    کسی باورش میشه امیر بوکسور ، وزنه بردار و بدنسازه؟

    اسم من ارشده و خیلی خوشحال شدم که آقای مقاره در جزیره با من هم نام بودن🤩

  5. سی سی می‌نویسد

    امیر جان ایشالا چشم حسودات کور شه
    همه چی این سریال عالی بود جز گریمور خیلی صورت عادی مقاره رو پیر کردین و سبزه حالا بیچاره انقدم سیاه نیس
    مامانم از ایشون بدش میومد ولی بعدا گفت صورت با مزه ای داره از بازیشم خوشم میاد
    مامانم از اون دسته آیه که هر کی رونمی پسنده ولی امیر رو دوست داش
    حتی بهم گفت برم تو پیش رفتم دیدم خیلی مودب بامزه خاکی شوخ با جنبه حرفه ای و ورزشکار

    کسی باورش میشه امیر بوکسور ، وزنه بردار و بدنسازه؟

  6. امیر می‌نویسد

    خانم مینا که اونجا نوشتی که همه چیز ضعیف و اینکه به شوهرت توهین شد مگه شوهر شما کی باشن؟
    هر کی باشین از آقای مقاره بالا تر نیستن
    در ضمن نظر الکی ننویسین اگر دوست ندارینش چرا نگاه می کنین اگه دوست دارین چرا می گید افتضاح
    من خودم و مامانم با هم نگاه می کردیم مامانم اوایل مب گفت چرته ولی بعدا که ارشد و صحرا تو دریا غرق شدن از اون قسمت مامانم خیلی خوشش اومد و اگر یه دلیل باشه که من این سریال و دوست دارم به خاطر آقای امیر مقاره است
    امیر جان از صمیم قلبم آرزو می کنم که در فصل دو بدرخشی مثل همیشه عشق و دلبری می کنی دیگه
    یکم به فکر مردم فنت باش دیگه
    ایشالا سال بعد میر تو جشنواره فجر و با سیمرغ بهترین بازیگر مرد میای بیرون

  7. nilan می‌نویسد

    لطفا فصل دو رو بازی کنین و بزارید ما الان چن وقته ک منتظر اومدن فصل دو هستیم چرا بقیه فیلم رو بازی نمیکنین؟؟؟😔

  8. تسنیم هاشمی می‌نویسد

    با سلام و ممنون از فیلیمو بخاطر سریال ها قشنگ و زیباش
    خواهشا سریال جزیره رو ادامه بدین و این که جزیره اولین فیلمی بود که منو انقدر به خودش وابسته کرد و دوست ندارم این فیلم اینطوری تموم بشه پس خواهشا فصل دوم رو زود تر بیارین ممنون از فیلم های قشنگتون

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      حتما منتقل می‌کنیم.

  9. رضا می‌نویسد

    همه دخترکها اومدن از عشقشون به امیر مقاره میگن .درصورتیکه امیر حسابشون نمیکنه.در مورد فیلم و فیلنامه کمتر کسی صحبت کرده.بزارید کنار این جنکولک بازیارو.خدا به داد خانوادتون برسه با داشتن دخترهایی مثل شما

  10. علی ازمهاباد می‌نویسد

    با سلام خدمت تیم فیلیمو،ضمن خسته نباشید باید اعتراف کنم که بعد از مدت ها یک اثر واقعا قوی و درخور بیننده ساخته شد که هم از نظر بازیگر و هم فیلم نامه به خوبی نوشته و اجراشد،داستان فیلم به جای حساس و قشنگی رسیده،که امیدوارم بخاطر شوق و احترامی که بینندگان به این سریال داشتند اون رو ادامه بدید،در غیر اینصورت واقعا میشه گفت که سریال جزیره یک خودکشی دست جمعی برای کلیه سریال های ایرانی بعد از خودش محسوب میشه و اندک بینندگانی که به سریال ایرانی علاقمند شدند رو ازدست خواهید داد.امیدوارم هرچه زودتر فصل دوم سریال رو با بازی امیرمقاره و شادی مختاری ببینیم،باتشکر

  11. فاطیما می‌نویسد

    این واقعا یه توهین به بیننده هست که وقتی سریال به اوج خودش رسید فیلم رو نصفه نیمه رها کنند و اعلام پایان سریال کنن

  12. فاطمه ملکشاهی می‌نویسد

    واقعیت اینه که سریال بینهایت ضعیفه. حتی بازیگر های مطرحشم چون فیلمنامه غنی نیست خوب بازی نکردن. من اول بخاطر بازیگرا مشتاق اومدنش بودم و قسمت های اول هی صبوری میکردم که فیلم اصلاح شه ولی نشد. الان فقط گاهی هیچی برای دیدن نداشته باشم دنبالش میکنم. فیبمنامه خوب نیست. پیوستگی نداره. ترتیب اتفاق ها خوب نیست. کاراکتر ها در نیومده و از هرکس هر چیزی بر میاد چون اصلا برای تماشاگر تعریف نشدن.
    نظرات مثبت فیلم هم مربوط به دخترای نوجوون که فن آقای مقاره هستن هست و بله ایشون طرفدارای زیادی داره و تمام این طرفدار ها بدون هیچ بینشی فقط از فیلم تعریف میکنن. کار به شکلیه که اگه بیننده منصفانه ببینه متوجه ایرادهای زیادی میشه و حتی مثل بعضی کارها نمیشه گفت سلیقه ایه چون واقعا ایرادها بارزه. متاسفم برای هزینه و زمانی که صرف این سریال شده. من از این تیم انتظار خیلی بیشتری داشتم.

  13. سویل می‌نویسد

    از نظر من سریال جزیره خیلی سریال خوبیه من ب شخص عاشقش شدم و از اقای مقدم میخوام لطفا ادامش بده و نقش ها شخصیت های که ب امیر مقاره و شادی مختاری داده شده کاملا ب چهرشو میخوره و بنظر من خیلی خوب تونستن نقش خودشون ایفا کنن از اقای مقدم میخوام سریال ب این خوبی ب خوبی با پایان. قشنگ ب سر انجام برسونن و مثل اغلب فیلما پایانش نا تموم نباش و هرچی سریعی تر فصل جدید این فیلم ساخته بشه دل تو دلم نیس تا فصل جدیدش بیاد

  14. صدف می‌نویسد

    بعد از زخم کاری من جزیره رو دوست دارم واقعا خیلی قشنگه هم محتوا و هم ساختارش
    حالا نمیخوام ادبیاتش کنم
    ولی گریمورش فوق‌العاده بده اخه چرا اینجوریه
    منم یکی از فن پیج های امیرم عاشقشم

  15. Dr.A.A.A می‌نویسد

    دیدگاه ها جالب توجه هستن! صحبتی از داستان نیست و نظرات روی قد و وزن و تیپ و مانتو و کی به کی میاد و ….متاسفم برای چنین دیدگاه های سطحی!!!

  16. Dr.A.A.A می‌نویسد

    سریال های ایرانی اغلب پرمحتوا و مردم پسند بوده اندو علت اصلی در عدم دخالت فاکتوری بنام درامدزایی بوده و اگر بخواهند فقط این هدف رو دنبال کنند سریال های بی محتوا نظیر سریال های ترکیه ای خواهیم داشت!که شخصیت های معروف حرف اول رو خواهند زد نه محتوا و فیلمنامه!(مخالف ورود بخش خصوصی و رقابت و درامدزایی حقیقی نیستم)

  17. زهرا می‌نویسد

    این سریال کجای تهران بازی شده دوست دارم بدونم این قصری که مثِلا خونه پدری ارشده کجای تهرانه ؟

  18. هانا می‌نویسد

    من عاشق ارشد وصحرا شدمتوی فیلم جزیره

  19. Mohadeseh می‌نویسد

    خوبه فیلمش

  20. سمیه مددی می‌نویسد

    سلام.من زیاد با سریالهای ایرانی جور نیستم بیشتر ماهواره نگاه میکنم سریالهای ترکی
    اما بین سریالهای ایرانی که نگاه کردم تا الان و برام محبوب بودن،باید بگم که جزیره با اینکه سه قسمت ازش اومده و دیدم جذابترین سریالی هستش که تا الان دیدم که حتی اگه تو هر شرایطی که باشم دیدن این سریال رو از دست نمیدهم،البته شاید این علاقه زیاد من به جزیره دلیلش حضور محبوبترین هنرمند مورد علاقه ام امیر مقاره باشه.امیر مقاره برای من انقدر عزیزه که از جونم براش مایع میزارم اون بهترین منه…پس جا داره تشکر ویژه داشته باشم از آقای مقدم بابت این سریالش و انتخاب بازیگرانش بخصوص امیر مقاره البته اینم بگم که انتظار داشتم کارکتر صحرا بازیگر جذابتری باشه که به امیر مقاره بیاد امیر جذابه و انتظار داشتیم خانم زیبایی در کنارش ایفای نقش کنه.

  21. سمیه مددی می‌نویسد

    سلام.من زیاد با سریالهای ایرانی جور نیستم بیشتر ماهواره نگاه میکنم سریالهای ترکی
    اما بین سریالهای ایرانی که نگاه کردم تا الان و برام محبوب بودن،باید بگم که جزیره با اینکه سه قسمت ازش اومده و دیدم جذابترین سریالی هستش که تا الان دیدم که حتی اگه تو هر شرایطی که باشم دیدن این سریال رو از دست نمیدهم،البته شاید این علاقه زیاد من به جزیره دلیلش حضور محبوبترین هنرمند مورد علاقه ام امیر مقاره باشه.امیر مقاره برای من انقدر عزیزه که از جونم براش مایع میزارم اون بهترین منه…پس جا داره تشکر ویژه داشته باشم از آقای مقدم بابت این سریالش و انتخاب بازیگرانش بخصوص امیر مقاره البته اینم بگم که انتظار داشتم کارکتر صحرا بازیگر جذابتری باشه که به امیر مقاره بیاد

  22. مینا می‌نویسد

    در نظری که فرستادم به اشتباه جمله “احساس کردم به شعورم توهین شده” ثبت شد “…به شوهرم توهین شده”!😁

  23. مینا می‌نویسد

    متاسفانه این سریال هم مثل اکثر سریال‌های اخیر، بسیار سطحی، با فیلم‌نامه ضعیف، بازی‌های بسیار بد! اولین قسمت را که دیدم احساس کردم به شوهرم توهین شده!

  24. ناشناس می‌نویسد

    آقای منظور هم تو این سریال هستن چرا هیچکس از ایشون اسمی و عکسی نمیزاره

  25. مینا میر می‌نویسد

    امیر مقاره درجه ۱ و حرفه ای درخشش حتمیه🏅⭐🧡❤️

  26. Majid می‌نویسد

    چرا زده مینی سریال ؟؟ یعنی سریاله کوتاهیه؟؟؟

  27. Mahrovan می‌نویسد

    مینی سریال؟

  28. عاشق حسین یاری می‌نویسد

    ما منتظر سریال نیسان ابی با حضور حسین یاری هستیم
    فقط و فقط حسین یاری

  29. مبینا می‌نویسد

    امیر هم هست اگه دوست داشتین اسمشو بزنین

  30. Hasti می‌نویسد

    کی فیلمه میاد بیرون؟؟

  31. ... می‌نویسد

    منظور؟؟

  32. ملیکا می‌نویسد

    آقای امیر مقاره هم تو سرسال هستن محض اطلاعتون😒😒😒

fosil