دو اسپین آف جدید برای بازی تاج و تخت

طبق اخباری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، قرار است دو اسپین آف دیگر هم برای بازی تاج و تخت ساخته شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

شاید بالاخره یک روز از راه برسد که اچ‌بی‌اُ و کمپانی وارنر دست از سر سریال بازی تاج و تخت بردارند، اما خب آن روز دست‌کم امروز نیست! چون طبق خبرهایی که شنیده‌ایم، قرار است دو اسپین آف دیگر هم برای بازی تاج و تخت ساخته شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


به گفتۀ هالیوود ریپورتر، تنها در مورد یکی از دو اسپین آف بازی تاج و تخت اطلاعاتی منتشر شده، و آن‌طور که می‌دانیم لوکیشن آن در امپراتوری طلایی یی‌تی قرار دارد؛ منطقه‌ای در قارۀ اسوس و نزدیک به مرزهای جنوب شرقی جهان. این منطقه، یکی از قدیمی‌ترین و پیشرفته‌ترین جوامع در قلمرو خیالی جورج آر. آر. مارتین است، که به گفتۀ خودش آن را از امپراتوری چین الهام گرفته شده.

در طول سریال اشاره‌هایی به این منطقه شده بود و در سریال خانۀ اژدها (House of the Dragon)، این همان مکانی است که لرد کورلیس ولاریون (با بازی استیو توسن) در سفرهایش از آن بازدید می‌کند.

حالا که حرف از سریال‌ها و مجموعه‌های جدید شد، باید بگوییم که هالیوود ریپورتر خبر از ساخت یک مجموعۀ دیگر به نام Flea Bottom نیز داده است. این سریال قرار است به بخش فقیرنشین پایتخت وستروس بپردازد که با نام Flea Bottom شناخته می‌شد. در حال حاضر، HBO اعلام کرده که خانۀ اژدها سال آینده منتشر خواهد شد.


از پروژه ساخت دنباله سریال بازی تاج و تخت چه خبر؟


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil