جنگ بزرگان در فصل سوم فرا می‌رسد...

زخم کاری ۳ تابستان ۱۴۰۳ در فیلیمو

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و... در زخم کاری 3 حضور دارند

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان پخش شد و بعد از دو سال، دوباره با ستاره‌های زخم کاری یک دیدار کردیم؛ شما اینجا معرفی کامل این سریال [از فصل یک تا اکنون] و خبرهای مربوط به فصل سوم زخم کاری را می‌خوانید.

زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟

سوالی که این روزها بسیار در فیلیموشات پرسیده می‌شود، مشخص شدن زمان پخش زخم کاری ۳ است. باید اطلاع دهیم که بخش عمده فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری به پایان رسیده و پس از طی مراحل فیلمبرداری در فصول و مکان‌های مختلف، برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در تابستان سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان فیلیمو باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت ولی هنوز نهایی نشده است.

فهرست بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

رعنا آزادی‌ور، جواد عزتی، الناز ملک و کامبیز دیرباز در زخم کاری 3
اولین تصویر از رعنا آزادی‌ور، جواد عزتی، الناز ملک و کامبیز دیرباز در زخم کاری ۳ – عکس از فتاح ذی‌نوری

سرنوشت شخصیت های سریال زخم کاری

اینجا نگاهی می‌اندازیم به سرنوشت کاراکترهایی که در فصل اول و دوم حضور داشتند و برخی کشته شدند و برخی هم داستانشان تا فصل سوم ادامه دارد:

مالک مالکی | جواد عزتی

مالک مالکی | جواد عزتی

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد  و در آغاز فصل دوم شاهد بودیم که توسط ناصر ریزآبادی در تابوت گذاشته و در یکی از زمین‌های کشاورزی در شمال کشور به خاک سپرده شد. مالک به کمک دستمالچی از مرگ نجات پیدا کرد و در طول فصل دوم سایه‌ حضورش بر روی تمامی شخصیت‌ها افتاده بود. چنانچه مخاطب در تمامی قسمت‌های فصل دوم منتظر خروش مالک علیه ظلم‌های طلوعی بود اما آنچه که اتفاق افتاد یک غافلگیری جذاب بود. مالک با مرگ پسرش بر سر مزارش حاضر شد و با طلوعی چشم تو چشم شد تا پایان فصل دوم و چشم‌ انتظاری مخاطب برای فصل سوم همچنان با هیجان همراه باشد.

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

سریال زخم کاری یک زن فم‌فتال و فتنه‌انگیز را درون قصه‌اش می‌دید که یک تنه توانست تمامی خانواده ریز‌آبادی را به خاک سیاه بنشاند. سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک البته در پایان فصل یک به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک به خصوص حاج عمو به او دست داد راهی تیمارستان شد. در آغاز فصل دوم سمیرا با مسعود طلوعی یکی از مهره‌های اصلی پشت پرده هلدینگ ریزآبادی رابطه عاطفی برقرار کرد و در غیاب همسر سابقش سعی کرد با نزدیک شدن به طلوعی خودش و فرزندش را از گزند ریزآبادی‌ها در امان نگه دارد. اگرچه پایان فصل دوم اتفاقات طور دیگری رقم خورد و با بازگشت مالک همه معادلات سمیرا به هم ریخت. اما باید منتظر فصل سوم و ادامه سرنوشت این شخصیت باشیم.

مسعود طلوعی | کامبیز دیرباز

مسعود طلوعی | کامبیز دیربازمسعود طلوعی یکی از شخصیت‌های در سایه در فصل اول بود که فقط نامی از آن به گوش می‌رسید. این شخصیت در فصل دوم تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی پیشبرد درام شد به طوری که نشان داد حضور او و قدرتی که دارد می‌تواند تمامی آنچه که هلدینگ ریزآبادی دارد را مدیریت کند. طلوعی یکی از افراد با نفوذ و ریاکاری است که نمونه‌های آن را در دستگاه‌های دولتی زیاد دیده‌ایم. آدمی که در ظاهر هیچ کاره است و یک خیریه برای کمک به افراد ناتوان دارد ولی در پشت پرده تمامی قدرت را در دست گرفته است. تقابل این شخصیت جذاب با مالک در پایان فصل دوم سریال زخم کاری نوید یک فصل پر هیجان را به مخاطب در فصل سوم می‌دهد.

سیما | الناز ملک

سیما | الناز ملکیکی از شخصیت‌های متفاوت و جذاب فصل دوم سریال زخم کاری سیما با بازی الناز ملک بود. شخصیتی متفاوت و یکی از زنان جاه‌طلب که دقیقا نقطه مقابل سمیرا بود. سیما همسر دوم شفاعت بعد از مرگ همسر اولش بود و دشمن شماره یک طلوعی به شمار می‌آمد. زنی که سعی می‌کرد از فرزندان شوهرش مراقبت کند اما بعد از مرگ خودخواسته شیدا دیگر تبدیل به یکی از خونخواهان او شد و حالا در فصل سوم تقابل او با طلوعی و احتمالا همدستی‌اش با مالک می‌تواند به جذابیت‌های سریال بیفزاید.

میثم | مرتضی امینی‌تبار

میثم | مرتضی امینی‌تبارفرزند ارشد مالک که در فصل اول گرفتاری‌های زیادی را پشت سر گذاشت و پس از مرگ مائده که عاشقانه او را دوست داشت درگیر زندان در دوبی شد در فصل دوم تبدیل به شخصیت اصلی سریال شد که سعی کرد جانشین پدرش مالک در هلدینگ باشد. اما میثم با عشقی که نسبت به دختر شفاعت یعنی شیدا ابراز کرد خودش را گرفتار خشم و کینه شفاعت و طلوعی کرد و در نهایت هم در پایان فصل دوم به دست برادر شیدا به طرز فجیعی کشته شد.

پانته‌آ | مهراوه شریفی‌نیا

پانته‌آ | مهراوه شریفی‌نیاپانته‌آ از آن شخصیت‌هایی بود که حضورش در فصل دوم چندان پرررنگ نبود و کارگردان او را برای نقش‌آفرینی در فصل سوم به داستان اضافه کرده است. پانته‌آ وارث جدید ریزآبادی‌ها و خواهرزاده خان عمو بود که سالها در خارج زندگی می‌کرد و حالا با ورودش به داستان سعی می‌کند اموال ریزآبادی‌ها را که بعد از مرگ منصوره و ناصر بی صاحب مانده است را مدیریت کند.

رضا شفاعت | مهران غفوریان

رضا شفاعت | مهران غفوریانشفاعت دست راست طلوعی است. فردی با نفوذ که سعی می‌کند تمامی کارهای پشت پرده طلوعی را رتق و فتق کند. رضا شفاعت هم با طلوعی رفیق است و هم به یک نحوی می‌توان او را جان‌نثار طلوعی دانست. شخصیت مرموز شفاعت البته در پایان فصل دوم قربانی تقابلش با میثم شد و در یک حادثه رانندگی کشته شد. مرگ او فرصتی به طلوعی داد تا فرزندش را علیه میثم بشوراند و انگیزه قتلی فجیع را ایجاد کند.

شیدا شفاعت | نگار نیکدل

شیدا شفاعت | نگار نیکدلشیدا معشوقه جدید میثم بود. دختر رضا شفاعت که تفکر و نگاهش به زندگی با پدرش متفاوت بود. او میثم را فارغ از آنکه او فرزند مالک است و بدون توجه به حاشیه‌های زندگی‌اش دوست داشت و تلاش می‌کرد تا در کنار او باشد و حتی در ماجرای قتل پدر میثم و قاتل بودن طلوعی او را همراهی کند. اما در نهایت به خاطر مرگ پدرش در ماجرای تصادف شیدا دچار افسردگی شد و خودکشی کرد تا میثم باز هم در فصل دوم داغ از دست دادن کسی را ببیند که دوستش داشت.

شهریار شفاعت | سهند جاهد

شهریار شفاعت | سهند جاهدشهریار فرزند ارشد رضا شفاعت بود که در ماجرای مرگ پدر و خواهرش دشمن شماره یک میثم به شمار می‌رفت که در نهایت او را در ویلای شمال با چاقو کشت. البته شهریار خودش هم زخمی شد اما هنوز معلوم نیست که او مرده است یا برای فصل سوم هم نقشش ادامه دارد.

فرناز طلوعی | پانته‌آ قدیریان

فرناز طلوعی | پانته‌آ قدیریانفرناز دختر مسعود طلوعی یکی از دختران مستقل داستان است که اگرچه به پدرش علاقمند است اما سعی می‌کند در ماجرای رابطه طلوعی و سمیرا به پدرش نیز هشدار بدهد. فرناز هم یکی از شخصیت‌هایی است که به فصل سوم پا می‌گذارد و احتمالا قصه‌ای متفاوت خواهد داشت.

کیمیا | الهه حصاری

کیمیا | الهه حصاریکیمیا در فصل اول نشان داد یکی از زنان تاثیرگذار در زندگی مالک و ریز‌آبادی‌ها است. کیمیا پس از آنکه سعی کرد به مالک نزدیک شود و به واسطه رابطه عاطفی که برقرار کرده است مالک را سرکیسه کند، با سمیرا آشنا شد و سمیرا او را از ادامه این رابطه بر حذر داشت. در فصل دوم او کاراکتری دلسوز برای خانواده مالک بود و سعی می‌کرد میثم و سمیرا را راهنمایی کند و آنها را از طلوعی دور کند. در فصل سوم و با بازگشت مالک، نقش او پررنگ‌تر می‌شود؟

فرنهادزاده | امیر دژآکام

فرنهادزاده | امیر دژآکامفرنهادزاده یکی از شخصیت‌های منفی سریال بود که در نقش ضد قهرمان در مقابل طلوعی ایستاده بود. تقابل او با طلوعی در قامت دو فرد با نفوذ در دستگاه‌های دولتی که رقابتی سخت در تصاحب پروژه‌های بزرگ دارند یکی از موتورهای محرک داستان در فصل دوم بود. البته طلوعی دیگر توان رقابت با فرنهادزاده را نداشت و برای همین تصمیم به حذف او گرفت و او را در مطلب دکتر منفجر کرد!

حسام فرنهادزاده | سهیل قنادان

حسام فرنهادزاده | سهیل قنادانحسام فرزند ارشد فرنهادزاده و وارث ثروت و دارایی او یکی از شخصیت‌هایی بود که سرنوشتش به فصل سوم موکول شد. او که در ابتدای فصل دوم یک شخص مفلوک و بی دست و پا بود در پایان فصل دوم با نجات دادن سمیرا و سپردن تفنگ شاه‌کش به او برای انتقام گرفتن از طلوعی شخصیت متفاوتی از خودش نشان داد که می‌تواند در فصل سوم نیز حضور پررنگی داشته باشد.

دستمالچی | سیدجواد هاشمی

دستمالچی | سیدجواد هاشمیدر فصل دوم زخم کاری مشخص شد دستمالچی یکی از مهره‌های امنیتی است که برای گرفتار کردن مفسدان دانه درشت اقتصادی از جمله طلوعی و تمامی شرکایش سعی کرده است به آن‌ها نزدیک شود. دستمالچی در فصل دوم مالک را که زنده به گور در تابوت بود از مرگ نجات داد و تلاش کرد تا مالک به زندگی عادی بازگردد و در عوض در ازای آن مالک هم دست تمامی عوامل فساد را رو کند و به نیروهای امنیتی و قضایی کمک کند.

منصوره ریزآبادی | هانیه توسلی

منصوره ریزآبادی | هانیه توسلیمنصوره دختر یکی یکدانه خانواده ریزآبادی که به واسطه علاقه‌اش به مالک پس از مرگ پدرش به ایران آمد و کارهای شرکت را در دست گرفت در پایان فصل یک وقتی متوجه خیانت‌های مالک به او و خانواده‌اش می‌شود او را با چاقو مجروح می‌کند تا به قول انتقامی درخور آنچه با او شده، بگیرد. منصوره یکی از مهره‌های اصلی داستان زخم کاری یک بود که در فصل دوم و در همان قسمت‌های نخستین خبر خودکشی و مرگ او در یکی از کشورهای همسایه منتشر شد. منصوره به دستور طلوعی از بازی حذف شد چون تا وقتی زنده بود تلاش کرد برخی نکته‌ها را درباره چگونگی مرگ مالک به گوش پسرش میثم برساند.

ناصر ریزآبادی | سعید چنگیزیان

ناصر ریزآبادی | سعید چنگیزیانپسر خانواده ریزآبادی که به واسطه نبود اعتماد از سوی پدرش هیچ‌گاه جدی گرفته نشد و پس از مرگ دخترش دشمن اصلی مالک به حساب می‌آید و حتی در ماجرای چاقو زدن منصوره به مالک نیز حضور داشت. ناصر در فصل دوم تبدیل به یک موجود مستاصل و بیمار شده بود که به خاطر ماجرای قتل مالک مدتی هم در زندان بود و وقتی هم که به قید وثیقه آزاد شد گرفتار مواد مخدر شده بود. در نهایت به خاطر تهدید‌هایی که پسر مالک را کرد مورد خشم و غضب سمیرا قرار گرفت و به کمک طلوعی و دستیارش شفاعت با آمپول هوا ناصر را کشتند.

خلاصه قسمت به قسمت فصل اول زخم کاری

نعمت ریزآبادی | سیاوش طهمورث

نعمت ریزآبادی | سیاوش طهمورثحاج عمو و یا همان نعمت ریزآبادی بزرگ خاندان بود که در همان قسمت‌های نخست با توطئه سمیرا و مالک به قتل رسید و مالک توانست با پس ندادن فروش محموله نفتی ثروت زیادی را به جیب بزند. مرگ حاج عمو نقطه عطف داستان سریال زخم کاری بود و با اینکه حضور کوتاهی در سریال داشت اما داستان هنوز هم حول شخصیت او می‌چرخد.

اخوان | عباس جمشیدی‌فر

اخوان | عباس جمشیدی‌فروکیل طمع‌کار و خائن ریزآبادی‌ها که در ماجرای دشمنی مالک با خاندان ریزآبادی سمت مالک ایستاد اما در یک محاسبه اشتباهی وقتی طمع کرد تا مدارک را به مالک ندهد درگیر رابطه پنهانی با کیمیا می‌شود و با فیلم رابطه نامشروع او را تهدید به پس دادن مدارک می‌کنند. اخوان در یک نقشه از قبل طراحی شده توسط ناصر و دایی‌اش در خارج از کشور به قتل می‌رسد تا پرونده او در این سریال بسته شود تا مالک بیش از پیش تنهاتر شود.

احمد مظفری | کاظم هژیرآزاد

احمد مظفری | کاظم هژیرآزادمظفری دیگر متحد مالک در پروژه کودتا علیه خانواده ریزآبادی بود. رفیق صمیمی حاج عمو که عاشق چایی بود و پس از مرگ حاج عمو به سمت مالک تمایل پیدا می‌کند و با او نسبت به چپاول دارایی‌های ریزآبادی‌ها همدست می‌شود. هرچند ناصر و دایی‌اش به او هم رحم نمی‌کنند و در همان سفری که اخوان را به قتل می‌رساند، پرونده مظفری را هم می‌بندند.

مظفر میرلوحی | منوچهر علیپور

مظفر میرلوحی | منوچهر علیپورمظفر برادر همسر نعمت ریزآبادی و دایی ناصر و منصوره است. او در سریال تنها وفاداران ریزآبادی‌ها است که به خوبی تا پایان تصمیم‌گیری آن‌ها کنار خانواده می‌ماند و در نهایت هم در ماجرای انتقام‌های ناصر و به قتل رساندن مظفر و اخوان به خواهرزاده‌اش کمک می‌کند. آیا او را در فصل دوم زخم کاری و در کنار منصور دوباره می‌بینیم؟

مائده ریزآبادی | سارا حاتمی

مائده ریزآبادی | سارا حاتمیمائده دختر ناصر بود که عشق و علاقه‌اش به میثم باعث شد در قسمت‌های پایانی سریال تصمیم به خودکشی بگیرد. مائده در تمامی اتفاق‌هایی که بر سر خانواده‌اش افتاد ناظر بود و در ماجرای حمله مالک و به قتل رساندن خدمت‌کار خانه در صحنه حضور داشت و برای همین قبل از آنکه خودکشی کند دچار بیماری روانی شده بود.

نجفی | مهدی زمین‌پرداز

نجفی | مهدی زمین‌پردازنجفی یکی از هم ولایتی‌های ریزآبادی‌ها بود که در ماجرای قتل حاج عمو یکی از شاهدان به حساب می‌آمد. فردی طمع‌کار و عیاش که هم به واسطه نزدیکی‌اش به ریزآبادی‌ها به نان و نوایی رسیده بود و هم سعی می‌کرد در دایره قدرت خاندان ریزآبادی به مراتب بالاتری برسد. برای همین ماجرای به قتل رسیدن حاج عمو را دستمایه‌ای قرار داد تا مالک را تلکه کند. مالک که حضور نجفی را خطری برای خودش می‌دید کریم یکی از کارگران شرکت که به خاطر دعوای ناموسی از شرکت اخراج شده بود را تحریک می‌کند تا نجفی را به بهانه ارتباط داشتن با همسر سابقش به قتل برساند. کریم هم که به دنبال مقصری برای نابودی زندگی‌اش می‌گشت نجفی را در مقابل خانه‌اش با چاقو کشت.

کریم | امیرحسین هاشمی

کریم | امیرحسین هاشمیکریم یکی از کارگران شرکت ریزآبادی‌ها بود که اعتیادش به مواد مخدر باعث شده بود زندگی‌اش از بین برود. کریم از شرکت ریزآبادی‌ها اخراج شده بود و همسرش از او جدا شده و حضانت دخترش را نیز به دست گرفته بود. زندگی کریم رو به تباهی بود و اجازه دیدن دخترش را هم نداشت. پس از آنکه مالک او را به کار می‌گیرد تا نجفی را از سر راهش حذف کند کریم دیگر به یک قاتل سریالی تبدیل شده بود که بعد از قتل نجفی به سراغ شوهر جدید همسر سابقش رفته و او را نیز می‌کشد. کریم که خیلی افسارگسیخته شده بود و امکان داشت مالک را دچار مشکل کند به دست مالک به فجیع‌ترین شکل به قتل می‌رسد و جنازه‌اش سوزانده می‌شود.

هانیه مالکی | مه‌یاس پازوکی

هانیه مالکی | مه‌یاس پازوکیهانیه دختر کوچک مالک بود که تمام امید و آرزوی مالک در وجود او شکل گرفته بود. اما هانیه سرنوشت تلخی پیدا می‌کند و به خاطر جنون سمیرا جانش را در کودکی از دست می‌دهد. سمیرا که به خاطر قتل حاج عمو دچار اوهام شده بود و به بیماری روانی مبتلا بود در سفری به شمال این جنون نمود بیشتری پیدا کرد و در راه بازگشت به خانه در تصادفی سهمگین دخترش را از دست داد.

دختر پیشگو | نیوشا علیپور

دختر پیشگویکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های سریال زخم کاری دختر پیشگویی است که مالک به واسطه حرف‌های او تصمیم‌های عجیب و غریب می‌گیرد. این دختر کولی در رمان محمود حسینی‌زاد هم حضور دارد. البته در رمان حسینی‌زاد شخصیت کولی و پیشگو پررنگ‌تر است اما در سریال در چند مقطع مختلف به سراغ مالک می‌آید. شوریدگی مالک در قسمت‌های پایانی سریال ربط مستقیمی به این دختر پیشگو دارد. در فصل دوم نیز میثم با دختر پیشگو ملاقات داشت و این نشان می‌دهد که فیلمساز هنوز هم به نکته‌های داخل رمان وفادار است.

همه چیز درباره سریال زخم کاری ۲ بازگشت

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های زخم کاری ۲

فصل دوم سریال زخم کاری ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شد؛ یعنی دوباره جمعه ها با زخم کاری ۲. تعداد قسمت های فصل دوم زخم کاری ۱۳ قسمت است و قسمت آخر زخم کاری ۲ دهم آذر ۱۴۰۲ منتشر شد.

تیزینگ فصل دوم زخم کاری

تماشای آنلاین و دانلود زخم کاری 2

بازیگران و نقش های فصل دوم سریال زخم کاری

ستاره‌های فصل دوم سریال زخم کاری این چهره‌ها هستند؛ جواد عزتی (در نقش مالک)، رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت)، الناز ملک (در نقش سیما)، مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)، سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، مه‌لقا باقری (در نقش مهناز)، منوچهر علیپور (در نقش دایی مظفر)، الهه حصاری (در نقش کیمیا)، محمدهادی قمیشی (در نقش املشی)، امیر دژاکام (در نقش فرنهادزاده) و مهراوه شریفی نیا (در نقش پانته‌آ).

چند چهره جوان دیگر نیز در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد؛ نگار نیکدل (در نقش شیدا)، سهند جاهد (در نقش شهریار)، پانته‌آ قدیریان (در نقش دختر طلوعی) باحضور و همراهی کیومرث مرادی ، مهدی رکنی (در نقش سامان) و سهیل قنادان (در نقش حسام فرنهادزاده) که در این فصل سریال حضور دارند.

دیگر عوامل تولید زخم کاری؛ بازگشت

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. محسن جعفرزاده و محمد طلوعی هم همراه این تیم نویسنده بوده‌اند. مدیر فیلمبرداری هادی بهروز است، مهدی سعدی تدوین را به عهده داشته، حبیب خزایی‌فر مثل سابق آهنگساز است، علی مردانه مجری طرح و مدیریت برنامه‌ریزی را به دست گرفته، مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم مسئولیت صدای زخم کاری را به عهده داشته‌اند.

محمدرضا دلنوازی مدیر تولید بوده و شهرام خلج هم طراح گریم سریال. طراحی صحنه و لباس را به ترتیب محمدحسین کرمی و مریم جعفری طادی انجام داده‌اند. امین پهلون‌زاده و ایمان کرمیان نیز جلوه‌های ویژه بصری و میدانی را به دست گرفته‌اند. عکاس زخم کاری فتاح ذی‌نوری است و تیتراژ هم کاری از محراب مشهدبان است.

 

محسن چاوشی خواننده زخم کاری

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد.در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند. آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

دانلود تیتراژ زخم کاری ۲ با صدای محسن چاوشی + کلیپ

پوستر رسمی فصل دوم زخم کاری؛ بازگشت

پوستر اصلی سریال زخم کاری 2
پوستر سریال زخم کاری؛ بازگشت – کاری از استودیو فیلیمو – عرفان شریفی

کاری از استودیو فیلیمو | عکاس: فتاح ذی‌نوری، ویدئوگرافیک: علی احمدبیگی

 

جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲
آیا جواد عزتی در نقش مالک، در زخم کاری ۲ حضور دارد؟

 

کامبیز دیرباز در نقش طلوعی در فصل دوم سریال زخم کاری
کامبیز دیرباز در نقش طلوعی در فصل دوم سریال زخم کاری

 

عکس جدید سریال زخم کاری 2 بازگشت
رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

 

الناز ملک در سریال زخم کاری 2
الناز ملک در فصل دوم سریال زخم کاری

 

مهران غفوریان در سریال زخم کاری 2
مهران غفوریان در سریال زخم کاری ۲

 

سعید چنگیزیان در فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت
سعید چنگیزیان در فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت

 

الهه حصاری در سریال زخم کاری 2
الهه حصاری نیز در سریال زخم کاری ۲ حضور دارد

 

سید جواد هاشمی در فصل دو زخم کاری
سید جواد هاشمی در فصل جدید زخم کاری

 

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی در فصل دوم زخم کاری
مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی در فصل دوم زخم کاری

سریال زخم کاری یک مکبث ایرانی است. یک سریال پرکشش و جذاب به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان که از هنگام پخش تا قسمت‌های آخر، مخاطب را همراه خود می‌کشد و تصاویر و بازی‌های چشمگیری پیش چشم‌ها قرار می‌دهد.

خلاصه داستان و زمان پخش سریال زخم کاری ۱

در خلاصه داستان رسمی سریال زخم کاری (فصل اول) آمده است:

«-من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟
-قشنگه ولی سختی داره. ۵ هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.
-اگه به تهش برسن.
-بلد باشن می‌رسن.»

اولین قسمت فصل اول این سریال که در فضای نوآر ملتهب ساخته شده است روز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح از طریق فیلیمو منتشر شد و پخش آن به‌صورت هفتگی تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ادامه داشت.

سریال نوآر محمدحسین مهدویان را در فیلیمو ببینید

عوامل و بازیگران سریال زخم کاری اول

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان
  • بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی
  • با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی.

مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان‌زاده، آهنگساز: حبیب خزایی‌فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری‌طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری‌نیا، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، بازیگردان: میلاد اکبر‌نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، منشی صحنه: پوریا کاظمی‌فرد، عکاس: امیر جدیدی.

زخم با رده‌بندی سنی

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، اولین سریال محمد حسین مهدویان که اقتباسی از کتاب بیست زخم کاری است، با تصمیم ساترا با رده‌بندی سنی ۱۵+ سال از فیلیمو پخش می‌شود.

چرا برای تماشای سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان کنجکاویم؟

کیوان حسینیان | در دوران تعطیلی و رکورد سینما، خیلی زود همه نشانی شبکه نمایش خانگی را پیدا کردند و پلتفرم‌های آنلاین تبدیل شدند به مجرایی برای تنفس و بقا. در ابتدا شاید خیلی‌ها به چشم یک شغل موقت به این راه تازه نگاه می‌کردند اما حالا به نوعی دارد تعریف جریان اصلی در عرصه سینما و سرگرمی را عوض می‌کند؛ روندی که در ایران شدت و شتاب بیشتری هم پیدا کرده است. تمام سریال‌هایی که تا به امروز ساخته شده‌اند، در نوع خود مهم و قابل بحث بوده‌اند؛ گرچه اهمیت صرفا با کیفیت متناسب و مترادف نیست. نکته‌ای که در مورد زخم کاری می‌تواند با نمونه‌های قبلی متفاوت باشد، اهمیت اثر در جایگاه فیلمساز و همین‌طور در وضعیت کنونی بازار است. قبلا درباره جایگاه مهدویان در سینمای دهه نود بحث شده و این بار بحث درباره ساخته جدید اوست و اینکه چرا موفقیت یا شکست زخم کاری سرنوشت این سینماگر را به کل تغییر خواهد داد.

سریال بر اساس رمان کوتاه بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد ساخته شده است؛ رمانی که در میانه دهه نود چاپ شد، آن هم بعد از چند سال تعویق، و خیلی زود به اثری پرطرفدار در میان علاقه‌مندان ادبیات فارسی تبدیل شد که تصویری هولناک و تکان‌دهنده از هم‌آغوشی فساد و قدرت زیرپوست ایران معاصر را تداعی می‌کرد. روایتی که مشخصا از یک‌سو با کهن‌الگوی سقوط و تراژدی مکبث قابل مقایسه بود و از سویی دیگر با قصه‌های جنایی و نوآر که حالا در جغرافیایی آشنا بازآفرینی شده است. قصه با کدهایی مشخص و ظریف سعی دارد یادآور تمام ناگفته‌ها و ناشنیده‌ها درباره فساد سازمان‌یافته و پنهان در سال‌های اخیر باشد؛ از قراردادهای غیرشفاف و پولشویی گرفته تا دست‌هایی که به خون آلوده شده است.

تماشای چنین قصه‌ای در قالب یک سریال که مخاطب عام را نشانه گرفته، در نوع خود اتفاق قابل توجهی به شمار می‌آید. بعد از تجربیات موفق و ناموفق، اهمیت قصه و قصه‌گویی در سریال‌سازی تازه دارد عیان می‌شود و از همین رو اقتباس، که در سینمای ایران همیشه مغفول بوده، در شبکه نمایش خانگی رفته رفته به یک موج منجر خواهد شد. اما باید در نظر داشت که بیست زخم کاری چندان با الگوی رمان‌های عامه‌پسند فارسی سازگار نیست و دست گذاشتن روی آن، به دلیل لحن و سوژه ملتهب، تصمیمی چالش‌برانگیز است؛ مخصوصا که کل رمان بیش از صد و خرده‌ای صفحه نیست و قصه برای تبدیل شدن به یک سریال یا حتی مینی‌سریال نیازمند بسط و اطناب و پرداخت به شخصیت‌ها و داستان‌های فرعی تازه است. جواد عزتی و رعنا آزادی ور در زخم کاری یک فراتر از چالش اقتباس ادبی از یک رمان بحث‌برانگیز، زخم کاری در کارنامه مهدویان نقطه عطف خواهد بود. خوب یا بد، تمام ساخته‌های قبلی مهدویان زیر سایه سنگین وجه امنیتی، سیاسی و تاریخی موضوعات مهمی قرار داشت که نحوه پرداخت آن با محدودیت‌ها و حساسیت‌های فراوانی همراه بوده و همین امر سوتفاهم‌های متعددی را درباره‌ خود مهدویان و وجه رسانه‌ای او به همراه داشته.

تا جایی که رفته رفته سعی کرد خودش را از پیش‌فرض‌های حزبی و جناحی جدا و هویت خود به عنوان یک سینماگر را بازتعریف کند. از این نظر، زخم کاری در کارنامه مهدویان یک استنثاست؛ داستانی معاصر، گرچه ملتهب، که عنوان تولیدکننده یا سفارش‌دهنده بر روی آن وزن نمی‌اندازد و حکم یک مواجهه مستقیم بین فیلمساز و مخاطبان اثر را دارد؛ آیا زخم کاری بعد از درخت گردو و شیشلیک همچنان در راستانی تغییر مسیر و رویکرد مهدویان تعبیر می‌شود و به همان اندازه واکنش‌های ضدونقیض را در پی خواهد داشت؟

از سوی دیگر، باید در نظر داشت که موفقیت زخم کاری، چه در برقراری ارتباط با بینندگان سریال و چه در نمایش درونمایه منبع اقتباس، بدون شک در تصور عمومی از مهدویان سینماگر و مسیری که او در ادامه دنبال خواهد کرد، تاثیر چشمگیری دارد. همچنین می‌تواند زمینه‌ساز ورود سینماگران سرشناس دیگر به عرصه سریال‌سازی و تولید سلسله آثاری باشد که طی زمان سطح سلیقه و انتظار مخاطب را بالا ببرند. در نتیجه باید دید واکنش‌ها به سریال چیست و به کنجکاوی گسترده‌ای که پیرامون آن ایجاد شده چه پاسخی خواهد داد.

پدیده های فصل اول سریال زخم کاری چه کسانی بودند؟

معرفی و اولین عکس ها از بازیگران سریال

جواد عزتی

جواد عزتی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. این بازیگر مسیر خود به سمت موفقیت را آهسته اما پیوسته و تحسین برانگیز طی کرده و در فیلم‌های پرفروش بسیاری نقش‌آفرینی کرده است. جواد عزتی پس از ماجرای نیمروز، لاتاری، ماجرای نیمروز ۲: رد خون، برای چهارمین بار در زخم کاری با محمدحسین مهدویان همکاری می‌کند. جواد عزتییکی از بازیگران سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌‌‌ور متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. او با فیلم موفق مارمولک در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد. آزادی‌ور در فیلم‌های موفقی مانند محمد رسول الله، چهار راه استانبول و درباره الی ایفای نقش کرده و فعالیت خود در نمایش خانگی را با سریال زخم کاری و جیران آغاز کرده است. سریال زخم کاری اولین همکاری رعنا آزادی‌ور با محمد حسین مهدویان است. رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سریال زخم کاری

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۳۵۸ است. این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون در سال‌های نخست فعالیتش موفق به کسب جایزه بهترین نقش اول زن برای فیلم شب‌های روشن شد. سریال زخم کاری اولین همکاری هانیه توسلی با محمد حسین مهدویان است. هانیه توسلی یکی از بازیگران سریال زخم کاری

الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۳۶۹ در تهران است. حصاری در سال ۱۳۹۲ برای فیلم نگران نباش سارا، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم اوراسیا شد. سریال زخم کاری که به‌زودی به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد، اولین همکاری الهه حصاری با محمد حسین مهدویان است. الهه حصاری یکی از بازیگران سریال زخم کاری

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر متولد سال ۱۳۵۹ است. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۷۹ برای نمایش چنان دل کندم، موفق به دریافت جایزه اول بازیگری شد. او یکی از بازیگران سریال زخم کاری است که برای اولین بار با محمد حسین مهدویان همکاری می‌کند. عباس جمشیدی فر یکی از بازیگران سریال زخم کاری

مهدی زمین‌پرداز

مهدی زمین‌پرداز متولد ۱۳۶۰ در تهران است. زمین پرداز پس از ماجرای نیمروز: ردخون، لاتاری، ماجرای نیمروز، آخرین روزهای زمستان در سریال زخم کاری برای پنجمین بار با محمد حسین مهدویان همکاری می‌کند. مهدی زمین پرداز یکی از بازیگران سریال زخم کاری

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی متولد ۱۳۳۶ در بابل است. طهماسبی فعالیت هنری خود را با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. او بازیگران سریال زخم کاری که برای اولین بار با محمد حسین مهدویان همکاری می‌کند. مائده طهماسبی یکی از بازیگران سریال زخم کاری

سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث متولد ۱۳۲۵ در تهران است. این بازیگر که در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد، یکی از بازیگران سریال زخم کاری است و این اولین تجربه همکاری او با محمد حسین مهدویان خواهد بود. سیاوش طهمورث یکی از بازیگران سریال زخم کاری

تیزر و پوستر فصل یک زخم کاری

<script>

پوستر سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان با تصویری از جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی و سعید چنگیزیان رونمایی شد. رعنا آزادی ور هانیه توسلی جواد عزتی و سعید چنگیزیان در پوستر زخم کاری
دانلود و تماشای سریال زخم کاری

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2,316 نظر
  1. امیر می‌نویسد

    واقعا نا امید کننده است.
    به جای گناه فرشته و قطب شمال که مفت هم نمی ارزند ، زخم کاری رو پخش کنید.
    نمیدونم چرا فقط به فکر تبلیغات و و منتظر نگه داشتن ما هستید.
    مجوز پخش زخم کاری که اومده ، اکثر فیلمبرداری هایش هم که تموم شده.
    چرا پخش نمی کنید ؟

  2. R می‌نویسد

    حالا که اینجوری شده شرایط
    حداقل یک تاریخ کاملا دقیق برای زخم کاری لطفا اعلام کنید و طبق همون دقیقا پیش برید
    این کمترین کار و آسون ترین کلریه که میتونید انجام بدید
    لطفا!

  3. مالکی می‌نویسد

    فیلمو ، فارغ از اینکه سریال کی میاد.
    یعنی آقای مهدویان کار رو ساخته ولی اسم زیرند هنوز انتخاب نشده؟
    یا انتخاب شده ولی الان نمیگید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هنوز نهایی نشده

  4. Heli می‌نویسد

    حداقل نذارید دقیقا بعد از اتمام قطب شمال پخشش کنید
    اینو که دیگه میتونید انجام بدین💔

  5. حمید می‌نویسد

    اون از بازنده این از زخم کاری خیلی دارید ضعیف عمل میکنید چ وضعشه همش ب فکر تبلیغاتید

  6. پرهام می‌نویسد

    در جواب کامنت ها نوشتید که تغییر کنداکتور دلیلی داشته ، این دلیل رو قبل از پخش زخم کاری میگید ؟؟ خیلی کنجکاو شدم بدونم دلیلش چیه ، کلا دلیلش رو میگید یا نه ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      اگه اجازه بدند میگیم. ولی مطمئن باشید ما هم از این جابه‌جایی خوشحال نیستیم. ولی باید شرایط رو درک کنیم و به مسیرمون با شما ادامه بدیم.

  7. Amirhossein می‌نویسد

    قطب شمال از ۱۲ قسمت بیشتر میشه؟!
    اگه اینطوری باشه باید مرداد منتظر زخم کاری باشیم

  8. ریحانه می‌نویسد

    فیلیمو حرفی برای گفتن ندارید لطفا پلتفرم خود را سریع تعطیل کنید
    مایه آبرو ریزی شدید
    زخم کاری ۳ پخش نکردید دیگه

  9. امیرعلی می‌نویسد

    فیلیمو شما داخل یکی از کامنتا نوشتید تعداد قسمت مثل فصل قبله
    پس چرا روند تولید تا تابستان طول میکشه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      نه. تعداد قسمت‌ها مشخص نیست…

  10. علی می‌نویسد

    الان شما با گناه فرشته توقع مخاطب دارید؟ واقعا کسی این سریال رو میبینه خودتون هم نمیبینین همین کسایی که میبینن بیشتر به عنوان کمدی میبینن یا میبینن که با رفیقاشون مسخره کنن بخندن حتی محبوبیت شهاب حسینی هم برا این سریال کارساز نیست هیچ جوره قابل دفاع نیست بعد شما سریال دیگه پخش نمیکنید که امار این سریال حفظ بشه خب مخاطب باهاتون خداحافظی میکنه

  11. Amirez می‌نویسد

    سلام فیلیمو ،کار آماده نیست یا کار آماده پلتفرم تصمیم گرفته بذاره تابستون ؟ این دو تا فرق دارن ، لطفاً اینو برا ما شفاف کن تا یه سری ابهامات حل بشه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ترکیبی از هر دوست ولی مسئولیت کامل این قضیه با پلتفرم هست، نه تیم محترم تولید. اونا زحمتشون رو کشیدند و دارند می‌کشند.

  12. Rez می‌نویسد

    این کارتون جز بی توجهی و بی احترامی به مخاطب چیزی رو نشون نداد
    چون هیچ دلیل قانع کننده ای هم ندارین

  13. فرناز می‌نویسد

    یعنی زخم کاری فصل۳ هیچیش اماده پخش نبود که اینهمه عقب میندازینش؟؟
    والا تا اونجایی که ما میدونیم فصل چهارم دارن میگیرن
    همزمانی پخش و تدوینم خیلی از سریالا داشتن زخم کاری ۱ هم یادمه که همینطور بود
    و وقتی داشت پخش میشد فیلمبرداری هم هنوز ادامه داشت
    چرا اذیت میکنین پس؟

  14. Maryam می‌نویسد

    فیلیمو خدایی هرجور حساب میکنم با شروع قطب شمال از ۷اردیبهشت زودتر از اواخر تیر تموم نمیشه
    واقعا خیلی طولانیه اینهمه مدت صبر کنیم دوباره بره زخم کاری
    منصف باشین دیگه

  15. امیرمحمد می‌نویسد

    وقتی کسی بخواهد اشتراک بخره فقط یک فیلم زخم کاری نمی بینه چند تا فیلم می بینه اگه باشه پی مخاطب به سلیقه خودش هر فیلمی که دوست دارد میبینه اینم که میگین مگه سریال تموم عمر چند تا بهاره سریال بی محتوا والکی بود قطب شمال هم قشنگ نیست هم ما می‌دانیم هم شما دیگه تاوقتی که فیلمو بابرنامه درست پیش نره اشتراک نمیخرم ما باید بدانیم چه تغیری درکنداکتور پیش آمده داریم پول میدیم .لطفن جوابی کامل بامفهوم بدهید. نه عذر می‌خواهیم. ماهم که اشتراک خرید برای این ماه پولمون می‌خواهیم پس جواب درست بدهید

  16. محسن می‌نویسد

    توروخدا جون پدرت زخم کارو رو تو اردیبهشت پخش کن

  17. احمد می‌نویسد

    توروخدا جون پدرت زخم کارو رو تو اردیبهشت پخش کن

  18. Mohana می‌نویسد

    فیلیمو الان تنها چیزی که جبران میکنه اینه که لطف کنید بعد از چند قسمت از قطب شمال زخم کاری رو پخش کنین
    به احترام مخاطبی که اینهمه مدت منتظر بوده
    حداقل نشون بدین به مخاطب اهمیت میدین

  19. توروخدا زخم کاری پخش کنید می‌نویسد

    فیلیمو؛ جان هر کسی که دوسش داری اگر نظر مخاطبانت برات مهمه اگر ارزش براشون قائل هستی زخم کاری اردیبهشت ماه پخش کنید
    چه جوری بهتون بفهمونیم که زخم کاری میخوایم حتما باید خون ریزی پا بشه تا شماها کاری کنید ….🥲
    این همه طرفدار داره زخم کاری بخدا زشته نکنید با دل مردم شماها
    به تیم تولید حتما تاکید کن زخم کاری باید اردیبهشت پخش بشه بخاطر مردم که فشار میارن به شماها

    هنوز اتفاق خاصی نیفتاده میتونید تغییر بدید تا ۸اردیبهشت خیلی مونده کاری کنید زخم کاری پخش بشه ممنونم از اینکه پیامم میخونی 🙏

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      وقتی آماده نیست، چی رو می‌تونیم پخش کنیم؟

  20. فاطمه می‌نویسد

    فیلیمو من یه چیزی میگم اونو وجدان خودتون هستش که میخواید پخش کنید یا نه زخم کاری بهترین سریال هستش چرا داری طرفدارهای زخم کاری عذاب میدید تورو خدا به کی قسم بخوریم که ما زخم کاری میخوایم تابستان خیلی مونده تو رو خدا اذیت مون نکن خدا خوش نمیاد شاید تا تابستان ماه اون شخصی که زخم کاری میخواد ببینه زنده نباشه آدمیزاد هستش دیگه خوشی مونو نگیر اینو به تیم تولید بگید بگو همه میگن زخم کاری پخش بشه اگر شما بخواین میشه جوابمو بده ممنون

  21. فراز می‌نویسد

    ‎ای کاش یه پست در شبکه‌های اجتماعی می‌ذاشتین و عذرخواهی می‌کردین.
    مگه نگفین تاخیر سریال قطعیه؟
    شما به مخاطب‌هایی که منتظر کار خوب بودن ولی حالا بعد سریال سمی گناه فرشته سریال سمی‌تر قطب شمال رو باید ببینن یه عذرخواهی مدیون هستین🙏🏻🌿

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      توضیحاتی داره این تغییر کنداکتور پخش… ولی از این توضیحات ناگفته بگذریم. از شما و همه مخاطبان عذرخواهی می‌کنیم.

  22. مجید می‌نویسد

    فیلیمو میشه نظر منو به تیم تولید بگید لطفاً برای اینکه زخم کاری تاخیر خورده جمعه به جمعه مثل سری ۲ یه ویدیو هفتگی بزارید که حداقل یکم دلمون خوش باشه🫠

  23. Hossein می‌نویسد

    اینکه میگین ۲تا سریال همزمان اگه پخش یکی از سریالا کمتر دیده میشه درست نیست
    اگه یه سریالی رو مخاطب نپسنده حتی وقتی سریالی در کنارش پخش نشه مخاطب کمی داره
    ما که میگیم زخم کاری رو پخش کنین داریم سریالای تلوریونی میبینیم سریالای پلتفرمای دیگه رو میبینیم
    پس همزمانی بره منِ مخاطب تفاتی نداره
    اگه سریالو دوس داشته باشیم میبینیم
    الان شما بازدید گناه فرشته و زخم کاریم مقایسه کنین که تو یه بازه پخش نشدن

  24. Sky می‌نویسد

    خب آخه چرا زخم کاری عقب افتاده که بخواین الان به این فکرکنین ۲تا سریال اگه همزمان پخش شه کدوم دیده میشه کدوم نمیشه💔💔
    مایی که از آذر منتظریم خسته شدیم دیگه
    بعد گفتین بهار خوشحال شدیم
    حالا میگین یه سریال ۱۲ قسمتی میاد که شاید ۱۳،۱۴ قسمتم بشه
    خدایی انصاف نیس دیگه
    شما همزمان اگه میشه پخش کنین کسی که بخواد ببینه میبینه🥲

  25. Heli می‌نویسد

    آمار چیز دیگه ای میگن؟ من حرف شمارو قبول میکنم
    حداقل طبق درخواست دوستان میتونین چند قسمت بعد از قطب شمال پخش کنید
    اینجوری که مشکلی پیش نمیاد
    چون یه سریال خوب از ۴،۵ قسمت اول مخاطبو جذب میکنه دیگه
    کاش یکمی به نظر ما بطور جدی فکر کنین
    باورکنین همه رو خوشحال میکنین

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      نظرتون رو منتقل می‌کنیم… ممنون از شما که همراه و دلسوز هستید

  26. Heli می‌نویسد

    نه فیلیمو ربطی به پخش ۲ سریال همزمان نداره
    اگه سریال جذاب باشه و مخاطب بپسندتش کار خودشو میکنه
    مثل پخش همزمان مگه تموم عمر چندتا بهاره با زخم کاری۲
    هر دو سریال به اندازه خودشون مخاطب داشتن و عالی پیش رفت
    شما میتونید زخم کاری پنجشنبه یا چهارشنبه پخش کنید
    کسی که بخواد ببینه میبینه
    با این تصور ۳،۴ ماه دیگه مارو منتظر نذارید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      نظر شما محترم ولی در همون زمان هم سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» به قدر کافی تبلیغ نشد و دیده نشد. آمار اینو میگه نه احساس من و شما.

  27. امیر محمد می‌نویسد

    فیلیمو بخواد زخم کاری ۳ پخش بشه میشه حدودا ۲۹ تیر ماه تا اون موقع خیلی زیاه

  28. Kaave می‌نویسد

    فیلیمو اصلا دلیل عقب افتادن زخم کاری چی بود؟
    چون اینطور که ما متوجه شدیم از استوریای هنرورهایی که رفتن فصل۴ درحال فیلمبرداریه الان
    پس فصل ۳ فیلمبرداریش تموم شده
    چرا زمان پخش از بهار شده تابستون؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ایشالا به موقعش توضیح میدیم. کنداکتور پخش تغییر کرده و زخم کاری متاسفانه عقب افتاده.

  29. Raha می‌نویسد

    فیلیمو کسی که اشتراک بخره و از یه سریال خوشش بیاد مطمئن باش میبینتش
    همونجوری که احتمالا مردم پلتفرمای دیگه ام یه سری سریالارو ببینن و همزمان از پلتفرم شماام ببینن
    پخش همزمان آسیبی نمیزنه اگه کیفیت خوب باشه
    اتفاقا وقتی تعداد آیتما بره بالا منی که اشتراک دارم قطعا سعی میکنم همه رو ببینم
    بیاین به احترام مخاطبتون و گفته خودتون که گفتین بهار و آقای مهدویان که اعلام کردن اواسط بهار زخم کاری رو زودتر پخش کنین لطفا
    حتی شده اواخر اردیبهشت و اوایل خردادم مارو خوشحال میکنه
    اینم که میگین فیلیمو فقط زخم کاری نیس رو قبول دارم اما شماام قبول کنید ما نزدیک ۶ماهه منتظریم و وقتی گفتین بهار خوشحال بودیم و منتظر که بعد گناه فرشته میاد
    حالاام شما اگه میشه یه حرکتی بزنین که انقد انتظارمون طولانی تر نشه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      نظراتتون خیلی کامل بود. حتما منتقل می‌کنیم.

  30. آرمین می‌نویسد

    فیلیمو مردم رو گرفتین!؟
    هی گفتین بهار بیا از بهار ۱ ماه گذشته
    وعده الکی به مردم ندید ما کار و زندگی داریم به کار نیستیم که!😕😕😕😐😐
    ما قطب شمال به چه دردمون میخوره !

  31. Sami می‌نویسد

    بله درسته ممکنه با پخش چند سریال جلوی دیده شدن سریال دیگه گرفته بشه اما اگه چند قسمت از قطب شمال بگذره و مخاطب خودش رو پیدا کنه فکر نمیکنم اینطور بشه چون زخم کاری که مخاطب داره بخاطر ۲فصل قبل
    فقط باید چند قسمت از قطب شمال هم بگذره که مخاطب رو همراه کنه
    اینطوری هم مخاطب خوشحال میشه و هم شما طبق برنامه به بهار میرسید
    آقای مهدویان هم گفته بودن تا اواسط بهار
    حقیقتا اینهمه انتظار داشتیم تا تابستون هیجانشم دیگه داره میپره
    حداقل همه خوش قول میشن و بقیه هم که ناراحت شدن راضی میشن
    ممنون میشم اگه انتقال بدین🙏

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله. حتما.

  32. سارا می‌نویسد

    فیلیمو توو چه کردی با دل یه ملت
    تو چرا زخمی بر دل یه ملت گذاشتی
    زخمی که زدی کاری بود
    زخم کاری داری نابود میکنی با این تغییر کنداکتور واقعا چی برای گفتن داری همش شرمنده !!! خودت میدونی فیلیمو با زخم کاری شد فیلیمو اینو یادت باشه برای همیشه وگرنه فیلم های ایرانی هیچکدومش بدرد نمیخوره به جز زخم کاری

  33. Amirez می‌نویسد

    بعد فیلیمو مگه قرار نبود زخم کاری سه اردیبهشت پخش بشه؟ زخم کاری سه که انتظار بیشتری براش هست بذارید اردیبهشت ، قطب شمال بندازید برا تابستون

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      کی همچین چیزی گفته بود؟؟!!

  34. Amirez می‌نویسد

    سلام ، اینکه میگید دو کار همزمان پخش میشه یکیش دیده نمیشه قبول نداریم ، کار با کیفیت باشه همه میبینن اونم زخم کاری که پیشینه قوی داره از فصل اول ، بنظرم اینطوری بهتره چون اینگونه که بوش میاد از قطب شمال کیفیتی در نمیاد لاقل ببینیم مهدویان گند فصل دومشو جبران کرده یا خیر …

  35. Sami می‌نویسد

    فیلیمو خب پخش ۲تا سریال توی یه روز چه ایرادی داره که زخم کاری باید ۳ ماه عقب بیوفته؟
    یا مگه حتما باید جمعه باشه؟
    آخه اگه میگفتین اواخر اردیبهشت یا توی خرداد بازم خوب بود اما تا تابستون خیلی طولانی نیست بنظرتون؟
    کاش یه تجدید نظری کنید حداقل زودتر از تابستون بشه
    باورکنید ماهم چون سریالو دوست داریم میخوایم زودتر پخش شه وگرنه میدونیم فیلیمو فقط زخم کاری نیست و تا اینجاشم ممنونیم ازتون

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      شما لطف دارید. نظرتون رو منتقل می‌کنیم. البته واقعا پخش چند سریال با هم، باعث میشه یکی دیده نشه یا تبلیغات خوبی درباره‌اش صورت نگیره و به اندازه‌ای که براش هزینه و زحمت کشیده شده، به چشم نیاد. تجربه‌های قبلی نشون داده این حرف رو.
      مثل اتفاقی که همزمانی پخش سریال خوب آکتور با سریال خوب رهایم کن رقم زد.

  36. Reza mahdavian می‌نویسد

    یه سوال،چرا پیج اینستاگرامی خود فیلیمو میگه به اردیبهشت امیدوار باشید؟ برو کامنت های پست جدید رو بخون …..

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      حتما اشتباه کردند. بهشون یادآوری می‌کنیم. مرسی که گفتید.

  37. مریم می‌نویسد

    فیلیمو چرا پاسخ های شما مثل هم هستش جواب تازه ای نداری بگی
    اشتباه بدی کردین زخم کاری گذاشتین تابستان من به امید زخم کاری اشتراک خریدم ولی حالا میبینم می‌نویسید تابستان مگه ما مسخره شما هستیم اینکارو میکنی تو راجب ملت چه فکری کردی که به راحتی پخش یه سریال جذاب تاریخ شو عوض میکنی تنها راهش اینه برای زخم کاری جبراااااان مفصل انجام بدی

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ایشالا فصل سه اینقدر جذاب باشه که همه این تغییر کنداکتورها یادتون بره و بگید سریع فصل ۴ رو بسازید…

  38. reza می‌نویسد

    امیدوارم بیفته بعد خرداد که بدون استرس امتحان و کنکور قشنگ متمرکز ببینیم این فصلو.😅

  39. فراز می‌نویسد

    فیلیمو عزیز. ما اشتراک برای زخم کاری ۳ خریدیم. بدون تخفیف. به امید اینکه بهار ۱۴۰۳ میاد. الان یه دفعه جاش با سریال «قطب شمال» عوض شده. این الان توهین به مخاطب نیست؟ مثل اینکه بری حواله بنز بخری اما اخرش بهت پیکان بدن. دقیقا همینه. سریال قطب شمال همینقدر بده مطمئنا. خود کارگردانم نمی‌بینه. بله فیلیمو زخم کاری نیست. ولی بخش بزرگی از اعتبارش رو از زخم کاری گرفته. منم الان هیچ انگیزه‌ای جز زخم کاری ۳ نداشتم. حیف ۲ ماهی که پولم برای قطب شمال می‌سوزه. مطمئن باشین که دیگه به شما اعتماد نمی‌کنم.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      حق با شماست ولی فیلیمو فقط زخم کاری نیست. همون اول هم مشخص نشده بود که در چه زمانی از بهار پخش میشه…

  40. تامی می‌نویسد

    سایت چرا باگ شده

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      چی پاک شده؟

  41. سید می‌نویسد

    فیلیمو چرا ادمین اینستا یه چیز دیگه مردم گفتن ادمین شما گفتید زخم کاری بهار پخش میشه پس چرا شد تابستان بعد ادمین گفته بهار هنوز تموم نشده🫠.
    گفتن زخم کاری پخش میشه بعد دوباره گفتن منتظر باشید😎.
    تیم تولید هم از تاخیر زخم کاری هیچی نگفتن نکنه شما می‌خواید زخم کاری بهار پخش کنید دارید مارو سوپرایز میکنید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      اگه اینطور می‌شد که خیلی خوب بود… اطلاعات و حرف‌ها بین ادمین‌ها متناقض نیست. اطلاعاتمون قدیمی بود و فکر می‌کردیم در بهار پخش میشه ولی همین هفته مشخص شد و از تغییر کنداکتور پخش مطلع شدیم.

  42. مجید می‌نویسد

    فیلیمو یه سوال چرا برای تبلیغ اشتراک عکس مالک و سمیرا انداختی اونا مگه نرفتن برا تابستان ؟

  43. .... می‌نویسد

    درسته که فیلیمو فقط زخم کاری نیست اما چیز های دیگه ای هم باید باشه مثل پخش حداقل دو سریال در هفته بازنده را پخش کنید دیگه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      باور بفرمایید نظرتون رو منتقل کردیم. اگه مشکلات برطرف بشه…

  44. تامی می‌نویسد

    چاره ای نیست
    زخم کاری که فعلا نمیاد ، معلوم نیست بعد قطب شمال بیاد یا نه.
    با توجه به کادر قطب شمال کاملا واضحه که سریال حتی از گناه فرشته هم ضعیف تره.
    امیدوارم صبر ۱ سال صبر در قبال زخم کاری واقعا ارزشش رو داشته باشه.
    صبر میکنم تا زخم کاری بیاد . اون وقت با اشتیاق خاطر اشتراک تهیه میکنم.
    با تشکر

  45. Mlk می‌نویسد

    الان نماواهم سه روز پخش داره
    اکازیون که از نیسان آبی و نیوکمپ خیلی بهتره
    و جنگل آسفالت که گناه فرشتع بهتره
    و مسابقه همزادمن
    و قراره سریال سووشون هم بزودی پخش بشه
    شما چرا سریال گناه فرشته رو قطع نمیکنید وقتی میبینید بیننده نداره

  46. Mlk می‌نویسد

    واقعه که فیلیمو شما یه زمانی بهترین سریال هاروداشتید
    ولی الان فیلمنت شمارو جلو زده با سریال هایی مثل پوست شیر ،قهوه ترک قبول که قهوه ترک ضعیف بود ولی از سریال گناه فرشته که بهتر بود سریال دفتر یادداشت سریال افعی تهران
    سریال آمرلی وتاک شوی شب آهنگی و قراره که سریال های محبوبه شب هم بزودی پخش بشه و یک سریاله دیگه به اسم وحشی که پیش تولیده شماهم که تاسیان رو دارید که شاید باتر باشع
    خب چرا بازنده رو پخش نمیکنید؟اون که خیلی وقته تموم شده فیلمبرداریش الان فیلمنت سه روز تو هفته پخش داره حیفع ما وه اشتراک میخریم

  47. .... می‌نویسد

    مشکل بازنده چیه که با وجود آماده بودن هنوز پخش نشده؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      مشکلی است که حل میشه ایشالا

fosil