یونیورسال پخش سریال ملکه سرخ به کارگردانی الیزابت بنکس را بر عهده گرفت

پخش سریال ملکه سرخ (Red Queen) اثر الیزابت بنکس توسط کمپانی یونیورسال انجام می‌شود. بنکس در دومین تجربه کارگردانی خود به سراغ اقتباس از رمانی به قلم ویکتوریا آویارد رفته است.

پخش سریال ملکه سرخ (Red Queen) اثر الیزابت بنکس توسط کمپانی یونیورسال انجام می‌شود. بنکس در دومین تجربه کارگردانی خود به سراغ اقتباس از رمانی به قلم ویکتوریا آویارد رفته است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم لایو اکشن «اتوبوس مدرسه جادویی»؛ الیزابت بنکس در نقش خانم فریزل


الیزابت بنکس پس از کارگردانی آوازخوان حرفه‌ای ۲ (Pitch Perfect 2)، سریال ملکه سرخ را تولید کرد.
خلاصه ماجرای فیلم از این قرار است که مردم براساس رنگ خون‌شان طبقه‌بندی می‌شوند؛ آدم‌هایی که رنگ خون آن‌ها نقره‌ای است در طبقه اجتماعی بالاتری قرار می‌گیرند و مردمی که رنگ خونشان قرمز است در دسته مردم معمولی قرار می‌گیرند. مردم بر این باورند که افراد با رنگ خون نقره‌ای از توانایی‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.
در این میان، یک نوجوان ۱۷ ساله با رنگ خون قرمز متوجه می‌شود که از توانایی‌های به‌خصوصی برخوردار است و سعی در رشد و پرورش این توانایی‌ها دارد. همین مورد باعث می‌شود که او با چالش‌هایی در زندگی خود روبه‌رو شود که جانش را به‌خطر می‌اندازند.
این جوان که ماره نام دارد در پیچ‌وتاب سرنوشت، با پادشاه روبه‌رو می‌شود و توانایی‌های خود را برای او به‌نمایش می‌گذارد؛ پادشاه برای کنترل ماره و قدرت‌هایش او را برای همسری پسرش انتخاب می‌کند؛ به‌این‌ترتیب ماره درحالی‌که جنبش قرمزها را کنترل می‌کند به‌عنوان یک نقره‌ای به زندگی خود ادامه می‌دهد.

الیزابت بنکس تهیه‌کنندگی سریال ملکه سرخ را برعهده دارد و همچنین نقش مکمل مهمی را در این اثر ایفا می‌کند. آویارد (نویسنده کتاب اصلی) نیز در کنار بث شوارتز فیلمنامه ملکه سرخ را می‌نویسد. پخش سریال ملکه سرخ توسط کمپانی یونیورسال انجام خواهد شد.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil