تاریخ اکران دنیای ژوراسیک : سلطه + تیزر

دوست داران سینما در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) منتظر اکران دنیای ژوراسیک : سلطه باشید. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

تیزر کوتاهی از دنیای ژوراسیک : سلطه (The Jurassic World: Dominion IMAX) منتشرشده است؛ این اثر به کارگردانی کالین ترورو در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. دنیای ژوراسیک ادامه‌ای بر دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی و قسمتی از سه‌گانه پارک ژوراسیک است. برای اطلاعات بیشتر و تماشای تیزر دنیای ژوراسیک با فیلیمو شات همراه باشید.


تماشای تیزر دنیای ژوراسیک جزییاتی کمی را درباره این اثر مشخص می‌کند. آنچه این تیزر به نمایش می‌گذارد نوید نبرد آینده بین تی‌رکس و رقیب جدیدش گیگانوتوسوروس است.

طبیعتا این تیزر هیچ نکته‌ای از خود فیلم را فاش نمی‌کند، اما شما می‌توانید انتظار تماشای این گروه از بازیگران را در دنیای ژوراسیک: قلمرو داشته باشید: کریس پرت (در نقش اوون گریدیبرایس دالاس هاوارد (در نقش کلیر دارنینگسم نیل (در نقش دکتر آلن گرانتلورا درن (در نقش الی ساتلرجف گلدبلوم (در نقش ایان مالکومدنیلا پیندا (در نقش زیا رودریگوئزجاستیس اسمیت (در نقش فرانکلین وبجیک جانسون (در نقش لوری کورترسعمر سی (در نقش بری).

منبع: EmpireOnline


خبر منتشرشده در ۲۲ اردیبهشت۱۴۰۰

سرانجام تاریخ اکران دنیای ژوراسیک : سلطه (Jurassic World: Dominion) در سینماهای انگلیس مشخص شد. در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) منتظر اکران دنیای ژوراسیک : سلطه باشید. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


مراحل فیلمبرداری دنیای ژوراسیک
نقد و بررسی سریال انیمیشنی دنیای ژوراسیک
کرونا به دایناسورها هم رحم نکرد


درحالی‌که همه با صبر و حوصله در خانه منتظر روز موعود و بازگشایی سینماها نشسته‌ایم، خبر بازگشایی سینماهای انگلیس به‌گوش می‌رسد. در این میان اکثر فیلمسازان برای اکران فیلم‌های خود در لیست انتظار قرار گرفته‌اند؛ دنیای ژوراسیک : سلطه نیز در این لیست حضور دارد.

ترورو در شماره جدید امپایر توضیح می دهد:
«در آخرین روز فیلمبرداری، دقیقا تا سه ساعت قبل از جمع شدن و تعطیل شدن کار، من هنوز به‌طورکامل در جریان نبودم!
من، الکساندرا، داربی شیر و کراولی با کمپانی یونیورسال صحبت کردیم و به توافق رسیدیم و همچنان تنها یک روز از فیلمبرداری باقی مانده بود که کار بابت همه‌گیری کرونا تعطیل شد، زیرا ما چند تست کرونا مثبت در تیم تولید داشتیم.»

به‌این‌ترتیب تیم تولید دنیای ژوراسیک همگی به خانه رفتند و تا درمان کامل، آرام شدن و متعادل شدن شرایط صبر کردند. سرانجام، فیلمبرداری در ماه جولای از سرگرفته شد و بحران کرونا تا حدود زیادی بهبود پیدا کرده بود.

ترورو می‌گوید:
«ما ترسناک‌ترین روزها را در مسیر ضبط دنیای ژوراسیک تجربه کردیم، گروه مدام درحال فعالیت بود و ویروس در کمین و پایان فیلمبرداری هم نزدیک بود! مدام نگران این بودیم که مبادا حادثه و یا اتفاقی مانع به‌سرانجام رساندن پروژه تولید فیلم بشود؛ اما خوشبختانه همه‌چیز درست پیش رفت و این پروژه به سرانجام رسید.
در واقع زندگی باری دیگر به ما نشان داد که مسیرش را پیدا می‌کند و پیش می‌رود و ما را نیز با خود همراه می‌کند.»


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. خ می‌نویسد

    از کی در فیلمو قابل تماشا است ؟

  2. خ می‌نویسد

    از کی در فیلمو قابل تماشا است ؟

  3. مهدی قاسمی می‌نویسد

    سلام
    میخواستم بدونم که دو فیلم (دنیای ژوراسیک قلمرو) و (دنیای ژوراسیک سلطه) با هم چه فرقی می‌کنند؟
    و اینکه آخر فیلم در چه تاریخی اکران میشه ‘۳ تیر ۱۴۰۰’ یا ‘۲۰ خرداد ۱۴۰۱’ ؟

fosil