پسر جهنمی ؛ قبل از دیدن فیلم به این موارد توجه کنید

بازسازی مجموعه فیلم‌های پسر جهنمی در سال ۲۰۱۹ راهی سینما شد. فیلم با فضایی جدید قصد دارد مخاطب را درگیر خود کند و به همین دلیل خشونت زیادی هم دارد.

فیلم جدید «پسر جهنمی» یا «هلبوی» در حالی راه سینما شد که امسال کلی فیلم ابرقهرمانی از دنیای «دی سی» و «مارول» اکران شده است. فیلم‌هایی که رکورد باکس آفیس را هم جابه‌جا کرده‌اند و توانستند نظر مردم را به سمت خود جلب کنند. پسر جهنمی فضای کمی ترسناک و کمیک مانند دارد و به همین واسطه می‌خواهد بیننده را راهی سینما کند. پسر جهنمی جدید یک بازسازی از فیلم‌های گذشته این سری به حساب می‌آید و قرار است بازگشت مجدد این ابرقهرمان عجیب باشد. به همین دلیل بد نیست قبل از تماشای فیلم پسر جهنمی جدید به این موارد هم توجه کنید. دانستن این موضوعات تماشای فیلم را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

چه کسی نقش پسر جهنمی را بازی می‌کند؟

پسر جهنمی

این نقش را در فیلم‌های قبلی «ران پرلمن» بازی می‌کرد. حالا او در فیلم جدید حضور ندارد و نقش هلبوی را «دیوید هاربر» بازی می‌کند که قبلا در فیلم‌هایی مانند «جوخه انتحار»، «ایکوالایزر» و «آخرین گشت» بازی کرده بود. او را در نقش رییس هوپر در مجموعه «چیزهای عجیب» هم دیده بودیم. با این حال شاید او را نشناسید؛ اما او توانسته این شخصیت شیطانی و ابرقهرمانی را به خوبی راهی سینما کند.

آیا فیلم هلبوی سال ۲۰۱۹ ارتباطی با قسمت‌های قبلی دارد؟

سه فیلم قبلی که توسط «گی‌یرمو دل تورو» ساخته شده بودند، ارتباطی به این فیلم جدید ندارند. فیلم سال ۲۰۱۹ یک بازسازی مجدد از این مجموعه به‌حساب می‌آید. البته بسیاری از المان‌هایی که در فیلم جدید می‌بینید برایتان آشنا خواهد بود. دلیل آن هم این است که این فیلم‌ها همگی از روی کمیک ساخته شده‌اند. با این حال این دو فیلم خیلی با هم تفاوت دارند و روند داستان خاص خود را دنبال می‌کنند.

هلبوی کیست و چه گذشته‌ای دارد؟

اگر فیلم‌هایی که «گی‌یرمو دل تورو» ساخته بود را دیده باشید، تقریبا با سرگذشت هلبوی آشنایی دارید. هلبوی یک شیطان است که توسط نیروهای «نازی» و یک جادوگر روس به نام «راسپوتین» در دوران جنگ جهانی دوم احضار می‌شود؛ اما مراسم احضار توسط نیروهای «متفقین» به‌هم می‌خورد و هلبوی توسط دانشمندی به نام «ترور بروتنهولم» بزرگ می‌شود. هلبوی به‌جای اینکه به یک موجود بد تبدیل شود، یک هیولای خوب می‌شود و با قدرت‌های عجیبی که دارد سعی می‌کند کارهای خوب انجام دهد.

داستان فیلم چیست؟

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که نیروهای نازی به همراه راسپوتین قصد دارند پسر جهنمی را احضار کنند. دشمن اصلی هلبوی در این فیلم «نیموی» یا «بانوی دریاچه» خواهد بود که دیوانه شده است. نقش نیموی را «میلا یوویچ» بازی می‌کند که قبلا او را در مجموعه فیلم‌های «رزیدنت اویل» دیده بودیم. در حقیقت اسم اصلی این فیلم (Hellboy: Rise Of The Blood Queen) یا «هلبوی: خیزش ملکه خونین» بوده است.

چه کسی نویسنده و کارگردان این فیلم است؟

پسر جهنمی

«نیل مارشال» فیلم‌ساز انگلیسی که قبلا فیلم‌هایی مانند «نزول»، «سربازان سگی» و چند قسمت از نبردهای بزرگ سریال «بازی تاج و تخت» را کارگردانی کرده بود، این فیلم را کارگردانی کرده است. داستان فیلم هلبوی سال ۲۰۱۹ هم توسط «اندرو گاسبی» نوشته شده است. همکاری این دو نفر باعث شده که فیلم تاریک‌تر از قبل ساخته شود و با درجه سنی بالای ۱۷ سال به نمایش در بیاید. در حالی که فیلم گی‌یرمو دل تورو فضایی فانتزی داشت، این فیلم بسیار خشن‌تر ساخته شده است. با دیدن تریلرهای فیلم هم متوجه می‌شوید که داستان بسیار خشن خواهد بود.

شخصیت‌های جدید فیلم هلبوی چه نام دارند؟

چهره‌های آشنایی را در فیلم هلبوی سال ۲۰۱۹ مشاهده می‌کنید. نقش ترور بروتنهولم را «ایان مک‌شین» بازی می‌کند. نقش شخصیت «بیل دایمیو» را هم «دنیل دای کیم» بازی می‌کند که قبلا در سریال «لاست» بازی کرده بود. «ساشا لین» که در فیلم‌هایی مانند «عزیز آمریکایی» و «آموزش اشتباه کامرون پست» بازی کرده در فیلم هلبوی نقش «آلیس موناگان» را ایفا می‌کند. در کتاب‌‌های کمیک او دختری بود که دزیده می‌شود. نقش ملکه خونین یا همان نیموی را میلا یوویچ بازی می‌کند که بیش از ۱۵۰۰ سال است که زیر زمین گرفتار شده بود. حالا که او آزاد شده قطعا اتفاقات بدی رخ خواهد داد.

ابی سپین و لیز شرمن در این فیلم هم حضور دارند؟

پسر جهنمی

تا آنجایی که مشخص شده، این دو شخصیت در فیلم جدید پسر جهنمی حضور ندارند. در این فیلم قهرمان‌هایی مانند هلبوی، دایمیو و آلیس نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

فیلم پسر جهنمی جدید کی اکران می‌شود؟

این فیلم در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه سال ۹۸ اکران شده و اگر این مقاله را خواندید، می‌توانید فیلم را هم ببینید.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil