همه آنچه می‌خواهید درباره سریال حسن فتحی و حاشیه‌هایش بدانید

مرجع معرفی و خبرهای سریال جیران

قصه جیران از بهمن ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۲ و در ۵۲ قسمت، به خط آخر رسید

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال، بازیگران، عوامل کار و حاشیه‌های این اثر حسن فتحی را می‌خوانید.

‌مروری بر بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی 

خلاصه داستان جیران حسن فتحی

در خلاصه داستان سریال جیران که قصه‌ای عاشقانه-تاریخی دارد، آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گمشده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

تماشای آنلاین سریال جیران حسن فتحی

تعداد قسمت های سریال جیران و زمان پخش از فیلیمو

جمعه‌ها، به وقت جیران، از فیلیمو. اما بر اساس نظر ساترا، زمان پخش قسمت اول این سریال، یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ تعیین شد. بقیه قسمت‌های این سریال را می‌توانید جمعه‌ها حوالی ۸ صبح از فیلیمو تماشا کنید.

سریال جیران از ابتدا برای یک مجموعه ۵۰ قسمتی برنامه‌ریزی شد که به دلیل توقیف‌ها، فیلمبرداری ادامه‌دار پروژه و رعایت موارد فنی و داستانی، قسمت ۵۲ آخرین قسمت سریال جیران تعیین شد و در ۴ فروردین ۱۴۰۲ به پایان رسید.

 

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

مدیر فیلمبرداری: علیرضا رنجبران/ مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی/ تدوین: بابک رضاخانی/ آهنگساز: فردین خلعتبری/ طراح صحنه: حسن روح‌پرور/ طراح لباس: ملک‌جهان خزاعی/ طراح چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی/ جلوه‌های ویژه: امی ولی‌خانی/ طراح تیتراژ: ایراهیم حقیقی/ مجری طرح: مجید بذرپاچ/ مدیر تولید: عزیز علیزاده/ مدیر برنامه‌ریزی: محمدرضا رستمی/ مدیر تبلیغات: میلاد کیایی/ مدیر تدارکات: ناصر هادیان‌فر/ عکاس تبلیغاتی: محمد اسماعیلی/ عکاس صحنه: نازلی هروی

پریناز ایزدیار و بهرام رادان در سریال جیران
پریناز ایزدیار و بهرام رادان در سریال جیران

پریناز ایزدیار | جیران

پریناز ایزدیار در نقش جیران سریال جیران حسن فتحی
پریناز ایزدیار در نقش جیران
<script>

بهرام رادان | ناصرالدین شاه سریال جیران

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه سریال جیران
بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه
بهرام رادان و مهدی پاکدل در سریال جیران
بهرام رادان و مهدی پاکدل جیران
<script>

مریلا زارعی | مهدعلیا | مادر ناصرالدین شاه

نخستین تصویر از بازیگر نقش مهدعلیا در سریال جیران رونمایی شد. مریلا زارعی در دومین حضور در نمایش خانگی در نقش مادر ناصرالدین شاه جلوی دوربین جدیدترین ساخته حسن فتحی رفته‌ است. زارعی پیش از این تجربه بازی در سریال مانکن را در نمایش خانگی داشته است. او همچنین در فیلم سینمایی کیفر با حسن فتحی همکاری داشته.

مریلا زارعی در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه در سریال جیران
مریلا زارعی در نقش مهدعلیا
<script>

امیر جعفری | میرزا آقاخان نوری | صدراعظم شاه

امیر جعفری بعد از چند تجربه موفق با حسن فتحی در سریال‌ میوه ممنوعه و فیلم‌های پستچی سه بار در نمی‌زند و کیفر این بار در سریال تاریخی جیران ایفاگر نقش متفاوتی خواهد بود. جعفری با بازی در نقش میرزا آقاخان نوری روایتگر فعالیت‌های صدراعظم شاه ناصری است.

امیر جعفری در نقش میزرا آقاخان نوری
امیر جعفری در نقش میزرا آقاخان نوری
<script>

غزل شاکری | ملک زاده | خواهر ناصرالدین شاه و همسر امیرکبیر

غزل شاکری در نقش ملک زاده
غزل شاکری در نقش ملک زاده
<script>

مهدی پاکدل | سلمان | ملازم شاه در سریال جیران

مهدی پاکدل بعد از تجربه‌ای موفق در نمایش خانگی با سریال هم‌گناه، این‌بار ایفاگر نقشی متفاوت در سریال جیران شده است. پاکدل پیش از این نیز تجربه بازی در فیلم تاریخی-مذهبی محمد رسول‌الله را داشته و این بار مقابل دوربین سریالی تاریخی-عاشقانه مربوط به عصر قاجار رفته است و نقش سلمان را بازی می‌کند که یکی از نزدیک‌ترین افراد به ناصرالدین شاه است.

مهدی پاکدل در نقش سلمان سریال جیران
مهدی پاکدل در نقش سلمان

<script>

رعنا آزادی‌ور | تاج الدوله در جیران

رعنا آزادی‌ور در نقش تاج الدوله در سریال جیران
رعنا آزادی‌ور در نقش تاج الدوله
رعنا آزادی‌ور در سریال جیران
رعنا آزادی‌ور در جیران
<script>

امیرحسین فتحی | سیاوش سریال جیران

امیرحسین فتحی در نقش سیاوش
امیرحسین فتحی در نقش سیاوش
سیاوش سریال جیران
امیرحسین فتحی در مجموعه جیران

هومن برق‌نورد | شازده بصیر در سریال عاشقانه حسن فتحی

هومن برق نورد در نقش شازده بصیر سریال جیران
هومن برق نورد در نقش شازده بصیر

ستاره پسیانی | نقره در سریال تاریخی حسن فتحی

ستاره پسیانی بعد از بازی در ۳ سریال شوخی کردم، کرگدن و نهنگ آبی در چهارمین تجربه حضور در نمایش خانگی مقابل دوربین جیران رفته است. پسیانی حضور در عرصه بازیگری را با بازی در عرصه تئاتر آغاز کرد و در طول سال‌ها فعالیت در این عرصه با کارگردان‌های مطرحی همچون عباس کیارستمی، رضا درمیشیان، مانی حقیقی، رامبد جوان و منیژه حکمت همکاری کرده است. او همچنین در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم یدو دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده است.

ستاره پسیانی در سریال جیران
ستاره پسیانی در نقش نقره
<script>

معرفی دیگر بازیگران سریال +عکس

مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن در جیران
مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن
فاطمه مسعودی‌فر در نقش سارای گرجی
فاطمه مسعودی‌فر در نقش سارای گرجی
الهام نامی در نقش شکوه السلطنه
الهام نامی در نقش شکوه السلطنه
سمیرا حسن‌پور در نقش گلین خاتون
سمیرا حسن‌پور در نقش گلین خاتون
نهال دشتی در نقش ستاره خانم
نهال دشتی در نقش ستاره خانم
کتانه افشاری‌نژاد در نقش خدیجه چهریقی
کتانه افشاری‌نژاد در نقش خدیجه چهریقی

عکس‌های پشت صحنه سریال جیران

همایون شجریان؛ خواننده سریال جیران

سرانجام زمانش فرا رسید؛ «همایون شجریان» خواننده تیتراژ سریال عاشقانه جیران است. شجریان عنوان‌بندی پایانی سریال عاشقانه حسن فتحی را خوانده و فردین خلعتبری آهنگسازی آن را به عهده داشته است.

اما این قطعه، همه داستان نیست و قصه همکاری شنیدنی و جذاب با قطعات فوق‌العاده دیگر، ادامه خواهد داشت…

دانلود قطعه های همایون شجریان برای سریال جیران

دانلود تیتراژ بی کلام و موسیقی متن جیران

حاشیه های ناتمام سریال جیران

روند حاشیه‌های پیش‌آمده برای سریال جیران را می‌توانید در زیر مرور کنید. حاشیه‌های ناتمامی که از قدرت و کنترل فیلیمو خارج بوده است؛

نظر رسمی ساترا درباره شباهت | توقیف اول

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و حاشیه‌های ناخواسته‌ای که برای سریال جیران حسن فتحی ساخته شد، سرانجام ساترا در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ نظر نهایی خود را درباره شباهت این سریال فیلیمو به سریال دیگری اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه ساترا، زمان ثبت شکایت ۲۸ دی (یعنی ۴ روز پس از زمان اعلام‌شده برای پخش سریال جیران) بوده. به دستور رئیس سازمان صداوسیما، نماینده مرکز صیانت و حفاظت و اداره‌‌کل بازرسی و بررسی‌های عمومی نیز در این جلسه بررسی، نظارت داشته و نتیجه این بررسی‌ها با تهیه‌کنندگان دو مجموعه نمایشی. در ۶ بهمن، اینگونه اعلام شده است: «نتیجه این فرآیند، اجماع هر سه کارشناس بر فقدان شباهت به نحوی که قابلیت احراز گرته‌برداری «جیران» از طرح «آهوی من مارال» را داشته باشد، اعلام شد. لذا از نظر این هیات بند دوم رأی داوری شورای تخصصی آیفیک از سوی تهیه‌کننده جیران رعایت شده است و منعی برای صدور مجوز انتشار از این حیث وجود ندارد».

برای جلوگیری از طولانی شدن این مطلب، می‌توانید در لینک زیر متن کامل بیانیه مشترک فیلیمو و عوامل تولید سریال را بخوانید:

بیانیه مشترک فیلیمو و سریال جیران | زمان پخش جدید

بیانیه فیلیمو درباره پخش نشدن سریال جیران

توقیف موقت سریال جیران به دستور مقام قضایی | توقیف دوم

قسمت بیست و چهارم جیران تا تعیین تکلیف قضایی پخش نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در پی اختلاف کارگردان و تهیه کننده سریال «آهوی من مارال» و تهیه کننده و کارگردان سریال «جیران»، پخش این سریال موقتاً متوقف شده است. فیلیمو نیز به عنوان بستر پخش این سریال موظف به تبعیت از دستور قضایی است و امیدواریم که هر چه زودتر اختلاف طرفین دعوا حل شود و فیلیمو بتواند جیران را برای علاقه‌مندان به این سریال پخش کند.

اطلاعیه فیلیمو  درباره توقیف مجدد جیران

بررسی شائبه های مطرح شده در خصوص جیران در مرحله اظهارنظر کارشناسان رسمی دادگستری است و امیدواریم به زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.

روابط عمومی فیلیمو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد جیران که از تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ به دستور مقام محترم قضایی متوقف شده، اکنون در مرحله کارشناسی است و ۳ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی شائبه‌های مطرح شده در مورد این مجموعه هستند. فیلیمو ابراز امیدواری کرد که پس از تقدیم نظر این کارشناسان به مقام قضایی، رفع توقف صورت پذیرفته و پخش جیران از سر گرفته شود.

حرف های تهیه کننده جیران درباره توقیف دوباره

سریال جیران رفع توقیف شد

نامه حکم رفع توقیف جیرانبالاخره خبری که همه منتظرش بودیم منتشر شد؛ با دستور مقام قضایی، سریال جیران رفع توقیف شد. بنابر دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه، دستور رفع توقیف سریال «جیران» صادر شد.

هر دو نظریه هیات‌های کارشناسان رسمی ۳ نفره و ۵ نفره بر حقانیت جیران تأکید کردند و با قاطعیت آرا به نفع این سریال رای دادند. مخاطبان سریال حسن فتحی می‌‌توانند پس از ۵۶ روز توقیف، قسمت ۲۴ و ۲۵ این سریال را جمعه‌ ۲۵ شهریور به صورت اختصاصی از فیلیمو تماشا کنند.

فیلیمو و عوامل سریال «جیران»، با همه وجودشان قدردان متانت و صبر مخاطبان هستند.

جیران یک سریال تاریخی یا عاشقانه؟

این مهم‌ترین چالشی است که در روزهای پخش سریال جیران و ورود داستان به درباره قاجار به‌وجود خواهد آمد و در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای مطرح خواهد شد؛ آیا جیران به تاریخ وفادار مانده است؟ آیا تصویری که از درباره قاجار ارائه داده/می‌دهد به حقیقت نزدیک است؟ شیوه حکومت‌داری قجری و رخدادهای ناصری به همین ترتیب و منوال بوده؟ از همه مهم‌تر، تصویری که با حضور این همه بازیگر و ستاره می‌سازد، تناسبی با عکس‌ها و نوشته‌های آن زمان دارد؟

برای این همه تردید و سوال‌های قابل پیش‌بینی، پاسخ‌های ساده‌ای دم‌دست است و باید با توجه به آن، به تماشای سریال جیران حسن فتحی نشست؛ اساسا کدام قصه، کتاب، سریال، فیلم یا هر اثر سرگرم‌کننده را سراغ دارید که از صفر تا صد به تاریخ وفادار مانده باشد؟ هر رویدادی برای تبدیل شدن به قصه‌ای قابل بیان و دوست‌داشتنی، باید دراماتیزه شود و در قالب‌های معمول روایی قرار بگیرد. حتی در مدعی‌ترین فیلم‌های غیرمستند، «تغییر» جزو ذات قصه‌گویی است و رخدادهای تاریخی -تنها- بستر بیان قصه‌ها هستند. از سویی دیگر باید به شرایط ساخت اثر و شیوه ارائه آن هم توجه کرد.

بهترین دیالوگ های سریال جیران

شاید برای همین ملانُقطی‌بازی‌ها و گیروگرفت‌ها باشد که حسن فتحی و احسان جوانمرد -به عنوان خالقان تصویری قصه جیران- روی عبارت «سریال عاشقانه جیران» تاکید دارند و از وجوه تاریخی آن سخن نمی‌گویند چون قرار نیست راوی «مستند تاریخ» باشند. آن را باید تاریخ‌دانان و مستندسازان بیان کنند تا قصه‌گویان! فراموش نکنیم که یک درام -هرقدر هم با ادعای تاریخی و در هر کجای جهان- به تاریخ نزدیک می‌شود و نه مماس، تاریخ بستر ارائه است و نه هدف.

پس در این اتمسفر، به همان اندازه که ایراد گرفتن به تفاوت تصویر جیران حقیقی و پریناز ایزدیار خنده‌آور است، اهمیتی هم ندارد که سن و سال ناصرالدین شاه واقعی در هنگام مواجهه با خدیجه چند سال بوده است. به همان اندازه که دربار ناصریِ حقیقی و عملکردش با چیزی که در سریال جیران می‌بینیم/خواهیم دید، متفاوت است، نمایش عاشقانه یا شاهانه آن هم با اصل تاریخ فرق دارد. سابقه آثار حسن فتحی هم همین را نشان می‌دهد که او تاریخ را -چه قجر باشد (جیران)، چه پهلوی اول (شب دهم) و پهلوی دوم (شهرزاد)- بستر بیان قصه عاشقانه‌اش می‌داند و نه بیشتر از آن.

پالت های رنگی جیران

تیزر و پوستر رسمی سریال جیران | پخش از فیلیمو

«تو ز من پُرس قدر روز وصال/ تشنه داند که چیست آب زلال» بالاخره وقتش رسید؛ حالا نوبت جیران است که قصه عاشقانه‌اش را -از ورای تاریخ- بازگو کند. این آنونس را حمید نجفی‌راد طراحی و ساخته است؛

 

طراحی پوستر اصلی و نشان جیران بر عهده مهدی میرباقری بوده است؛

پوستر رسمی سریال جریان حسن فتحی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4,384 نظر
  1. عرفان می‌نویسد

    اخر پخش میشه یا نه؟؟؟؟؟

  2. امیرمهدی می‌نویسد

    بیانیه هم دادید، ولی نگفتید قسمت اول می پخش میشه؟

  3. متین می‌نویسد

    مسخره شو در اوردن دیگه برای هر قسمت یه هفته میخان سانسور کنن نابود کنن بعد بدن بیرون😑

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      :(((((

  4. میلاد می‌نویسد

    سلام امشب که نمیاد این طور که معلومه فردا میاد؟ یا جمعه بعدی باید منتظر باشیم؟ لطفا جواب بدین ممنون🙂

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      منتظریم زمان نهایی مشخص بشه تا اعلام کنیم.

  5. محمد صادق می‌نویسد

    تو رو جونتون فقط بگید امشب یا فردا میاد یا باید تا هفته بعد صبر کرد؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      اگه تا هشت امشب موفق نشیم مجوز پخش رو بگیریم، زمان بعدی رو اعلام می‌کنیم تا دوباره بدقول نشیم پیش شما

  6. صالح می‌نویسد

    فیلمو جان امشب پخش میشه یا نه اگر پخش نمیشه لطفاً راجب حواشی پیش اومده توضیح بدین

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      حتما درباره‌اش حرف می‌زنیم و توضیح میدیم.

  7. آبی استقلالی می‌نویسد

    سلام، آقا/خانم ادمین فیلیمو، لطفا بگو حداقل تا امشب پخش میشه یا نع؟ یه کلمه اس

  8. متین می‌نویسد

    سلام اینکه ساترا مانع پخشش شده راسته؟

  9. ........ می‌نویسد

    ببخشید تا امشب میاد؟

  10. رویا می‌نویسد

    سلام. ساعت پنج عصره و هنوز هم خبری از جیران نیست.🥺🥺

  11. عرفان می‌نویسد

    دوستان امروز پخش نمیشه الکی منتظر نباشید

  12. مریم می‌نویسد

    سلام فیلیمو
    من و کسایی که طرز فکر منو دارن آدم هایی نیستن که فیلم رو غیر قانونی ببیننن به هیچ وجه اگر جیران رو شما ۳ سال دیگه هم پخش کنین من برای هنر این کشور هزینه میکنم . اما این بی معرفتی به مخاطبه من دیشب با شوق این خوابیدم که امروز بیدار شدم جیران ببینم توی تما مشکلات . اما واقعا کور کردن ذوق ما درست نیست اگر پخش نمیشد خب تاریخ دقیق پخش اعلام نمیکردین من مشکل رو نمیدونم اما از فیلیمو خواهش میکنم تا شب برسونین فیلمو که لااقل سرد تر از این نشیم نسبت به سریال و عوامل . من عاشق سینمای این ممکلتم جونمم میدم اما ظلمه . به امید اینکه ۸ شب قسمت اول جیران رو ببنیم.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      شما لطف دارید و ما هم داریم همه تلاشمون رو می‌کنیم. وقتی زمان پخش رو اعلام کردیم، مطمئن بودیم که می‌تونیم بر همه حاشیه‌های ایجاد شده و ممیزی‌ها، غلبه کنیم. ولی خب گاهی زورمون نمیرسه. نرسید… به‌زودی اعلام میشه چرا و چگونه اینجوری شد.

      ما خیلی روز سختی رو از سر گدروندیم. مثل شما. ولی سرد نمیشیم…

  13. Sm می‌نویسد

    سلام، آقا چی شد پس؟ پخش میشه آخر یا نه، یه شایعاتی هم راجع به شکایت از سریال و توقیف و این مسائل وجود داره که آدم رو یکم دلسرد میکنه، لطفاً درست جواب مردم رو بدید و به شایعات پایان بدید، اگه قرار نیست پخش بشه به شعور ما احترام بذارید رو بگید، اگه میخواد پخش بشه که بگید چه وقتی پخش میشه و ما رو علاف نکنید خوب نیست بخدا

  14. میثم می‌نویسد

    سلام همه جا خبر شکایت عوامل آهوی من مارال از جیران پخش شده بخاطر اینه امروز پخش نکردید یا دلیل دیگه ای داره؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      به زودی اعلام میشه

  15. کیارش می‌نویسد

    سلام
    واقعا که
    واقعا تاشب پخش میشه
    فقط به خاطر جیران اشتراک خریدم واقعا که

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هیچ نگران نباشید. اشتراک شما از بین نمیره…

  16. مرتضی می‌نویسد

    سلام. فیلیمو لطفا بگو امشب پخش میشه جیران یا نه؟؟🙏

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      به زودی در بیانیه اعلام میشه. پاسخ به بقیه دوستان رو بخونید.

  17. ایلیا می‌نویسد

    سلام چرا بخش نکردید فیلیمو باید اعلام کنه که کی قرار پخش بشه ساعت دقیق را بگوید که امروز چه ساعتی پخش می شود و نگذارید قسمت یک را برای هفته دیگه چون اشتراک خریدیم اشتراک ها هم به این گرونی

  18. امیرمهدی می‌نویسد

    سلام، امشب پخش میشه قسمت اول؟؟

  19. هلنا می‌نویسد

    سلام با گذشت چندین ساعت هنوز خبری نیست. بالاخره کی منتشر می‌کنید؟!

  20. محمد می‌نویسد

    فکرکنم بعلت سانسور و شکایت عوامل سریال اهوی من مارال امروز به پخش نمیرسه. ایا اینها درسته و یا اینکه امروز پخش میشه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      پاسخ به بقیه دوستان رو بخونید.

  21. A می‌نویسد

    بله خیلی از پاسخگوییتون ممنونم. امیدوارم همینطور که گفتین هر چه زودتر مشکل برطرف بشه. پس ما منتظر میمونیم. ممنون که پیام های ما رو جواب میدید.

  22. مسیح می‌نویسد

    سلام یه سوال امروزپخش میشه یااینم یه وعده الکیه ؟واینکه پخش نشدنش مربوط به قضیه همون سریال آهوی من مارال؟
    درآخرهم ای کاش بازمیگفتیدبزودی نه اینکه این همه وعده بدیدپس ازاین همه انتظاردوباره به پخش نرسه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      پاسخ به بقیه دوستان رو بخونید، متوجه میشید که چرا وعده دادیم و زمان پخش مشخص کردیم و جشن رونمایی گذاشتیم.

  23. Rose می‌نویسد

    شما خودتونو بذارید جای ما
    بعد یک سال صبر و کلی روزشماری و پوستر و تیزرو تبلیغات صبح جمعه ساعت ۸ پاشدیم دیدیم سریال نمیده
    همه جام پر شده از خبر توقیف سریال جیران به خاطر شکایت عوامل سریال آهوی من مارال-با توجه به اینکه شما خودتون شایعه رو رد کرده بودید و دوما آقای فتحی انقدر برای ما مقبول هستن که بدونیم نمیان از سریال هایی در همچین سطح پایینی کپی کنن-شما به ما دو تا چیز بگید. جیران کی پخش میشه و علت این تاخیر چی بوده؟
    به نظرم با این همه صبری که کردیم لیاقت این دو تا جواب رو داشته باشیم.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      پاسخ به بقیه دوستان رو بخونید، متوجه میشید که چرا وعده دادیم و زمان پخش مشخص کردیم و جشن رونمایی گذاشتیم.

  24. Aa می‌نویسد

    آیا سریال با سانسور مواجه شده؟

  25. Aa می‌نویسد

    نمی توانستید شب قبل خبر بدید منتشر نمیشه ؟
    واقعا مایه تأسفه
    برای مخاطب ارزش قائل نیستید ؟
    لطفا وقتی خبری قطعی شد بذارید

  26. نا امید از پخش جیران می‌نویسد

    سه روزه اول همه فیلم ها تیزر جیران رو پخش میکنید بعد الان نیوردیدش
    یعنی واقعا که

  27. محمد می‌نویسد

    سلام فقط یک سوال ،تا پایان وقت امروز جمعه پخش میشه؟! اگر نه تا شب منتظر نمانیم همین رو فقط بگین، تاریخ دقیق نمی خواهیم….

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      داریم همه تلاشمون رو می‌کنیم که به هشت شب برسه. ولی خب… یه چیزایی دست ما نیست! 🙁

  28. متین می‌نویسد

    سلام امشب امیدی هست پخش بشه یا میفته جمعه بعدی؟😪

  29. محمد صادق می‌نویسد

    یه سایتی اعلام کرد سریال جیران به علت سانسور شدید امروز پخش نمیشه؟ فیلیموی عزیز بگو که این سریال امروز به پخش میرسه یا نه؟؟؟

  30. لیلی می‌نویسد

    یه خبری من تو کانالای مختلف خوندم مبنی بر اینکه تهیه کننده سریال آهوی من مارال از جیران شکایت کرده و دیگه کلا قرار نیست پخش بشه
    واقعا یعنی جیرانو نمی بینیم؟

  31. امیر می‌نویسد

    ترخدااااا فیلیموی عزیز هرچه سریع تر جیران رو بزار بخدا کل هفته منتظرم دلم میخاددددد گریه کنم امروز به عشق سریال جیران بیدار شدم فیلمی رسیدگی کن خاهشا

  32. امیر می‌نویسد

    ترخدااااا فیلیموی عزیز هرچه سریع تر جیران رو بزار بخدا کل هفته منتظرم دلم میخاددددد گریه کنم امروز به عشق سریال جیران بیدار شدم فیلمی رسیدگی کن لطفا

  33. صالح می‌نویسد

    امروز پخش میشه یا منتظر نیاشیم

  34. امیرمهدی می‌نویسد

    جیــــــــران تا امشب پخش میشع؟؟؟؟؟

  35. عرفان می‌نویسد

    لطفا همه سریال ها و برنامه‌های فیلیمو رو هفته‌ای یک بار و ساعت ۸شب پخش کنین
    لطفا ۸صبح پخش نکنین

  36. A می‌نویسد

    سلام. چرا جیران پخش نشد الان ۳ ساعت گذشته. مگه شما نگفته بودید که ساعت ۸ صبح پخش میشه؟ اگر مشکلی توی پخش به وجود اومده یا تاخیر داره لطفا حداقل اعلام کنید. این همه منتظر این سریال بودیم و خودتون هم کلی تبلیغات کردین. ولی حالا بد قولی میکنید و با این کار هاتون اعتبار خودتون رو زیر سوال می برید. خب اگر مشکلی بوده چرا تا الان بهش رسیدگی نشده که روز پخش این اتفاق بیفته؟ و اینکه اولین بار نیست سریال های فیلیمو با تاخیر پخش میشه. لطفا به مخاطبانتون احترام بگذارید.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      شما هم حتما می‌دونید که یه چیزایی در توان ما نیست. احترام به مخاطب یعنی همین که داریم تلاش می‌کنیم و پاسخ میدیم و البته… بابت تاخیر عذر میخواهیم

  37. محمد صادق می‌نویسد

    پس چرا سریال پخش نمیشه. قرار بود ساعت ٨ پخش بشه و الان ساعت ١٠ هست

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      دوستانمون دارند همه تلاششون رو می‌کنند که بیشتر از این تاخیر نداشته باشیم ولی هنوز ساعت دقیقی اعلام نشده. به محضی که اعلام شد، همین‌جا بهتون خبر میدیم.
      دویدن‌های پشت‌صحنه رو ببینید، متوجه می‌شید که چقدر همه دارند تلاش می‌کنند…

  38. آیسا می‌نویسد

    این همه تبلیغ و پوستر و تیزر که آخر سر پخش نکنید حتی زحمت ندید به خودتون بگید کی پخش میشه
    واقعا که

  39. مهدی می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    ساعت چند قسمت اول پخش میشه؟🎇😍😍

  40. صالح می‌نویسد

    سلام چرا سریال پخش نشده ما منتظریم

  41. سپهر می‌نویسد

    چرا نمیاد؟

  42. هادی می‌نویسد

    سلام پخش نشد که یعنی چی مردمو گذاشتین سرکار

  43. ریحانه می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    ساعت ۸ مگه قرار نبود سریال پخش بشود ولی هنوز خبری نیست؟
    😍😍دلمون داره آب میشه 🎇

  44. امیر حسین می‌نویسد

    سلام قرار بود ساعت ۸ صبح قسمت اول جیران منتشر بشه هنوز نشده ساعت چند میاد؟لطفا بگین ممنون فیلیمو شات

  45. متین می‌نویسد

    سلام یه هفته دارید میگید ۲۴ دی ۸ صبح حتما پخش میشه چی شد پس پخش نشد که؟😐

  46. مرتضی می‌نویسد

    سلام. ببخشید چرا جیران پخش نشد؟؟

  47. محمد می‌نویسد

    سلام چرا پخش نشد پس؟ یعنی بازم توقیف؛ چرا در چنین جایی هستیم؟ هیچ حسابی روی قول ها نمیشه کرد؟ لطفا پاسخ دهید،فیلیمو عزیز لطفا اطلاع رسانی کنید اگر امروز نیست که تا شب منتظر نمونیم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      دوستان ما دارند همه تلاششون رو می‌کنند. مطمین باشید که بیشتر از شما نگرانیم. به امشب میرسه…

  48. آیسا می‌نویسد

    جمعه ساعت هشت شد ولی نیومدهه

  49. ناشناس می‌نویسد

    سلام فیلیمو عزیز تیزر جیران رو دیدم و مطمعن هستم جیران پر مخاطب ترین سریال میشه خیلی ممنونم از شما ، برنامه و فیلم و سریال های جذاب شما
    نظر من این است که اگر خواننده سریال محسن چاوشی پیشد عالی بود اما صدای استاد شجریان هم بسیار عالی است 👌🙂
    این فقط یک دیدگاه بود و صدای تمام خواننده های ایرانی بسیار عالی است
    با تشکر از شما ❤

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ممنون از این همه لطف… همکاری با همایون شجریان افتخاره

  50. محمد می‌نویسد

    سلام تیزر قسمت اول منتشر شده یا نه هنوز؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      تیزر منتشر نشد… و حال ما 🙁

fosil