اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی ؛ فاصله ناچیز تا آواتار

اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی می‌تواند باعث شود که این فیلم رکورد فروش آواتار را پشت سر بگذارد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود.

اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی باعث شده که این فیلم از نظر فروش فاصله خود را با فیلم «آواتار» کم کند و توانست ۵٫۵ میلیون دلار دیگر به فروش کل این فیلم اضافه کند. اکنون ۱۰ هفته از تاریخ اکران این فیلم می‌گذرد. این فیلم در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه اکران شد و تا این لحظه ۲٫۷۶ میلیارد دلار فروش داشته است. فاصله آخرین فیلم انتقام جویان تا آواتار تنها ۲۶ میلیون دلار است. آیا انتقام جویان آخر بازی می‌تواند پس از ۱۰ سال رکورد آواتار را تغییر دهد؟ فروش کلی آواتار در دنیا ۲٫۷۸ میلیارد دلار بوده است.


قبل از دیدن انتقام‌جویان: پایان بازی این مقاله را بخوانید


شرکت دیزنی برای اینکه بتواند رکورد آواتار را پشت‌سر بگذارد، در اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی محتوای جدیدی قرار داده است. گفته شده برخی از صحنه‌های حذف شده که در اکران اصلی دیده نشده بودند در این اکران مجدد قرار گرفته‌اند. همچنین ویدیویی هم برای پخش فیلم «مرد عنکبوتی دور از خانه» به نمایش در می‌آید که همین هفته در آمریکا اکران می‌شود.

اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی

انتظار نمی‌رود که اکران مجدد انتقام جویان آخر بازی در این هفته بتواند رکورد آواتار را پشت سر بگذارد و باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم. تازه اگر مردم از مضامین جدید استقبال کنند، می‌توانیم امیدوار باشیم که رکورد فروش کل باکس آفیس در دنیا تغییر می‌کند. با این حال بعید نیست که انتقام جویان: آخر بازی از هفته آینده باز هم جزو ۱۰ فیلم پرفروش هفته در جدول باکس آفیس قرار بگیرد. نزدیک به دو ماه می‌شود که از اکران این فیلم گذشته و تقریبا همه آن را تماشا کرده‌اند. این فیلم در کشور آمریکا فروش ۸۴۱ میلیون دلاری داشت و فروش بین‌المللی آن هم ۱٫۹۲ میلیارد دلار بود.

فیلم انتقام جویان: آخر بازی نقطه اوج فاز سوم فیلم‌های دنیای مارول بود که اتفاقات عجیبی را به نمایش در می‌آورد. ابر قهرمان‌هایی مانند «مرد آهنی»، «کاپیتان آمریکا»، «کاپیتان مارول»، «عنکبوت سیاه» و «مرد مورچه‌ای» در این فیلم حضور دارند و مبارزه‌ای نفس‌گیر را خلق می‌کنند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil