لیدی گاگا و بردلی کوپر دوباره هم بازی می‌شوند

شایعه شده که لیدی گاگا و بردلی کوپر در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ با هم هم‌بازی می‌شوند. شایعه شده گاگا نقش شخصیت مقابل کوپر را در این فیلم بازی می‌کند.

به نظر می‌رسد که «لیدی گاگا» قرار است در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» بازی کند. اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، لیدی گاگا و بردلی کوپر دوباره با هم هم‌بازی می‌شوند. این دو نفر سال گذشته فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» را با هم بازی کردند. شایعه شده که لیدی گاگا قرار است نقش عشق یکی قهرمان‌های این فیلم را بازی کند. لیدی گاگا صداپیشه عشق شخصیت «راکت» که «لیدی لیلا» نام دارد، خواهد بود. صدا پیشه شخصیت راکت هم بردلی کوپر است.

لیدی گاگا و بردلی کوپر

«جیمز گان» کارگردان نگهبانان کهکشان ۳ قبلا گفته بود که در این فیلم به شخصیت راکت بیشتر پرداخته می‌شود. به نظر می‌رسد که راکت داستان غم‌انگیزی خواهد داشت و قرار است بخشی از آن در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ نشان داده شود. گان همچنین به این موضوع اشاره کرده که داستان راکت هنوز تمام نشده و ماجراهای مختلفی برای این شخصیت در پیش است. شایعه شده در این فیلم شخصیت «تکامل عالی» را مشاهده می‌کنیم و گفته شده صداپیشه این شخصیت هم «مارک همیل» خواهد بود.

شخصیت لیدی لیلا در سال ۱۹۸۲ در کتاب کمیک هاک شماره ۲۷۱ معرفی شد. دیدن این شخصیت در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ قطعا جذاب خواهد بود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که چه داستانی برای این فیلم در نظر گرفته شده است و آیا لیدی گاگا و بردلی کوپر دوباره هم بازی می‌شوند یا خیر.


منبع: Movie Web

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil