سریالی عاشقانه از دل حوادث دهه ۶۰

همه چیز درباره سریال می‌خواهم زنده بمانم

سحر دولتشاهی، حامد بهداد، پدرام شریفی، علی شادمان و... تعدادی از ستاره‌های این سریالند

سریال عاشقانه می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر شد. این سریال با حضور ستاره‌های سینما و تلویزیون با قصه‌ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ می‌گذرد. همچنین تیتراژ‌ سریال می‌خواهم زنده بمانم را خواننده صاحب سبک عرصه موسیقی «همایون شجریان» خوانده است. این سریال دارای دکور متفاوت و نوستالژیکی برای دهه شصتی‌هاست که تمامی لوکیشن‌ها بازسازی یا ساخته شده‌اند.

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

خلاصه داستان سریال می‌خواهم زنده بمانم

داستان سریال می‌خواهم زنده بمانم اینگونه آغاز می‌شود؛ روایت اتفاقات عجیبی که برای هما حقی (با بازی سحر دولتشاهی) و نامزدش (با بازی پدرام شریفی) می‌افتد و زندگی آنها را از یک عاشقانه ساده به داستانی پرکشش و انتقام‌جویانه می‌کشاند. همه ماجرا از شب تولد همایون حقی، پدر خانواده (با بازی بابک کریمی) شروع می‌شود … داستان تلاش کردن‌ها و نرسیدن‌ها و شگفتی‌ها.

تجربه چند سال اخیر در شبکه نمایش خانگی این پیش‌فرض را برای مخاطب به وجود آورده که هر بار باید منتظر سریالی با مؤلفه‌های مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌های متکی بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترین و همه‌فهم‌ترین شکل ممکن؛ اگر با همین پیش‌فرض به تماشای سریال می‌خواهم زنده بمانم بنشینید و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگیر خواهید شد، چراکه این بار با سریالی مواجه هستیم که در عین گنجیدن در طبقه‌بندی معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازی قدمی روبه‌جلو برداشته و برای غلبه بر چالش‌های تازه تلاش کرده است.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های می‌خواهم زنده بمانم

سریال می‌خواهم زنده بمانم دوشنبه‌ها ۸ صبح از فیلیمو در دسترس قرار گرفت. این سریال ۲۰ قسمت دارد و قسمت اول ۴ اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد و تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه داشت.

دانلود و تماشای آنلاین سریال می‌خواهم زنده بمانم

عوامل و بازیگران سریال می‌خواهم زنده بمانم

در سریال می‌خواهم زنده بمانم جمع درخشانی از ستاره‌ها بازی می‌کنند؛ حامد بهداد (در نقش امیر شایگان)، سحر دولتشاهی (در نقش هما حقی)، پدرام شریفی (در نقش نادر سرمد)، علی شادمان (در نقش کاوه حقی)، آناهیتا درگاهی (در نقش دکتر شیوا مستور) و مهران احمدی (در نقش بهمن دشتی)، با هنرمندی آزاده صمدی (در نقش زهره افشار)، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا (در نقش مفتاح)، فرید سجادی حسینی (در نقش حاج‌آقا افشار) و بابک کریمی (در نقش همایون حقی)، با حضور افسانه چهره آزاد، عزت‌الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، مائده طهماسبی، نفیسه زارع، بهاره کیان افشار و…

کارگردان این سریال شهرام شاه حسینی است و نویسندگان آن هم پویا سعیدی، پوریا کاکاوند به سرپرستی مجید مولایی است و محمد شایسته تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد. مدیر فیلمبرداری محمد عزت‌خواه است و تدوین را میثم مولایی انجام داده و مسعود سخاوت‌دوست هم آهنگسازی متن سریال را به عهده دارد. گریم کاری از ایمان امیدواری است و طراحی صحنه سریال را بابک کریمی طاری و طراحی لباس را غزاله معتمد، شیما میرحمیدی به نتیجه رسانده‌اند. مدیران تولید سریال هم سید علی ساداتیان و علیرضا شایسته هستند، صداگذاری و میکس را حسین ابوالصدق و صدابرداری را یاسر رمضانی انجام داده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، روزبه سجادی حسینی بوده و عکاس سریال می‌خواهم زنده بمانم سهراب خانزاده است.

 

حاشیه های سریال می‌خواهم زنده بمانم

توقف پخش سریال به دستور نیروی انتظامی

با اعلام معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص برخی حساسیت‌ها و موضوعات در سریال می‌خواهم زنده بمانم، مجوز پخش ادامه سریال در دهم خرداد ۱۴۰۰ صادر نشد و پخش آن در قسمت پانزدهم متوقف شد. پس از رای‌زنی‌های بسیار، قسمت ۱۵ سریال به‌جای دوشنبه، پنجشنبه در دسترس مردم قرار گرفت.

بیانیه‌ای را که در زمان پخش سریال منتشر شد با هم بخوانیم: «با همکاری موسسه ناجی هنر، ساترا و عوامل سازنده این سریال، جلسات متعددی برای بررسی ملاحظات ناجا برگزار شد که خوشبختانه با سعه صدر معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی و بررسی همدلانه موضوع، ابهامات مرتفع و نقطه نظرات ناجا در ادامه سریال لحاظ شد. در ادامه با تاکید دادستانی محترم تهران مبنی بر لزوم رعایت حقوق کاربران، این سریال مجدد از روز پنج شنبه ۱۳ خرداد پخش می‌شود. به طور قطع، عوامل سازنده این سریال همچون همه مردم ایران، نسبت به خدمات گسترده کمیته انقلاب اسلامی در روزهای سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی که با جنایات گروهک‌های تروریستی همراه بود، حساسیت ویژه‌ای دارند و فداکاری‌های این سازمان در بحران‌های دهه شصت و در ادامه تلاش‌های نیروی انتظامی در سال‌های بعد از انقلاب را فراموش نخواهند کرد. در دل سریال می‌خواهم زنده بمانم، اتفاقات و ماجراها تنها بر اساس ضرورت‌های روایت داستانی ساخته و پرداخته شده است و این مجموعه قصد ندارد بستر تاریخی و وقایعی که داستان در آن رخ می دهد را بطور کامل بازنمایی کند. اشارات صورت گرفته در مجموعه حاضر به سازمان کمیته‌ انقلاب اسلامی تنها به ضرورت داستانی بوده و نافی خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی نیست. لذا هر گونه تشابه اسامی، وقایع و آدم‌ها تخیلی است و تنها به ضرورت روایت داستان خلق شده‌اند. هر داستان و روایت، تقابل خیر و شر را توامان دارد و قصه این سریال نیز از این ماجرا دور نیست.»

فصل دوم ساخته می‌شود؟

در روزهای ابتدایی پایان این سریال محبوب، خبرهایی از نوشتن فیلمنامه فصل دوم به گوش رسید که هیچ‌گاه تایید نشد. اما مدتی بعد بنا به اعلام تهیه‌کننده، ساخت فصل دوم سریال می‌خواهم زنده بمانم لغو شد.

سریال می‌خواهم زنده بمانم رایگان شد

در روزهای کرونایی، فیلیمو با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه، کنترل پاندمی و قدردانی از کادر درمان، سریال می خواهم زنده بمانم را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داد.

سریال میخواهم زنده بمانم

آهنگ های سریال می خواهم زنده بمانم | همایون شجریان

همایون شجریان، خواننده محبوب و صاحب‌سبک عرصه موسیقی، تیتراژ سریال می‌خواهم زنده بمانم را با حال و هوایی عاشقانه خوانده است. شجریان قطعه آسمان ابری را برای تیتراژ پایانی قسمت‌های یک تا ۱۳، قطعه هوای زمزمه‌هایت را برای تیتراژ پایانی ۱۴ تا ۱۸ و قطعه یک نفس آرزوی تو را برای قسمت‌های ۱۹ و ۲۰ خوانده است.

دانلود همه آهنگ های شجریان برای سریال می‌خواهم زنده بمانم

نقد و بررسی سریال می‌خواهم زنده بمانم

سریال می‌خواهم زنده بمانم به‌پایان رسید. از اولین قسمت سریال، با نقد و نظرها و واکنش‌های مختلفی درباره آن روبه‌رو بودیم. محتوا، فضاسازی، بازی‌ها، دیالوگ‌ها، روابط و… در این سریال، محل گفت‌وگوی بسیاری بود. برخی این سریال را ستودند و برخی دیگر معتقد بودند کم‌وکاست‌هایی مانع از این شده که بتوانیم می‌خواهم زنده بمانم را اثری درجه‌یک و بی‌عیب و نقص بنامیم. بااین‌حال آنچه مهم است توجه فراوان رسانه‌ها و منتقدان نسبت به این اثر است که از استقبال بالا نسبت به آن حکایت دارد. بخشی از نقدها و نظرهای متنوع درباره این سریال را مرور می‌کنیم.

رسانه‌ها چه می‌گویند؟

اعتماد

درباره سریال می خواهم زنده بمانم می‌توان گفت که این اثر بازتاب‌دهنده اسطوره پیشرفت در دوران بعد از جنگ است و نشانی از تغییرات گسترده جامعه ایرانی در قبال تلقی متفاوت از هویت خویش. سریال از این بابت به شکل دقیق و وسواس‌گونه تلاش کرده از طریق بازنمایی اشیای آن دوره، تاریخیت خویش را تعین مادی بخشد، اما نکته اینجاست که می‌خواهم زنده بمانم، روح زمانه دهه شصت را احضار نمی‌کند. اصولاً معلوم نیست با کدام دهه شصت روبه‌رو هستیم و این ایماژی که از آن دوره به تصویر کشیده شده چقدر واجد حقیقت تاریخی است.

فرارو

می‌خواهم زنده بمانم که از ابتدا در شخصیت‌سازی و داستان‌پردازی‌اش جسارت زیادی را به خرج داده، با واردکردن شخصیت حاج حسام بازهم این جسارت را بیشتر عیان می‌کند. افرادی که در سال‌های دور با مسئولیت‌های مهمی که در اختیار داشته‌اند، اگرچه خودشان هم فاسد نبوده‌اند، مار‌های خطرناکی را در آستین و کنار خودشان پرورش داده‌اند؛ کسانی که با نقاب تشرع و با ذکر خدمت به خدا و مردم از هیچ کار علیه مردم و خدا دریغ نکرده‌اند و نمی‌کنند.

برنا

شاید ویژگی مهم درباره می‌خواهم زنده بمانم این باشد که سازندگانش آگاهانه به سراغ ساخت یک محصول عامه‌پسند رفته‌اند اما برای ارائه همین محصول در سطح کیفی بالا تلاش چشمگیری صورت گرفته است. می‌خواهم زنده بمانم در الگوهای روایی، شخصیت‌پردازی و فضاسازی، بیشتر از آنکه مثلا به سریال‌های عامه‌پسند ترکی نزدیک باشد، وام‌دار رمان‌های عاشقانه عامه‌پسند فارسی است که از دهه پنجاه تا همین الان همواره بخش قابل‌توجهی از بازار نشر را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی هم دارند.

پدرام شریفی در فیلم می خواهم زنده بمانم

خبرآنلاین

از توجه به بازیگران می‌خواهم زنده بمانم مشخص است که بودجه میلیاردی برای آن صرف شده، بودجه‌ای که کارگردان باایجاد ظرافت بیشتر می‌توانست به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کند و قصه متفاوت‌ و ماندگاری را روایت کند.

جامعه پویا

سریال می‌خواهم زنده بمانم یک پایلوت استاندارد است که هم کاراکترهای اصلی داستان را معرفی می‌کند و در ورود ستاره‌هایش خسّت به خرج نمی‌دهد و هم سرشاخه‌های اصلی قصه را برای مخاطب آشکار می‌سازد. قصه‌ای که بافت تاریخی دارد و روایتی از فضای حاکم بر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ کشورمان را ارائه می‌دهد؛ رابطه عاشقانه می‌سازد و کاراکتر مثبت و منفی پررنگ خود را مشخص می‌کند.

شما نیوز

در شرایطی که سریال‌های ایرانی در بسیاری از موارد تلاش می‌کنند با آغازی متوسط، داستانی را برای روایت در ادامه ماجرا شکل دهند، اما سریال شهرام شاه‌حسینی از این قاعده نفرت‌انگیز پیروی نمی‌کند و در همان ابتدا با سرعت و خشمی وحشتناک و البته تحسین‌برانگیز به تماشاگرش نقب می‌زند.

مووی مگ

بازی حامد بهداد در سریال قابل ستایش است. او به خوبی توانسته نقش فردی مقتدر را ایفا نماید. در می‌خواهم زنده بمانم تعلیق قابل قبولی جریان دارد. با این‌حال طراحی لباس سریال با توجه به زمان رخداد داستان در دهه ۶۰، دچار ضعف‌های فراوان است. برخی از دیالوگ‌های سریال هم امروزی هستند و در دهه شصت استفاده نمی‌شدند.

هفت تگ

کندوکاو در رابطه عشق و قدرت و لایه‌برداری از نسبت عشق و سیاست در زمانه عُسرت و یک شرایط منقبض اجتماعی، همان چیزی است که پیش‌تر شهرزاد هم از آن گفته بود و خب خیلی هم موفق بود، بازسازی رابطه شهرزاد، قباد و فرهاد. اینجا با عناوینی دیگر: هما حقی، امیرشایگان و نادر سرمد. باز هم جذاب از آب درآمده.

دیجی‌کالامگ

این سریال جزو معدود آثاری ا‌ست که از بازیگرانش به‌عنوان ویترینی برای فروش بیشتر و افزایش مخاطب استفاده نمی‌کند و می‌توان به دقت کارگردان، در زمینه بازی‌گیری، از انتخاب بازیگران توسط او، پی برد.

همه چیز درباره سریال می‌خواهم زنده بمانم

منتقدان چه می‌گویند؟

رضا صائمی

«سحر دولتشاهی با درک روان‌شناختی از شخصیت هما، التهاب‌های روحی او را به‌خوبی در بازی‌اش به‌ویژه در میمیک صورت و نگاهش به نمایش می‌گذارد و حامد بهداد در شمایل یک مرد بانفوذ مرموز که به شمایل مافیایی شباهت دارد ظاهر می‌شود و شاید این نقش فرصتی باشد تا او عشق همیشگی‌اش به مارلون براندو را در جذبه‌های پدرخوانده‌وار کاراکتر شایگان، ادا کند. با این‌حال شاید پاشنه آشیل سریال هم همین کاراکتر باشد؛ کاراکتری که نه به خاطر رفتار‌های غیرمعمول و خاصش، که به دلیل نوع شخصیت‌پردازی‌اش انگار در بافت و ساخت درام حل نمی‌شود و متناسب با شخصیت پردازی‌های دیگر نیست.»

بهزاد عشقی

«بهزاد عشقی درباره سریال می خواهم زنده بمانم می‌گوید: «در می‌خواهم زنده بمانم یک آدمی (امیر شایگان با بازی حامد بهداد) با قدرت مافیایی نشان داده می‌شود، که به امر قدرت متصل است و هرکاری که دلش بخواهد را می‌تواند انجام دهد. این شخصیت قابل باور نیست. اصلا نمی‌دانیم به کجا وصل است و نمی‌خواهیم که دقیقا هم بدانیم به کجا وصل است (چرا که محدودیت‌هایی این موضوع را می‌شناسیم) ولی در مقیاس همان محدودیت‌هایی که هست فیلمنامه‌نویس یا سازندگان سریال باید بتوانند که این آدم را منطقی جلوه دهند.»

علی نعیمی

«شاه‌حسینی برای آنکه بتواند از ایده‌های جدید بر بستر داستانی تکراری بهره ببرد، از تیم نویسندگان تازه‌نفس استفاده کرد که در این میان با بهره جستن از تجربه‌های تازه توانست فضاهای بدیعی را در سریال خلق کند. او آگاهانه توانست از ۲ داستان عاشقانه به صورت موازی به یک اندازه بهره‌برداری و مخاطب را با هر دو داستان درگیر کند.»

بابک صحرایی

«حامد بهداد «خود» تازه‌ای را به نمایش گذاشته؛ هم حامد بهداد است و هم با حامد بهداد همیشگی‌اش تفاوت‌هایی دارد. به ثمر رسیدن این اتفاق نیز نتیجه تعامل مناسب بین بازیگر و کارگردان، بهداد و دیگر بازیگران، فیلمنامه، چهره‌پردازی، میزانسن، دکوپاژ و حتی موسیقی است که خیلی وقت‌ها احساس جاری در صحنه را همراهی و کامل می‌کند. قطعا این اتفاق نیازمند دارا بودن توانایی‌های خاص در بازیگر است که بهداد این توانایی‌ها را به خوبی در اختیار دارد و هرچند وقت یک بار وجه تازه‌ای از آن را به نمایش می‌گذارد.»

ابراهیم عمران

ابراهیم عمران درباره سریال می خواهم زنده بمانم می‌گوید: «به باورم آنچه می‌خواهم زنده بمانم را کمی سرتر از دیگر مجموعه‌ها می‌کند، نگاه کاملا بومی است و لاغیر. تا جایی‌که می‌دانم و از دوستان منتقد هم شنیدم کار شهرام شاه حسینی با نگاهی دیگری دست کم دیده می‌شود. در زمانی که دل دلدادگی‌ها بسان سه دهه قبل وجود ندارد. مرام و معرفت و جان دادن برای دوست و رفیق از معنا تهی شده است، هنوز می‌توان از دریچه مانیتورهایمان شاهد این کردارهای فراموش شده باشیم آن هم از نوع درست و ایرانی‌اش.»

ایمان عبدلی

«می‌خواهم زنده بمانم گاهی دچار شلختگی روایی است، در فضاسازی واقعیت را بعضا قلب کرده، می‌شود کلی از آن ایراد‌های میزانسن و طراحی صحنه درآورد، خیلی چیزهایش با واقعیت دهه ۶۰ و ۷۰ تطبیق ندارد، اما گفتمان موجود در آن، گفتمان مهمی‌ است و چون اجرای خوبی هم دارد، شاید به نوعی بهترین سریال در شرایط فعلی نمایش خانگی‌ است.»

سریال می‌خواهم زنده بمانم

تیم سازنده اثر چه می‌گویند؟

حامد بهداد

حامد بهداد درباره سریال می خواهم زنده بمانم می‌گوید: «سر خانه دختر، با شهرام شاه‌حسینی کار کردیم ولی متاسفانه فیلم توقیف شد. توی جشنواره نادیده گرفته شد. این کار دوم ما با این گروه است خوشبختانه فیدبک‌های خیلی خوبی گرفتم. توی کامنت‌ها چیزهای خیلی خوبی نوشته شده و بازتاب خوبی داشته. گویا بوی خوشی ازش می‌آید و امیدوارم ادامه پیدا کند. پشت صحنه صمیمی داریم.» /کافه آپارات

بابک کریمی

«خودم یک‌جورهایی به شخصیت همایون حقی نزدیک هستم. همایون یک تلخ و شیرینی قشنگی در شخصیتش دارد و زندگی را مانند بقیه آن‌طور جدی نمی‌گیرد. خیلی از خودم به این نقش اضافه کردم. تمام حس و حال‌هایی که در دوران ساخت این سریال در وجود خودم بود به این نقش اضافه شده است. دورانی که با ساخت این سریال در زندگی شخصی‌ام همزمان شده بود، دوران خوبی برایم نبود و حس می‌کنم خیلی از احساساتی که وارد نقش کردم و یا از نقش وارد زندگی شخصی‌ام شد، هم در نقش و هم در وجودم ماندگار شده.» / هفت صبح

شهرام شاه‌حسینی

«بسیار مدیون فیلمنامه مجید مولایی و پویا سعیدی هستیم. بسیار قلم شیوایی دارند و البته سخت برای بازیگر و برای من. کاراکتر پردازی‌اش بسیار خوب بود. این شرط را با خودم گذاشتم که تا جایی که می‌توانم این امکان را از بازیگران بگیرم که دیالوگ را عوض کنند. خیلی زود به این نتیجه رسیدیم که باید عین فیلمنامه جلو برویم.» / کافه آپارات

محمد شایسته

«رفتن سراغ این بازیگران واقعا کار سختی بود. چون الان همه سر کارهای مختلف نمایش خانگی هستند. حامد گزینه اول من و کارگردان بود. قسمت اول را خواندیم شهرام پرسید به نظرت کی بازی کند؟ گفتم به نظرم حامد بهداد و او هم گفت من هم همین‌طور. این زبان مشترک را از خانه دختر داشتیم. حرف هم را می‌فهمیم.» / کافه آپارات

 

پوسترهای سریال می خواهم زنده بمانم

پوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانمپوستر سریال می‌خواهم زنده بمانم

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

18 نظر
  1. عرفان می‌نویسد

    بنر میره قسمت یک.
    لطفا لینک کلی سریال رو بنر کنید.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ممنون از دقت‌تون. بله اصلاح میشه.

  2. عرفان می‌نویسد

    پس پوستراصلی سریال کدومه؟؟؟؟؟؟؟
    فصل دوم کی منتشر میشه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      🙁

  3. A می‌نویسد

    خیــــــلییییی فیــــــلم مسخـــــــــــــــره ای بود آدم خوابش میگیره این فیلمو ببینیه بیشتر جنایی بود تا عاشقانه اصلا دوست نداشتم این فیلمو 😑 ینی نگاش میکردم پا درد میگرفتم از بس اسلو و مسخره بود

  4. لعیا می‌نویسد

    خدای من نمیتونم این حجم از تعریف بیخود رو درک کنم
    انگار دارن از ی اثر فاخر جهانی حرف میزنن
    داستان تکراری تقلید از شهرزاد و واقعا ن ماجراها و ن بازی بازیگرها در حد بازیگران اصلی شهرزاد نیستن
    بازی سحر دولتشاهی از همه داغون تر
    این زن اصلا بخودش زحمت نداده حتی برای طبیعی گریه کردنش یکم پیاز خورد شاید اشکش دربیاد… شبیه یخ… ی نگاه ب بازی مهلقا باقری تو زخم کاری بکنید در ی سکانس حق مطلبو ادا کرد، این اوج بازی رو کی در بازی سحر دولتشاهی، و بقیه دیدین… حیف از وقت و هزینه ای ک واسه همون ۱۳ قسمتشم دادم…

  5. مائي می‌نویسد

    سلام من میخوام بدونم شیوا و هما چه ربطی به هم داشتن ؟

  6. محدثه می‌نویسد

    فوق الهاده بود 👍👍👍👍👍👍👍👍بی صبرانه منتظر ادامه فیلم هستیم

  7. میلاد می‌نویسد

    سلام – موضوع کاملا تکراری – یک چیزی بین سریال شهرزاد و مانکن دقیقا موضوعش مو نمی زنه فقط داستان و بازیگرا عوض شدن

  8. عسل می‌نویسد

    میخواهم زنده بمانم با بازی فوق العاده سحردولتشاهی سریال جذابی هست، فقط لطفا در مورد تعداد فصل و تعداد هم بگید. فصل اول چند قسمت هست و فصل دوم چند قسمت؟ و آیا راسته که میگن فصل دوم در زمان حال ساخته میشه؟???❤️

  9. رامتین می‌نویسد

    فصل دو هم داره؟ چند قسمت؟ ساخته شده؟

  10. رامتین می‌نویسد

    فصل د هم داره؟ چند قسمت؟ ساخته شده؟

  11. آرش می‌نویسد

    سریال دارای چند فصل است ؟؟

  12. حسن می‌نویسد

    چه روزایی پخش میشه

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      دوشنبه‌ها

  13. Mh می‌نویسد

    ببخشید سریال سوپرمن و لوئیس رو در فیلمو می‌آورید

  14. رامتین می‌نویسد

    کلا چند قسمت هست؟

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      ۳۰ قسمت

fosil