ساخت فیلم زن شگفت انگیز ۳ تایید شد

دایا پرینس با تایید خبر ساخت فیلم زن شگفت انگیز ۳ از مجموعه‌ واندر وومن (Wonder Woman) رسماً به پرده‌ سینماها بازخواهد گشت.

دایا پرینس با تایید خبر ساخت فیلم زن شگفت انگیز ۳ از مجموعه‌ واندر وومن (Wonder Woman) رسماً به پرده‌ سینماها بازخواهد گشت. شرکت برادران وارنر سریعاً خبر ساخت قسمت دیگری از سری فیلم‌های این شخصیت دنیای دی سی کمیک را اعلام و حضور گل گدوت و پتی جنکینز را در مقام بازیگر نقش اول و کارگردان فیلم تأیید کرد.
اعلام خبر ساخت فیلم زن شگفت انگیز ۳ همزمان با اکران قسمت دوم فیلم‌های واندر وومن با عنوان زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984/WW84) انجام شده است. قسمت دوم به‌تازگی در برخی سینماهای جهان و بر روی سرویس پخش آنلاین کپانی وارنر و سرویس‌های مشابه به نمایش درآمده است.
البته شرکت برادران وارنر اعلام کرده که فیلم زن شگفت انگیز ۳ به شکل سنتی، در سالن‌های سینما منتشر خواهد شد.


خبر تکمیلی: اکران فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ با استقبال هواداران مواجه شد


توبی امریک از مدیران شرکت وارنر می‌گوید:

«درحالی‌که طرفداران واندر وومن در سراسر دنیا با خوشحالی در خانه‌هایشان مشغول تماشای دایانا پرینس و فیلم تازه‌اش هستند، خشنودیم که کار را با زنان شگفت‌انگیز حقیقی اطرافمان یعنی گدوت و جنکینز ادامه می‌دهیم و تحت برنامه‌ای بلندمدت، به ادامه‌ ساخت این مجموعه می‌پردازیم.»

گرچه بسیاری از هواداران، زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ را از خانه تماشا کردند، اما فیلم توانست رکورد شگفت‌انگیز فروش گیشه‌ها را -حداقل در این روزهای همه‌گیری بیماری کرونا- بشکند. فیلم تنها در آمریکای شمالی ۱۶.۷ میلیون دلار فروش داشته که از زمان همه‌گیری تا امروز، بالاترین آمار فروش در هفته‌ آغازین یک فیلم محسوب می‌شود. براساس آمارهای مسئولان شبکه‌ اچ‌بی‌او مکس، تنها در روز جمعه‌ گذشته نیمی از مشترکان این شبکه پای فیلم نشستند و میلیون‌ها بازدید دیگر هم از طریق تلویزیون و هم از طریق سایر اشکال دسترسی ثبت شده. شبکه‌ اچ‌بی‌او مکس که از ماه می سال جاری در دسترس قرار گرفته، تا امروز ۱۲.۶ میلیون نفر عضو فعال دارد.

مدیر بخش ارتباطات فروش شرکت برادران وارنر می‌گوید:

«واندر وومن ۱۹۸۴ رکوردهای امسال را شکست و انتظارات بینندگان و طرفداران پروپاقرص و مشترکان سرویس‌های آنلاین فیلم را بالا برد و احتمال می‌رود که همین حمایت و فروش در طی روزهای آینده نیز برقرار بماند. در این روزهای بسیار سخت، خیلی خوشحالیم که خانواده‌ها گزینه‌ای برای انتخاب و لذت بردن و در کنار هم بودن دارند و در زمانی که رفتن به سینماها مقدور نیست، در خانه می‌توانند فیلم ببینند.»

هنوز چیزی درباره‌ قسمت جدید این مجموعه مشخص نشده اما قسمت دوم فیلم هم چندین بار بخاطر شیوع کووید-۱۹ در مراحل پخش و تبلیغات به تعویق افتاده بود. در این فیلم کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد و کریس پاین در نقش استیو ترور ایفای نقش کرده‌اند.

گل گدوت هم در اوایل ۲۰۲۱ در فیلم لیگ عدالت نسخه‌ زک اسنایدر دوباره در نقش واندر وومن به شبکه‌ اچ‌بی‌او مکس بازخواهد گشت.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 نظر
  1. شادی می‌نویسد

    لطفا بگیید کی پخش میشه ممنون میشیم

  2. شادی می‌نویسد

    کی پخش میشه سری ۳

  3. mohammdreza ganjehei می‌نویسد

    این فیلم آماده سازی برای پخش از کجا است میشه بگین متشکرم بگید چندسال باید صبر کنم

  4. mohammdreza ganjehei می‌نویسد

    سلام قسمت دوم این فیلم از فیلیمو پخش نخواهدشد وتاریخ دقیق این فیلم را میشه بگید که از فیلیمو پخش میشه یا نه

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      دوست عزیز سلام
      فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در حال آماده‌سازی برای پخش است؛ تاریخ دقیق انتشار را از طریق وبسایت و اکانت رسمی فیلیمو شات در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

fosil