سیلوستر استالونه را در فیلم «جوخه‌ انتحار» خواهیم دید

بنا بر پست اینستاگرامی جیمز گان، سیلوستر استالونه در فیلم «جوخه انتحار» نقش خواهد داشت.

خبر خوب برای طرفداران راکی: سیلوستر استالونه در فیلم «جوخه انتحار» ایفای نقش می‌کند.

جیمز گان کارگردان فیلم «جوخه انتحار» (با عنوان اصلی «The Suicide Squad») رسما اعلام کرد سیلوستر استالونه به تیم بازیگران این فیلم اضافه شده‌است.
روز شنبه، گان در صفحه‌ اینستاگرامش عکسی سلفی از خود و استالونه منتشر کرد و نوشت: «همیشه دوست داشتم با رفیقم سیلوستر کار کنم و خوشبختانه او هم در این فیلم با ما همکاری دارد. استالونه بازیگر معروفی است اما بیشتر مردم نمی‌دانند که چقدر خارق‌العاده است.»

یکی از هواداران در کامنت‌های زیر این پست پرسید: «یعنی سیلوستر استالونه در فیلم «جوخه انتحار» خواهد بود؟» گان پاسخ داد: «بله.» طبق گفته‌های گان مراحل تولید از ماه فوریه (بهمن) آغاز شده اما استالونه اخیرا به این تیم پیوسته و نقشی که بر عهده‌ دارد هنوز مشخص نیست.

فیلم «جوخه انتحار» در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد. ستارگانی چون مارگو رابی، ادریس البا، جان سینا، جوئل کینامان، پیتر کاپالدی و وایولا دیویس در این فیلم حضور دارند. گان در نوشتن فیلم‌نامه از فیلم کمیک «جوخه انتحار (۱۹۸۰)» الهام گرفته‌ و کارکترهای جدیدی به فیلم‌نامه اضافه کرده ‌است. پیش‌از این، گان و استالونه در فیلم «نگهبانان کهکشان بخش ۲» (با عنوان اصلی « Guardians of the Galaxy Vol.2») با یکدیگر همکاری داشته‌اند و استالونه نقش استاکار و قهرمان استارهاک را بازی می‌کرد.


جان سینا به جوخه انتحار می‌پیوندد


در سال ۲۰۱۶ اعلام شد دیوید آیر دنباله‌ فیلم «جوخه‌ انتحار» را کارگردانی می‌کند اما آیر در دسامبر ۲۰۱۶ این پروژه را ناتمام رها کرد و در فیلم «سیرین‌های گاتهام سیتی» (با عنوان اصلی « Gotham City Sirens») مشغول به‌کار شد. در سال ۲۰۱۷ بنا به تصمیم کمپانی برادران وارنر، گاوین اوکانر (کارگردان فیلم «راه بازگشت» با عنوان اصلی «The Way Back») برای کارگردانی انتخاب شد اما به دلیل اختلاف سلیقه از این پروژه کنار گذاشته شد. در آخر، گان قرارداد همکاری برای ساخت فیلم «جوخه انتحار» را در سال ۲۰۱۹ امضا کرد.

محصول جدید اچ‌بی‌او مکس سریال تلویزیونی کمیک «صلح‌طلب» (با عنوان اصلی «Peacemaker») در دست ساخت است و موضوع اصلی آن درباره‌ کاراکتری است که جان سینا آن ‌را به تصویر می‌کشد. این هفته اعلام شد دانیل بروکس ستاره‌ سریال «نارنجی همان سیاه است» (با عنوان اصلی «Orange Is the New Black»)، کریس کنراد، جنیفر هلند و رابرت پاتریک در این سریال حضور دارند. گان علاوه‌بر نویسندگی این سریال، کارگردانی چند قسمت را هم برعهده‌ دارد.


جیمز گان و فیلمبرداری «جوخه انتحار»: «یکی از دوره‌های خیلی خیلی سخت زندگی من بود.»


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil