احتمال حضور کیانو ریوز در فیلم اترنالز

شایعات می‌گویند که کیانو ریوز قرار است در فیلم اترنالز بازی کند. در این فیلم آنجلینا جولی هم به‌عنوان نقش اصلی حضور دارد. هنوز تاریخ اکران فیلم مشخص نیست.

به نظر می‌رسد که «کیانو ریوز» به گروه بازیگران فیلم «اترنالز» (The Eternals) اضافه شده است. شایعات می‌گویند که در فاز چهارم فیلم‌های مارول قرار است به شخصیت‌های اترنالز پرداخته شود و به همین دلیل فیلم اترنالز در حال ساخت است. فاز سوم فیلم‌های مارول با اکران فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به پایان می‌رسد و مارول از هم اکنون خود را برای ساخت فاز چهارم فیلم‌های ابرقهرمانی خود آماده می‌کند. البته فاز چهارم به معنی به پایان رسیدن فیلم‌های «مرد عنکبوتی» با بازی «تام هالند» نیست. قرار است در سال‌های آینده باز هم فیلم مرد عنکبوبی ساخته شود.

مارول ساخت فیلم اترنالز و «عنکبوت سیاه» را تایید کرده و انتظار می‌رود که این فیلم‌ها سال آینده اکران شوند. فیلم اترنالز توسط «کلوئی ژائو» ساخته می‌شود. او در حال حاضر سرگرم انتخاب بازیگران مناسب برای این فیلم است. از جمله بازیگران این فیلم ابرقهرمانی می‌توان به «آنجلینا جولی» اشاره کرد که قرار است نقش شخصیت اصلی را بازی کند. گفته شده او نقش «سرسی» را بازی خواهد کرد.

فیلم اترنالز

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، ریوز در حال حاضر اولین مذاکرات را با تیم سازنده انجام داده و هنوز مشخص نیست که آیا او این پیشنهاد را قبول کرده یا خیر. این اولین باری نیست که نام ریوز برای بازی در فیلم‌های مارول شنیده می‌شود. او یکی از گزینه‌های اصلی برای بازی در نقش «یون-روگ» در فیلم «کاپیتان مارول» بود. او به واسطه بازی در فیلم «جان ویک ۳» این نقش را قبول نکرد. «جود لا» بعدا به‌عنوان بازیگر این نقش انتخاب شد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صدای ریوز را مدتی دیگر در فیلم «داستان اسباب بازی ۴» به جای شخصیت «دوک کابون» می‌شنویم.

ریوز با بازی در فیلم‌های ابر قهرمانی غریبه نیست. او در سال ۲۰۰۵ فیلم «کنستانتین» بازی کرده بود و حتی گفته بود که دوست داشت نقش شخصیت «ولورین» را هم بازی می‌کرد. شایعه حضور این بازیگر در فیلم اترنالز در حالی منتشر شده که فیلم «جان ویک ۴» برای اکران در بهار سال ۲۰۲۱ ساخته می‌شود.


منبع: Screen Rant

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil