چرا جاویشا لزلی، بازیگر جدید سریال «بت وومن»، درک خوبی از نقش خود دارد

بازیگر جدید سریال «بت وومن» به هالیوود ریپورتر گفته است که درک خوبی از نقش دارد و حس می‌کند پیوندی میان او و بت‌وومن شکل گرفته.

پس از جدایی ناگهانی روبی رز از سریال «بت وومن» (با عنوان اصلی «Batwoman») محصول شبکه سی‌دابلیو، که بخشی از برنامه‌های درحال اجرای دنیای دی‌سی به تهیه‌کنندگی یا نویسندگی گرگ برلانتی بود، تهیه‌کنندگان برای فصل دوم فرد دیگری را به‌عنوان بازیگر جدید سریال «بت وومن» در نظر گرفتند: جاویشا لزلی. اگرچه لزلی به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا هنوز در فرایند تولید این سریال شرکت نکرده، اما او از همین حالا خود را آماده می‌کند تا لباس نمادین کاراکتر بت‌وومن را بپوشد. لزلی دراین‌باره به هالیوود ریپورتر گفته که درک خوبی از نقش دارد و حس می‌کند پیوندی میان او و بت‌وومن شکل گرفته است. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید.


درباره جدا شدن روبی رز از سریال «بت‌وومن» و پیوستن جاویشا لزلی به پروژه، در فیلیمو شات بخوانید

در ابتدا باید بگوییم که جاویشا لزلی از همان دوران کودکی یکی از هواداران «بتمن» و تمامی داستان‌ها و دنیای پیرامون او بوده است. او عاشق کاراکتر زن گربه‌ای با بازی ارتا کیت در سریالی است که در دهه ۶۰ پخش می‌شد و ادام وست نقش بتمن را در آن ایفا می‌کرد. ارتا کیت تنها در سه قسمت از این سریال تلویزیونی بازی کرد اما به یکی از نمادهای کاراکتر کت‌وومن در طول تاریخ تبدیل شد.
جاویشا لزلی از طریق تماس تصویری برای نقش رایان وایلدر/بت‌وومن در سریال «بت وومن» شبکه CW تست بازیگری داد و از همان لحظه پیوندی میان خود و وایلدر حس کرد. او دراین‌باره گفته است: «هر دوی ما غیرعادی هستیم اما از نظر ذهنی کسی که رئیسه منم.» لزلی همچنین شیفته این مسئله شده که او قرار است اولین زن سیاه‌پوستی باشد که نقش بت‌وومن را ایفا می‌کند. او گفته:

«بت‌وومن هیچ‌وقت ارتباط خاصی با من، مردم سیاه‌پوست و دخترای کوچیکشون نداشت. اما حالا شاهد اولین بت‌وومن سیاه‌‎پوست خواهیم بود.»

در حالی که اکثر مردم با فشارهای ناشی از پاندمی ویروسی کرونا دست به گریبان هستند، لزلی خود را از نظر فیزیکی برای این نقش آماده می‌کند: «من تو زندگی شخصی خیلی فعال هستم. بنابراین، این که بتونم توانایی‌های فیزیکیم رو در کارم به نمایش بگذارم برام مثل رویا میمونه. من به ورزش موی تای علاقه دارم و در کنار اون تمرین‌های تناسب اندام رو هم انجام میدم. هر وقت که بتونم میرم پارک و میدوم. هر چیزی که آدمو فعال کنه و سر حال بیاره من براش پایه‌ام. فکر کنم نقش بت‌وومن مثل این میمونه که هر روز بری بیرون و ورزش کنی.» صحبت‌های جاویشا لزلی ما را به یاد مبارزات تونی جا، بازیگر رزمی‌کار و کارگردان تایلندی می‌اندازد. به نظر می‌رسد در فصل جدید سریال «بت وومن» شاهد مبارزات زیادی به این سبک خواهیم بود و این یعنی بهشتی برای هواداران فیلم‌های اکشن و رزمی خلق خواهد شد.


جذابیت بتمن یا نیمه روشن شوالیه تاریکی


در نهایت، به نظر می‌رسد لزلی دوران خوبی را به عنوان «بت‌وومن» سپری خواهد کرد. او در ادامه گفت: «بازیگران زیادی نیستند که فرصت بازی در دنیایی قابل توسعه و پیشرفت برای یک دهه را پیدا کنند. این شروعی برای یک ماجراجویی بزرگه که من مطمئنم زمان زیادی طول خواهد کشید.» با توجه به صحبت‌های لزلی، هواداران او بی‌صبرانه مشتاق تماشای فصل جدید سریال «بت وومن» هستند.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. MZ می‌نویسد

    واقعا تصمیم مزخرفانه ای بود

  2. Prance Of Tennis می‌نویسد

    خیلی غلط کردم نقش اصلی رو حذف کردن

fosil