حضور جیسون موموآ در گروه بازیگران دنباله فیلم آکوامن

بسیاری از فیلم‌های آینده شرکت دی‌سی هنوز در مراحل اولیه تولید هستند و اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نشده است؛ اما به نظر می‌رسد فرایند ساخت دنباله فیلم «آکوامن» با حضور پیلو اسبک پیگیری بیشتری همراه است.

جلسات متعددی میان کمپانی برادران وارنر و جیمز وان برای تصمیم‌گیری در مورد ساخت دنبالۀ فیلم آکوامن محصول سال ۲۰۱۸ برگزار شد. اتفاقاً پس از یکی از همین جلسات بود که جیمز وان، کارگردان این فیلم یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که نام فیلم جدید را در آن نوشته بود: آکوامن و قلمروی گم‌شده (Aquaman And The Lost Kingdom)! برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


البته هنوز اطلاعات چندانی دربارۀ داستان فیلم (که فیلمنامۀ آن را دیوید لزلی جانسون مک گولدریک نوشته است) نداریم، اما عنوان فیلم نشان می‌دهد همچنان در دنیای زیر آب آتلانتیس خواهیم بود. این موضوع شاید چیز جدید و غافلگیرکننده‌ای نباشد، اما جیمز وان گفته که قسمت دوم این فیلم، داستان و فضایی جدی‌تر دارد.

جیسون موموآ به عنوان بازیگر نقش اصلی، و امبر هرد، پاتریک ویلسون و یحیی عبدالمتین دوم در دیگر نقش‌های این فیلم بازی می‌کنند. فیلمبرداری این اثر، ماه آینده در هاوایی آغاز می‌شود و اکران آن برای ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: EmpireOnline


دنباله فیلم آکوامن

ما عادت کرده بودیم که پیلو اسبک را در نقش یورن گریجوی در سریال تاج و تخت (با عنوان اصلی Game Of Thrones) ببینیم در حالی که همیشه ژولیده است. اما حالا باید به شمایل جدید او در دنباله فیلم آکوامن (با عنوان اصلی Aquaman‎)  عادت کنیم! برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


از پروژه ساخت دنباله سریال بازی تاج و تخت چه خبر؟
نقد و بررسی قسمت ششم از فصل هشتم بازی تاج و تخت؛ خداحافظی آسان‌تر از چیزی بود که…
نقد و بررسی قسمت پنجم از فصل هشتم بازی تاج و تخت ؛ در میان موج آتش و خون


نقش پیلو اسبک در دنباله فیلم آکومن هنوز مشخص نیست، اما او در این فیلم با جیسون موموآ و سایر کاراکترهای آتلانتیس همکاری خواهد داشت، این فیلم به کارگردانی جیمز وان، در سکوت خبری درحال تولید است.

در این اثر، وان بار دیگر در کنار پیتر سافران به تهیه‌کنندگی مشغول است، در حالی که دیوید لسلی جانسونمک گلدریک برای نوشتن فیلمنامه آماده شده‌اند.

منبع: EmpireOnline


متیو جانسن موسیقی سریال «آکوامن: پادشاه آتلانتیس» را می‌سازد
کارگردان آکوامن فیلم ترسناک می‌سازد



جیمز وان وعده داد: دنباله فیلم آکوامن اثری جدی‌تر خواهد بود!

خبر منتشر شده در ۴ شهریور ۱۳۹۹
بسیاری از فیلم‌های آینده شرکت دی‌سی هنوز در مراحل اولیه تولید هستند و اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نشده است. در این بین، به نظر می‌رسد فرایند ساخت دنباله فیلم «آکوامن» با پیگیری بیشتری همراه است. جیمز وان، کارگردان فیلم «آکوامن» (با عنوان اصلی «Aquaman‎») در حال آماده‌سازی فرایند تولید فیلم «آکوامن ۲» است. با توجه به این که تولید این فیلم هنوز پیشرفت چندانی نداشته، تنها اطلاعاتی که او می‌توانست ارائه دهد توضیحاتی مختصر در مورد داستان بود. با فیلیمو شات همراه باشید.


بنا بر صحبت‌های جیمز وان، دنباله فیلم موفق «آکوامن»، که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست بیش از ۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد، علاوه بر تمرکز روی گیشه، فیلم بهتری خواهد بود. او گفت:

«من فکر می‌کنم فیلم «آکوامن ۲» جدیت بیشتری خواهد داشت و کمی بیشتری به دنیای امروزی ما نزدیک خواهد بود؛ این مسیری است که ما می‌خواهیم فیلم در راستای آن ادامه پیدا کند.»

جیسون موموآ در مراسم «دی‌سی فن‌دوم» که امسال به صورت مجازی برگزار شد حضور نداشت، اما وان به همراه پاتریک ویلسون (بازیگر نقش اورم ماریوس یا همان اوشن مستر در فیلم «آکوامن»)، در این رویداد شرکت کرده بود. ویلسون در جریان این مراسم از خاطراتش هنگام ساخت فیلم قبلی گفت. همچنین صحبت‌های زیادی درباره لباس کاراکترها به میان آمد.

با توجه به حضور پاتریک ویلسون در کنار جیمز وان، به نظر می‌رسد شاهد حضور دوباره کاراکتر اورم در دنباله فیلم «آکوامن» خواهیم بود. ویلسون به امید‌هایش برای خلق دنیاهای جدید اشاره کرد و وان گفت: «من قطعاً می‌توانم ضمانت کنم که در فیلم «آکوامن ۲» سراغ دنیاهای جدیدی خواهیم رفت و فکر می‌کنم تو به عنوان یک بازیگر از حضور در آنها بسیار هیجان‌زده خواهی شد.»
فیلم «آکوامن ۲» قرار است دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil