ساخت سریال «شوی پاتریک ستاره‌ای» تائید شد؛ دومین اسپین‌آف مجموعه «باب‌اسفنجی»

سریال «شوی پاتریک ستاره ای» یک تاک شو با مجری‌گری پاتریک ستاره‌ای خواهد بود و طی ۱۳ قسمت توسط شبکه نیکلودئون ساخته خواهد شد.

همۀ ما با سریال انیمیشنی «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» آشنا هستیم و بسیاری از ما عاشق این مجموعه هستیم. شبکه نیکلودئون پس از خلق این دنیا، هنوز مخاطبانش را با ارائه داستان‌های جدید سرگرم نگه داشته است. پس از ساخت «فیلم باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» در سال ۲۰۰۴ و «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» در سال ۲۰۱۵ و پیش‌درآمد این مجموعه، سریال «کمپ کورال»، حالا مدیران این شبکه تصمیم دارند دومین اسپین‌آف آن را هم بسازند. ساخت سریال «شوی پاتریک ستاره ای» (با عنوان اصلی «The Patrick Star Show») آغاز شده و ما باید منتظر داستان‌های پاتریک ستاره‌ای، بهترین دوست باب‌اسفنجی شلوارمکعبی باشیم. برای جزئیات بیشتر در مورد این مجموعه جدید، با فیلیمو شات همراه باشید.


بنا به گزارش خبرگزاری ددلاین، شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) ساخت اسپین‌آف جدید مجموعه انیمیشنی «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» را آغاز کرده است. این اسپین‌آف که مینی‌سریالی ۱۳قسمتی خواهد بود، به داستان‌های پاتریک ستاره‌ای، بهترین دوست باب‌اسفنجی خواهد پرداخت. تمام تیم خلاق مجموعه‌های قبلی در سریال «شوی پاتریک ستاره ای» حضور دارند به‌جز خالق اصلی دنیای باب‌اسفنجی. استیون هیلنبرگ، زیست‌شناس، اقیانوس‌نگار و خالق باب‌اسفنجی در سن ۵۷ سالگی در سال ۲۰۱۸ درگذشت و حالا تیم این مجموعه باید بدون او کار را ادامه دهند.

سریال «شوی پاتریک ستاره ای» برنامه‌ای گفتگو محور در قالب یک تاک شو (talk show) با مجری‌گری پاتریک ستاره‌ای خواهد بود؛ ترکیبی از «شوی لری سندرز» و «کمدی بنگ! بنگ!»

پاتریک و خانواده او کاراکترهای اصلی «شوی پاتریک استار» خواهند بود. صداپیشگی پاتریک بار دیگر به بیل فیجرباک سپرده شده است. اگرچه این مجموعه جدید با معرفی کاراکترها و صداپیشگان جدید همراه است اما به احتمال زیاد شاهد حضور صداپیشگان اصلی تیم باب‌اسفنجی برای نقش‌های کوتاه خواهیم بود.

سریال «شوی پاتریک ستاره ای»

اولین اسپین‌آف از مجموعه داستان‌های اسفنج دریایی احمق و دوست ستاره‌ای او، سریال «کمپ کورال: سال‌های کودکی باب‌اسفنجی» (با عنوان اصلی «Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years») است. این مجموعه انیمیشن رایانه‌ای که طی ۱۳ قسمت ساخته خواهد شد، پیش‌درآمدی بر مجموعه اصلی است و داستان باب‌اسفنجی ۱۰ساله و دوستانش در اردوگاه تابستانی کلپ فارست را روایت می‌کند؛ جایی که آنها مشغول گرفتن عروس‌های دریایی، شنا در دریاچه یاکی‌ماک، روشن‌کردن آتش و جمع شدن دور آن هستند. سریال انیمیشنی «کمپ کورال» سال ۲۰۲۱ از سرویس استریمینگ سی‌بی‌اس منتشر خواهد شد.


معرفی مجموعه «باب‌اسفنجی» و بهترین انیمیشن‌های سریالی را در فیلیمو شات بخوانید


در همین حال، خبرهایی منتشر شده که نتفلیکس نیز قصد دارد مجموعه‌ای موسیقی‌محور بر اساس کاراکتر اختاپوس هشت‌پا بسازد. همچنین شرکت رسانه‌های گروهی ویاکام سی‌بی‌اس، مالک شرکت‌هایی همچون پارامونت، شبکه سی‌بی‌اس و نیکلودئون، دو فیلم با اقتباس از مجموعه انیمیشن «باب‌اسفنجی شلوار‌مکعبی» برای نتفلیکس تولید خواهد کرد.

اکران سینمایی «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار» (با عنوان اصلی «The SpongeBob Movie: Sponge on the Run») که قرار بود فوریه ۲۰۱۹ انجام شود به تابستان ۲۰۲۰ موکول شد. با شیوع ویروس کرونا، پارامونت پس از چهار بار تعویق در زمان اکران، در نهایت مجبور شد انتشار فیلم را از طریق سرویس‌های VOD در اوایل سال ۲۰۲۱ انجام دهد. اما امروز حساب توییتری استودیو پارامونت در کانادا خبری منتشر کرد مبنی بر این که «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار» از ۱۴ آگوست در سینماهای کانادا اکران خواهد شد. باید دید آیا در ادامه این استودیو موفق خواهد تا فیلم را در سینماهای کشورهای دیگر نیز اکران کند یا نه.

«فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار» داستان مأموریت باب‌اسفنجی و پاتریک برای نجات گری حلزونه و سفر آنها به شهر گمشده آتلانتیس را روایت می‌کند. این فیلم برای اولین‌بار داستان آشنایی باب‌اسفنجی و گری حلزونه را به تصویر خواهد کشید. کارگردانی فیلم بر عهده تیم هیل بوده و هانس زیمر موسیقی فیلم را ساخته است.


تریلر «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار» را در فیلیمو شات ببینید


فرنچایز «باب‌اسفنجی» اهمیت بسیار زیادی برای ویاکام سی‌بی‌اس دارد. مجموعه اصلی که به ۵۰ زبان زنده دنیا دوبله و در ۲۰۰ کشور در سرتاسر جهان منتشر شده، از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طور متوسط ۱۰۰ میلیون نفر در هر فصل تماشاگر این سریال هستند و همین موضوع باعث شده تا احتمال ساخت اسپین‌آف های متعدد در سال‌های آینده بسیار بالا باشد.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. .... می‌نویسد

    تیزر دوم امد بزارید

  2. .... می‌نویسد

    تیزر دوم هم امد

  3. صدرا می‌نویسد

    آخ جان

fosil