ژان-کلود ون دام در فیلم «آخرین مزدور» برای نتفلیکس بازی می‌کند

ژان-کلود ون دام، بازیگر فیلم‌های اکشن دهه نود، نقش یک مأمور سابق سرویس مخفی را در فیلم «آخرین مزدور» (The Last Mercenary) بازی می‌کند.

ژان-کلود ون دام، بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن دهه نود، در اولین پروژه خود برای سرویس‌های پخش آنلاین، نقش یک مأمور سابق سرویس مخفی را در فیلم «آخرین مزدور» (با عنوان اصلی «The Last Mercenary») برای کمپانی نتفلیکس بازی می‌کند. این فیلم اکشن کمدی به کارگردانی دیوید شارون ساخته خواهد شد. آلبان ایوانوف، آسا سیلا، سمیر دوکازا، پاتریک تیمسیت، اریک ژودور و میو-میو از دیگر بازیگرهای این فیلم هستند. با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم «آخرین مزدور» در فرانسه فیلمبرداری می‌شود و عضله‌ای از بروکسل (لقب ژان-کلود ون دام) نقش یک مأمور اسرارآمیز سابق سرویس مخفی را بازی می‌کند که باید به‌سرعت به کشور بازگردد؛ چراکه پسرش (با بازی دوکازا) اشتباهی توسط دولت به قاچاق اسلحه و مواد مخدر متهم شده است. در ادامه، اشتباه بزرگ یک مأمور بیش‌ازحد متعصب دولتی (با بازی ایوانوف) و عملیات مافیا اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

ون دام درباره این فیلم گفت:

«فیلم «آخرین مزدور» پروژه بسیار هیجان‌آوری است و به من فرصت کار در ژانر جدیدی را داده است. من همیشه یکی از طرفدارهای ژان-پل بلموندو بوده‌ام و امیدوارم بتوانم به سهم خودم در ژانر اکشن کمدی اثرگذار باشم. داستان فیلم بسیار زیبا و احساساتی است و صحنه‌های اکشن و طنز زیادی در فیلم وجود دارند. فیلمنامه دیوید شارون عناصر زیادی را به طرز بسیار موفقیت‌آمیزی در کنار هم جمع کرده است.»

این ستاره سینمای اکشن اضافه کرد:«من از کار کردن در کنار نسل جدید و افراد بااستعدادی مانند آلبان ایوانوف، آسا سیلا و سمیر دوکازا بسیار خوشحال هستم. همچنین خوشحالم از اینکه دوباره با بهترین بازیگرهای فرانسه ازجمله پاتریک تیمسیت، اریک ژودور، میو-میو و والری کاپریسکی روی پرده سینما می‌روم.»


جزئیات پروژه بعدی برادران روسو برای ساخت فیلم اکشن «مرد خاکستری» را در فیلیمو شات بخوانید


فیلمنامه فیلم «آخرین مزدور» توسط شارون و اسماعیل سی ساوانی نوشته شده است. ژان چارلز لوی، نیکولاس مانوئل (با شرکت فورکست پیکچرزاولیویا آلبو، لورنس شونبرگ (با شرکت آدر انگل پیکچرزدیوید شارون، جاکیما شارون، اپونین مایلت (با شرکت مونی فیلمزاولیاس بارکو و ولار ریاشین (با شرکت اپل تری) تهیه‌کننده‌های فیلم هستند.

شارون گفت:

«من می‌خواهم به سنت‌های بزرگ فیلم‌های اکشن دهه هشتاد و نود برگردم. ما همه عاشق آن فیلم‌های کالت بودیم، فیلم‌هایی که قهرمانان آن‌ها فراتر از حد معمول بودند، بدل‌کاری‌ها بیشتر از زندگی واقعی احساسات ما را برمی‌انگیختند و همه آن‌ها با طنز آراسته شده بودند. فقط ژان-کلود ون دام می‌تواند این دوران بی‌نظیر و طلایی سینما را دوباره به حد اعلا برساند.»

گیل ماریسکی، مدیر نوآوری شرکت نتفلیکس در فرانسه گفت: «ما از اینکه پذیرای ژان-کلود ون دام هستیم واقعاً هیجان‌زده‌ایم. او اسطوره سینمای اکشن است و در کنار او آلبان ایوانوف به همراه تعداد زیادی بازیگر بزرگ و بااستعداد فرانسوی حضور دارند که همه در کنار هم در فیلم بسیار سرگرم‌کننده و غیراقتباسی «آخرین مزدور» به کارگردانی دیوید شارون همکاری می‌کنند.»


منبع: The Hollywood Reporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil