مجموعه تلویزیونی اپل با بازی جنیفر آنیستون

معرفی کوتاه فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی

سریال برنامه صبحگاهی توسط جی کارسون تولید شده و برای اولین‌بار در نوامبر ۲۰۱۹ از اپل تی‌وی پلاس پخش شد. این سریال جدید خارجی در ژانر درام قرار می‌گیرد و جنیفر آنیستون یکی از ستاره‌ها و همچنین تهیه‌کننده آن است. سریال برنامه صبگاهی از کتاب برایان استلتر الهام گرفته شده و اپل تی‌وی پلاس زمان پخش آن را برای پاییز وعده داده است.

فهرست بهترین سریال های خارجی

خلاصه داستان سریال برنامه صبحگاهی

فصل اول سریال

خلاصه داستان سریال برنامه صبحگاهی اینطوری است؛ الکس لوی مجری برنامه خبری پرطرفدار برنامه صبحگاهی The Morning Show است که یکی از برنامه‌های بسیار محبوب تلویزیون است که آمار تماشا را حسابی جابجا کرده. الکس در گیرودار مشکلی که برای شریک ۱۵ ساله‌اش، میچ کسلر، پیش می‌آید خودش و کارش را در معرض خطر می‌بیند. میچ کسلر به‌دلیل مشکلات اخلاقی اخراج می‌شود و الکس برای حفظ شغل خود به‌عنوان مجری خبر مداومت می‌ورزد. او در عین حال که سخت تلاش می‌کند، درگیر رقابتی با بردلی جکسون می‌شود، روزنامه‌نگار مشتاقی که می‌خواهد جای الکس را بگیرد.

فصل دوم The Morning Show

در فصل دوم سریال برنامه صبحگاهی، مدیر عامل شبکه تلاش می‌کند تا الکس را متقاعد کند که به TMS بازگردد، زیرا همه‌گیری کرونا سراسر ایالات متحده را درگیر کرده و راه نجات برنامه می‌تواند حضور الکس باشد. در همین حال، بردلی با یک بحران هویت سر و کار دارد.

جنیفر انیستون در فصل دوم سریال برنامه صبحگاهی the morning show

فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی

در این فصل سریال The Morning Show آینده شبکه زیر سوال می‌رود و زمانی که یک غول فناوری به UBA علاقه‌مند می‌شود، وفاداری‌ها به حداقل می‌رسد. اتحادهای غیرمنتظره شکل می‌گیرد، رازها به سلاحی در دست افراد برای فاش شدن قرار می‌گیرند و همه مجبور می‌شوند با ارزش‌های اصلی خود در داخل و خارج از اتاق خبر مقابله کنند. بردلی (ویترسپون) به‌تازگی با لورا (جولیانا مارگولیس) آشنا شده و درحال پیدا کردن زندگی‌اش است که ماجرای جدیدی برای او پیش می‌آید و مجبور می‌شود برادر معتاد گمشده‌اش هال (جو تیپت) را پیدا کند.

 

زمان پخش فصل سوم سریال The Morning Show

آنطور که اپل اعلام کرده، سریال برنامه صبحگاهی در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) پخش می‌شود.

 

بازیگران فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی

جنیفر انیستون (الکس لیوی)، ریس ویترسپون (بردلی جکسون)، استیو کرل (میچ کسلر)، بیلی کروداپ (کوری الیسون)، مارک دوپلاس (چارلی بلک)، گوگو امبتا را (هانا شوئنفیلد)، نستر کاربونل (یانکو فلورس)، کرن پیتمن (میا جوردن)، بل پاولی (کلر کانوی).

 

آیا سریال برنامه صبحگاهی بعد از فصل ۳ به پایان می‌رسد؟

جواب منفی است! در حقیقت اپل تی‌وی پلاس سریال برنامه صبحگاهی را برای فصل ۴ در اواخر آوریل ۲۰۲۳ تمدید کرد. طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده است، قرارداد آنیستون و ویترسپون در پایان فصل ۳ به پایان رسید، اما هر دو بازیگر در حال مذاکره هستند و انتظار می‌رود قراردادهای جدیدی را امضا کنند، که ممکن است گزینه‌ای برای فصل ۵ نیز داشته باشد.

جنیفر انیستون در فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی

نقد و بررسی منتقدان درباره سریال برنامه صبحگاهی

هالیوود ریپورتر

دانیل فینبرگ | سریال The Morning Show نه آنقدر بد است که آن را بدرد نخور بدانیم و نه آنقدر عالی است که بگوییم روی دستش نیست! این سریال در واقع جمعی از بهترین تیم تولید و بازیگران را دارد، اما در هر لحظه به نظر می‌رسد نیمی از بازیگران را هدر می‌دهد. در واقع سریال برنامه صبحگاهی نمایشی است که چیزهایی در مورد وضعیت رسانه در ذهن خود دارد، اما هیچ توانایی واقعی برای تمرکز بر موضوعات یا ایده‌های خاص و بیان قوی آن‌ها در سریال ندارد. به این ترتیب می‌شود گفت که سریالی خنده‌دار است که می‌تواند به نام‌هایی که در تیم تولیدش آمده، ببالد. ضمن همه این‌ها هیچوقت نمی‌شود گفت که سریال The Morning Show اثری کاملا خسته کننده است، خیر اینطور نیست. چیزی که موقع تماشای این سریال می‌تواند به‌عنوان باگ مطرح شود نحوه داستان‌سرایی و روایت قصه در فصل‌های این سریال است. اگر بخواهیم مستقیم به این مشکل اشاره کنیم می‌شود نوشت چطور شد که پس از تمرکز داستان روی ماجرای الکس و بردلی یکباره قصه به سمت پهبادی می‌رود که در بهار ۲۰۲۰ در نیویورک سقوط کرده است (ماجرایی که تاریخش به قبل از ماجرای اولین صحنه‌ای برمی‌گردد که ما تماشا کرده‌ایم).

اینترتیمنت

کریستن بالدوین | سریال برنامه صبحگاهی سرگرم کننده است.در فصل دوم بعضی چیزها عجیب به‌نظر می‌رسند. برای مثال در فصل یک ماجرا به سمت نمایش حاشیه‌های یک برنامه تلویزیونی و رقابت‌های ناسالم آن رفته بود و در فصل دوم دیدیم که قصه به سویی دیگر می‌رود. در مجموع داستان‌های موازی که در سریال جریان دارند درگیر کننده به‌نظر می‌رسند؛ اما چیزی که توجه مرا به خود جلب کرد دیالوگ‌های سریال است. شاید دلیل جلب شدن توجه ما به دیالوگ‌های سریال حضور بیلی کروداپ باشد. کسی که استاد به‌زبان آوردن دیالوگ‌ها با بهترین شیوه ادای کلمات است. او برنده جایزه امی شده و نمی‌شود انکار کرد که مونولوگ‌های باشکوه و پرشور او اشک آدم را درمیاورد. درباره فصل اول و دوم سریال برنامه صبحگاهی می‌نویسم که گیج شده‌ام؛ آیا این سریال می‌خواهد به ما بگوید که فقط تولید یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب مهم است؟ یا کیفیت یک برنامه است که ارزش آن را مشخص می‌کند؟

تماشای آنلاین سریال برنامه صبحگاهی از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil