ساخت فیلم «دنیا را پشت سر بگذار»؛ همکاری مجدد جولیا رابرتس با سم اسماعیل و دنزل واشنگتن

جولیا رابرتس در فیلم بعدی نت‌فلیکس با دنزل واشنگتن و سم اسماعیل همکاری مجدد می‌کند.

جولیا رابرتس در فیلم بعدی نت‌فلیکس با دنزل واشنگتن و سم اسماعیل (کارگردان فیلم «آقای ربات» با عنوان اصلی Mr. Robot) همکاری مجدد می‌کند.
نت‌فلیکس دوباره یک پروژه اقتباسی با نقش‌آفرینی ستاره‌های معروف سینما را از آن خود کرد. این شبکه پخش فیلم، در مزایده‌ای پیروز شد که فیلم بلند «Leave the World Behind» با بازی جولیا رابرتس و دنزل واشنگتن و کارگردانی سم اسماعیل را برایش به ارمغان آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق گزارش خبرگزاری ددلاین، ۱۰ پیش‌نهاد مالی دیگر هم برای این پروژه وجود داشته است و در نهایت نت‌فلیکس، اپل و ام‌جی‌ام سه شرکتی بودند که در مذاکرات باقی ماندند. شرایط مالی این قرارداد افشا نشده است اما ددلاین اشاره کرده که بخش خرید حق اقتباس از کتاب هفت رقمی بوده؛ که می‌تواند با ۱۲۰ میلیون دلاری که شرکت اپل برای خرید فیلم درام «رهاسازی» (با عنوان اصلی Emancipation) هزینه کرده است مقایسه شود؛ فیلمی درباره فرار برده‌ها. یکی از اشخاص مطلع از این پروژه، اخبار مربوط به آن را برای خبرگزاری ایندی‌وایر تائید کرده اما درمورد جزئیات مالی آن اطلاعاتی نداده است.

ساخت فیلم اقتباسی «دنیا را پشت سر بگذار» باعث همکاری مجدد رابرتس با اسماعیل و واشنگتن شده است؛ و هر دوی آن‌ها پیش از این هم در پروژه‌های مجزائی با این بازیگر برنده جایزه اسکار همکاری داشته‌اند. همکاری اسماعیل و رابرتس به سریال «بازگشت به خانه» (با عنوان اصلی Homecoming) محصول شبکه آمازون پرایم بازمی‌گردد که نقدهای ستایش‌آمیزی را از آن خود کرده است. رابرتس در ده قسمت از این سریال بازی کرد. اسماعیل هم کارگردانی فصل اول آن را برعهده داشت. جالب است بدانید که هر دوی آن‌ها تهیه‌کننده سریال هم بوده‌اند. رابرتس و واشنگتن هم پیش از این در فیلم «پرونده پلیکان» (با عنوان اصلی The Pelican Brief) در سال ۱۹۹۳ با هم همکاری کرده‌اند.


خبر حضور جولیا رابرتس در یک مجموعه تلویزیونی جدید را در فیلیمو شات بخوانید


ساخت فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» براساس رمانی انجام می‌شود که ششم اکتبر روانه بازار خواهد شد؛ داستان، درباره زوجی است که برای یک هفته خانه شیکی را در حومه شهر و دور از نیویورک اجاره می‌کنند و قطع ناگهانی برق باعث از کار افتادن همه شبکه‌های تلویزیون، اینترنت و تلفن می‌شود و آرامششان توسط زوج مسن‌تری که ادعا می‌کنند مالک خانه هستند مختل می‌شود. داستان رمان درباره این دو خانواده است که در اعتماد کردن به یکدیگر دچار تردید هستند و روی موضوعاتی مانند وظایف والدین، طبقه اجتماعی و نژاد تمرکز دارد.
رابرتس با شرکت Red Om Films خود و واشنگتن، اسماعیل و چد همیلتون از طریق شرکت Esmail Corp تهیه‌کننده این فیلم هستند. رابرتس نقش مادر خانواده‌ای را بازی می‌کند که مالک خانه است و واشنگتن در نقش صاحب‌خانه ظاهر می‌شود. بازیگرهای دیگر این فیلم و روز احتمالی انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» آخرین فیلم از سلسله پروژه‌های مطرح اسماعیل است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده. سال گذشته، فصل چهارم و آخر سریال درام «آقای ربات» به کارگردانی اسماعیل در حالی به پایان رسید که ستایش افراد بسیاری را متوجه خود ساخته بود. اسماعیل همچنین مدیر تولید سریال «مسئله بغرنج» (با عنوان اصلی Briarpatch) محصول شبکه یو‌اس‌ای نتورک با بازی رزاریو داوسون هم بود که ساخت آن اخیراً لغو شد.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil