اکران آنلاین فیلم «پسرکشی»

با وجود بازگشایی سینماها و اکران فیلم‌های جدید، مسیر اکران آنلاین به‌عنوان مکمل نمایش فیلم‌های سینمایی، با مستند «جایی برای فرشته ها نیست» و فیلم «پسرکشی» ادامه پیدا خواهد کرد.

با وجود بازگشایی سینماها و اکران فیلم‌های جدید، مسیر اکران آنلاین به‌عنوان مکمل نمایش فیلم‌های سینمایی، با فیلم «پسرکشی» ادامه پیدا خواهد کرد.


اکران آنلاین فیلم نرگس مست ساخته جلال‌الدین دری؛ نیمه‌شب در تهران


به گزارش روابط عمومی فیلیمو و نماوا، با گذشت دوهفته از نمایش آخرین فیلم اکران شده در سینمای آنلاین، یک فیلم سینمایی دیگر در صف اکران اینترنتی قرار گرفته‌ است. «پسرکشی»، آخرین ساخته محمدهادی کریمی و به تهیه‌کنندگی صادق یاری، متقاضی اکران آنلاین است و از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۸ شب، در دو سرویس‌وی‌اودی فیلیمو و نماوا به نمایش درخواهد آمد. «پسرکشی» با بازی ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی و گروهی دیگر از بازیگران برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سال ۹۸به اکران درآمد و به‌زودی با نمایش اینترنتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. فیلمنامه این فیلم اجتماعی را مجید برزگر و آرمان خوانساریان نوشته‌اند. آنها داستان به‌شکلی معماگونه روایت می کنند؛ داستان «پسرکشی» در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می‌گذرد و پیچیدگی‌های روابط خانوادگی را که بر اساس یک باور غلط ایجاد شده‌اند به نمایش می گذارد.

اکران آنلاین فیلم پسرکشی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil