تریلر فیلم «تلافی»؛ اورلاندو بلوم صلیبی بر دوش می‌کشد و به دنبال انتقام است

در تریلر فیلم «تلافی»، اورلاندو بلوم را می بینیم که در نقشی بسیار تیره‌تر و خشن‌تر از نقش‌های گذشته‌اش ظاهر شده است.

در فیلم ژانر مهیج «تلافی» (با عنوان اصلی Retaliation) خاطره‌ای بر سینه اورلاندو بلوم سنگینی می‌کند و باید انتقام بگیرد؛ او در نقشی خونین‌تر و تیره‌تر از نقش‌هایی که تابه‌حال بازی کرده است ظاهر می‌شود. بلوم در این فیلم مهیج در نقش یک کارگر تخریب‌گر به نام مالکی بازی می‌کند که با مردی روبرو می‌شود که مسئول آسیب‌های دلخراش کودکی‌ اوست. تریلر فیلم «تلافی» را در فیلیمو شات تماشا کنید:

شرکت Saban Films پوستر و تریلر فیلم «تلافی» را منتشر کرده است و در آن اورلاندو بلوم برخلاف نقش‌هایی که تابه‌حال بازی کرده است در نقش یک کارگر تخریب‌گر به نام مالکی بازی می‌کند که در راه انتقام‌جویی قدم گذاشته است. او با نگاهی عبوس و بدنی که پوشیده از خال‌کوبی است وارد یک بار می‌شود و با مردی که او را مسئول تجربه‌های بد دوران کودکی‌اش می‌داند رودررو می‌شود و به دنبال انتقام گرفتن از او می‌افتد. اما فیلم «تلافی» یک لایه تیره‌تر هم به ژانر مهیج و کلاسیک انتقام‌جویی اضافه می‌کند و در تریلر آن صحنه‌هایی مذهبی وجود دارد که به کلیسایی ارجاع دارد که مالکی در زمان بچگی در مراسم‌های آن شرکت می‌کرده است. به نظر می‌آید که فیلم درباره کودک‌آزاری در کلیساست.


نقد فیلم رهایش کن | یک اقتباس جذاب با پایان‌بندی غافلگیرکننده!


به نظر می‌آید که بین نقش قبلی بلوم در سریال «خیابان کارناوال» (با عنوان اصلی Carnival Row) محصول شبکه آمازون که در مقابل کارا دلوین بازی کرده است و این نقش او که در تریلر فیلم به نقل از نقدهای تحسین‌آمیزی که بر هنرنمایی او شده است بازی او را «شکوهمند» و «در سطح برترین بازیگرها»‌ توصیف می‌کند، تفاوت‌های چشم‌گیری وجود دارد. بلوم قبل از این هم در فیلم‌های جدی و اکشن ظاهر شده است، اما معمولا نقش قهرمان نجیب فیلم را بازی کرده و به‌ندرت در شخصیتی چنین خشن دیده شده. اما سال ۲۰۱۷، وقتی که لودویک و پاول شاماسیان (کارگردان‌های فیلم) این فیلم را برای اولین بار در جشنواره فیلم ادینبورگ به نمایش گذاشتند، به جای بلوم، ان رید بازیگر نقش مقابل او بود که جایزه را از آن خود کرد.
خلاصه داستان فیلم «تلافی» از این قرار است:
«مالکی (با هنرنمایی اورلاندو بلوم) کارگر تخریب‌گر ساختمانی است که با چهره آزاردهنده‌ای از گذشته‌اش مواجه و زندگی‌اش دچار تغییرات اساسی می‌شود. او بعد از دیدن مردی که مسئول واقعه دلخراشی در زمان کودکی او است به‌شدت خشمگین می‌شود و در مسیر انتقام‌جویی قدم می‌گذارد و به این نتیجه می‌رسد که هیچکس نمی‌تواند از عواقب گناهانش فرار کند.
فیلم «تلافی»، بیست و چهارم جولای از طریق سرویس‌های کرایه دیجیتال فیلم و ویدیو هنگام درخواست در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil