ماجراجویی ابرقهرمانی با طعم وحشت را با دوبله اختصاصی در فیلیمو ببینید

همه چیز درباره فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

+ نقد و بررسی فیلم Doctor Strange و مصاحبه با بازیگران و کارگردان

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن و کارگردان سم ریمی، در بلاک‌باستر عجیب و غریب و جسورانه دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی، جامپ اسکرها را به دنیای سینمایی مارول می‌آورند. فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی یادآور چیزهایی است که ما درباره سبک خاص فیلمسازی سم ریمی دوست داریم: هم ابرقهرمانی (مرد عنکبوتی ۲) و هم ترسناک (مرده شریر). در حالی که سیاحت‌ تک‌نفره بندیکت کامبربچ در فیلم دکتر استرنج سال ۲۰۱۶ به کارگردانی اسکات دریکسون، یک سفر ذهنی وهم‌انگیز بود، علاقه زیاد ریمی به خون و خونریزی آن را به فیلمی مفرح و سرخوش تبدیل کرده است. در عین حال، مضامین قدیمی مرد عنکبوتی،‌ یعنی مسئولیت و قدرت، در سه اجرای مرکزی قدرتمند فیلم نمود می‌یابند. با فیلیمو شات همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی Doctor Strange in the Multiverse of Madness درهای ام‌سی‌یو (دنیای سینمایی مارول)‌ را به روی مولتی‌ورس باز می‌کند و بیش‌تر از همیشه مرزهای آن را جابه‌جا می‌کند. سفری ناشناخته با دکتر استرنج که با کمک متحدان قدیمی و جدید خود، واقعیت‌های متناوب توهم‌زا و خطرناک مولتی‌ورس را طی می‌کند تا با یک دشمن مرموز جدید روبه‌رو شود.

 

بازیگران و عوامل فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

در دکتر استرنج ۲ علاوه بر بندیکت کامبربچ، شاهد بازگشت ریچل مک آدامز، چیوتل اجیوفور و بندیکت وانگ هستیم که دوباره در نقش‌های خود از دکتر استرنج ۲۰۱۶ بازی می‌کنند. از چهره‌های جدید علاوه بر الیزابت اولسن به سوچی گومز می‌توان اشاره کرد. مایکل استولبارگ، پاتریک استوارت، هایلی اتول، انسون مونت، جان کرازینسکی، شارلیز ترون و همکار قدیمی سم ریمی و ستاره مرده شریر، بروس کمبل در نقش خودش، از دیگر بازیگران فیلم هستند.

حضور سم ریمی به عنوان کارگردان فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی در آوریل ۲۰۲۰ تعیین شد. در ابتدا قرار بود اسکات دریکسون که نویسندگی و کارگردانی فیلم سال ۲۰۱۶ را انجام داده بود چندجهانی دیوانگی را کارگردانی کند. اما در نهایت دریکسون در ژانویه ۲۰۲۰ بخاطر اختلاف نظر با مارول، از پروژه کناره‌گیری کرد تا به این ترتیب ریمی جای او را بگیرد. در فوریه ۲۰۲۰، مایکل والدرون برای بازنویسی فیلمنامه به پروژه اضافه شد. قبل از او جید بارتلت در اکتبر ۲۰۱۹ برای نگارش فیلمنامه استخدام شده بود. کمی بعد والدرون و ریمی، فیلمنامه جدیدی بر اساس پیش‌نویس اولیه ارائه دادند. والدرون در ژوئن ۲۰۲۱ در مصاحبه با کلایدر گفت که تعطیلی کووید به او و ریمی کمک کرده است تا بفهمند دقیقا چه چیزی از فیلم می‌خواهند. او همچنین در مصاحبه‌ای دیگر اشاره کرد که زمان اضافی این فرصت را به او داده است تا فیلمنامه را در جهت کمی ترسناک‌تر پیش‌ ببرد.

بازیگران اصلی فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

علاوه بر والدرون، ریمی با چند چهره مطرح دیگر برای این پروژه همکاری کرده است. از جمله دنی آلفمن، آهنگساز دو فیلم اول مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر که در اینجا دوباره در کنار ریمی حضور  دارد. همچنین آلفمن پیش از این برای ام‌سی‌یو روی موسیقی فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) در کنار برایان تایلر کار کرده بود. یکی دیگر از عوامل کلیدی پشت‌ صحنه فیلم، جان ماتیسون، مدیر فیلمبرداری آن است. آثار شاخص قبلی او فیلم‌هایی نظیر گلادیاتور (Gladiator)، لوگان (Logan) و مردان ایکس:‌کلاس اول (X-Men: First Class) را شامل می‌شود.

 

دوبله اختصاصی دکتر استرنج ۲ در فیلیمو

حتما می‌دانید که در سریع‌ترین زمان ممکن، همزمان با پخش جهانی، فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی با دوبله اختصاصی از فیلیمو پخش شد. دوبله فیلم دکتر استرنج ۲ کار این تیم پرتلاش و دوست‌داشتنی در استودیو فراز است؛

مدیر دوبلاژ: مینا قیاس‌پور، مترجم: گروه تراژ، باند و میکس و امور فنی صدا: علیرضا اوحدی، صدابرداران: حمید محمدی و محمدرضا اوحدی.

اکبر منانی: پروفسور چارلز / پاتریک استوارت
کیکاووس یاکیده: دکتر استرنج / بندیکت کامبربچ
فریبا رمضان‌پور: واندا / الیزابت اولسن
نرگس فولادوند: کریستین پالمر / ریچل مک آدام
نگین کیانفر: کلا / شارلیز ترون
همت مومیوند: دکتر وست / مایکل استالبرگ
شروین قطعه‌ای: موردو / چوییتل اجی فور
کسری کیانی: رید ریچاردز / جان رازینسکی
مریم رادپور: کاپیتان کارتر / هایلی اتول
مینا قیاس‌پور: امریکا چاوز / زوچیتی گومز
سارا جعفری: کاپیتان مارول / لاشانا لینچ
محمد رضا فصیحی‌نیا: وانگ / بندیکت وانگ
علیرضا اوحدی: راس مارکواند / اولتران
و حضور: زهره اسدی، نغمه عزیزی، فرزاد احمدی، سورنا حدادی، مرجان امینی

درباره فیلم‌های دنیای مارول بیشتر بخوانید

نظر منتقدان درباره فیلم دکتر استرنج ۲

بی‌بی‌سی | امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

نیکولاس باربر | برخی فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی را به عنوان یک فیلم بی‌معنی و مزخرف رد خواهند کرد و البته می‌تواند حق با آن‌ها باشد. اما دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی بسیار سرگرم‌کننده است.

لس‌آنجلس تایمز | امتیاز: ۸۰ از ۱۰۰

جاستین چانگ | اشتیاق زیاد ریمی به مصالحش گاهی می‌تواند انسجام و پیوستگی قصه‌گویی او را تحت‌تاثیر قرار بدهد. همچنین صداقت و صمیمیت غیرمتداول او همیشه با لحن خنده‌دار و شوخ فیلم – که سبک ویژه مورد علاقه مارول است – همخوانی ندارد. البته هر دوی این‌ها را به عنوان تعریف از کار او می‌گویم.

سن‌فرانسیسکو کرونیکل | امتیاز: ۷۵ از ۱۰۰

میک لاسال | با این حال، با وجود الیزابت اولسن و نسیم دلپذیر بندیکت کامبربچ، دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی همان چیزی است که باید باشد: یک فیلم ابرقهرمانی پرزرق و برق با صحنه‌های مبارزه بسیار زیاد. اما سم ریمی کارگردان در اجرای این صحنه‌ها زیاده‌روی و اغراق نمی‌کند و با جلوه‌های بصری خلاقانه از یکنواخت شدن آن‌ها اجتناب می‌ورزد.

 لیتل وایت لایز | امتیاز: ۶۰ از ۱۰۰

هانا استرانگ | در حالی‌که ریمی به اندازه‌ای که نقشه کلی مارول اجازه می‌دهد شوق و حرارت به این دنباله تزریق می‌کند، دیدن فیلم دکتر استرنج ۲ در مولتی ورس دیوانگی به عنوان چیزی غیر از یک چرخ‌دنده در ماشینی بزرگ‌تر دشوار است.

 بندیکت کامبربچ در فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

نقد بلندی بر فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی از اسکرین اینترنشنال

تیم گریرسن| یک شکایت رایج درباره فیلم‌های مارول این است که یکسان سازی خط مونتاژ آن‌ها اجازه نمی‌دهد که هویت منصر به فرد فیلمساز شکوفا شود. خوشبختانه این مسئله درباره فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی که به وضوح مُهر ویژه سم ریمی کارگردان بر آن دیده می‌شود صدق نمی‌کند. فیلمی که مصالح آن با شور و حرارت هیجان‌انگیز و سرگیجه‌آور بهترین آثار ریمی، آمیخته می‌شود. در نتیجه، چندجهانی دیوانگی ممکن است عجیب و غریب‌ترین و ویژه‌ترین قسمت دنیای سینمایی مارول باشد که در کنار مقادیر معمولی از صحنه‌های تماشایی و عناصر مورد پسند طرفداران، وحشت و لذت‌های عمدا سطح پایین فیلم درجه ب (B-Movie) را در هم می‌آمیزد.

فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی که از ۵ مه در سینماهای بریتانیا و یک روز بعد آن در ایالات متحده آمریکا اکران خود را شروع کرده است همچنان برای رسیدن به فروش خیره‌کننده ۱.۹ میلیاردلاری مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در سراسر جهان، رقابت می‌کند، اگرچه تا این لحظه فاصله به نسبت زیادی تا رسیدن به آن دارد. با اینحال، نقدهای مثبت و اشتهای ظاهرا سیری‌ناپذیر مخاطبان برای فیلم‌های بیش‌تری از دنیای سینمایی مارول، چندجهانی دیوانگی را به فروشی چشمگیر سوق داده است.

فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی نقدهای مثبت پر شماری گرفته و اشتهای ظاهرا سیری‌ناپذیر مخاطبان برای فیلم‌های بیشتری از دنیای سینمایی مارول را نشان می‌دهد و همه این‌ها یعنی فروشی چشمگیر!

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج باز می‌گردد و از رویاهایش که در آن‌ها در نجات یک زن جوان مرموز (سوچی گومز) شکست می‌خورد، رنج می‌برد. با این حال، او به زودی زمانی که با زنی به نام آمریکا چاوز (همان سوچی گومز) ملاقات می‌کند، متوجه می‌شود که کابوس‌هایش واقعی هستند. چاوز توضیح می‌دهد که توانایی سفر در جهان‌های چندگانه را دارد. اما او توسط انتقام‌جوی ترسناکی به نام واندا (الیزابت اولسن) تسخیر می‌شود. کسی که می‌خواهد قدرت‌های آمریکا را تحت کنترل خود درآورد تا بتواند به قلمروهای دیگر سفر کند و با فرزاندانش که در این دنیا از دست داده است دوباره ارتباط برقرار کند. تمایل استرنج برای محافظ از آمریکا او را در تقابل با واندا قرار می‌دهد و همه آن‌ها را به سراسر مولتی‌ورس می‌فرستد. جایی که استرنج با کریستین دیگری (ریچل مک آدامز)، معشوق سابق او از دنیای ما، ارتباط برقرار خواهد کرد.

دکتر استرنج ۲۰۱۶ به دلیل تاثیرات کوبنده و شگفت‌انگیز آن بدیع بود. فیلمی که بصیرت و شهودی متافیزیکی به ما می‌بخشید که می‌توانست از بُعدهای مختلف بگذرد و قوانین فیزیک را نادیده بگیرد که منجر به خلق لحظات توهم‌زای خیره‌کننده‌ای می‌شد. ریمی که اولین فیلم بلند خود از زمان اُز بزرگ و قدرتمند (Oz the Great and Powerful) را کارگردانی کرده، به دلیل کار روی سه گانه مرد عنکبوتی توبی مگوایر، برای این داستان کاملا مناسب است. اما او همچنین برای ارائه یک فیلم ماجراجویی ابرقهرمانی که به اندازه کافی  گستاخانه باشد و با هیجانات سطحی لذت‌بخش جلوه‌گری کند به فیلم‌های اولیه خود، به ویژه اسلپ‌استیک (کمدی بزن بکوب) و خشونت مفرح کمدی ترسناک‌های مرده شریر (Evil Dead)، نزدیک می‌شود.

فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی نیز همانند مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست که ایده مولتی‌ورس را به دنیای سینمایی مارول معرفی کرد، با پرتاب کردن شخصیت اصلی خود به قلمروی عجیب و غریب که قوانین واقعیت ما لزوما در آن اعمال نمی‌شود، سرگرم‌کننده است. طراح تولید، چارلز وود، هوشمندانه دنیاهای مختلف و کلان‌شهرهای تخیلی فراوانی را رویا پردازی می‌کند. مایکل والدرون فیلمنامه‌نویس نیز روایت را به شکل تاثیرگذاری پیش می‌برد و بررسی می‌کند که چگونه استرنج و واندا با حسرت‌ها و میل برای فرصتی دوباره کلنجار می‌روند. گاهی اوقات ممکن است این مضامین پنهان بنظر برسند، اما بازیگران به اندازه کافی به شخصیت‌های خود آسیب‌پذیری و حس همدردی و ترحم می‌بخشند که ما در پس جلوه‌های ویژه و طرح داستانیِ گاه پیچیده فیلم دکتر استرنج ۲، شور و عاطفه را احساس می‌کنیم.

 فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی

مطمئنا، فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی می‌تواند در تلاش برای ارائه تمام خط‌های داستانی که قبلا در دنیای سینمایی مارول ایجاد شده‌اند، گرفتار شود (نه تنها باید با فیلم‌ها آشنایی داشت، بلکه سریال وانداویژن دیزنی‌پلاس نیز پیش درآمد مهمی برای آنچه در اینجا رخ می‌دهد محسوب می‌شود). البته طبق معمول جزئیات شگفت‌انگیزی در چندجهانی دیوانگی وجود دارند که بدون اضافه کردن چیزهای زیادی به آن، تا حدودی لذت‌بخش هستند.

اما وقتی به ریمی اجازه داده می‌شود که از علایق عجیب و غریب خود بهره ببرد – به ویژه در طول پرده سوم جسورانه فیلم -،‌ چندجهانی دیوانگی زرق و برق آراسته قابل‌ پیش‌بینی فرانچایز را پشت‌سر می‌گذارد و به سکانس‌هایی می‌رسد که بی‌پرواتر، هیجان‌انگیزتر و عجیب‌تر از آن چیزی هستند که مارول معمولا مجال آن را می دهد. همچنین با ظهور اولسن به عنوان یک آنتاگونیست پیچیده اما ترسناک که خشم قابل درکش بخاطر از دست دادن پسرش او را به سمت رفتارهای شیطانی سوق می‌دهد، فیلم از خشونتی با لحنی تیره‌تر بیش‌تر استقبال می‌کند. دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی کیفیت سرگر‌م‌کننده لذت‌بخشی دارد که با نشان دادن چهره‌های شیطانی، اجساد پوسیده، کتاب‌های جادویی شیطانی و مرگ‌های تکان‌دهنده، فضایی برای ترس‌های مفرح ایجاد می‌کند.

کامبربچ نقش استرنج را در قالب ابرقهرمانی که دنیا را نجات داده، اما عشق واقعی خود را از دست داده است بازی می‌کند و جزئیات ظریفی به قوس بالقوه کلیشه‌ای شخصیت خود می‌بخشد. برخی از بازیگران مکمل – از جمله گومز و چیویتل اجیوفور (که دوباره در نقش خود جادوگر موردو ظاهر شده است) – کم‌تر از ظرفیت خود مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما مک آدامز کاملا عالی است و کریستین را فراتر از یک دلبستگی عاشقانه صرف به استرنج ارتقا می‌دهد. یکی از ضعف‌های بزرگ مارول این است که همه داستان‌هایش را با یک پایان‌بندی اکشن اغراق‌آمیز قابل پیش‌بینی حل و فصل می‌کند. اما دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی سعی می‌کند آن را کمی متفاوت انجام بدهد و در این میان بیش‌ترین اعتبار به اولسن تعلق می‌گیرد که موفق می‌شود پایان تاثیرگذار غیرمنتظره فیلم را رقم بزند.

امتیازهای فیلم دکتر استرنج در سایت‌های سینمایی

وبسایت میانگین امتیاز
IMDB ۷.۳ از ۱۰
کاربران متاکریتیک ۶.۳ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز ۷۴ درصد بر اساس ۴۲۳ نقد
کاربران راتن تومیتوز ۸۶ درصد براساس بیش از ده هزار نظر
منتقدان متاکریتیک ۶۰ درصد براساس ۶۵ نقد

 

مصاحبه با کارگردان و بازیگران فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

سم ریمی: مارول به من آزادی خلاقیت کامل داد

ممکن است اینطور بنظر برسد که دو پهلو و مبهم حرف می‌زنم. اما باید بگویم که مارول برای فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی به من آزادی خلاقیت کامل داد. با این‌حال با اینکه آزادی کامل داشتم باید چیزهای زیادی را در افسانه مارول دنبال می‌کردم. فیلم‌های قبلی و جایی که مارول در آینده می‌خواهد برود واقعا مسیر را به شکل فوق‌العاده خاصی هدایت می‌کردند. با این محدودیت‌ها و پارامترها من آزادی داشتم، اما باید داستان این شخصیت‌ها را به گونه‌ای تعریف می‌کردم که همه این‌ها بطور همزمان با یکدیگر مرتبط شوند. برای مثال، ما باید مطمئن می‌شدیم که دکتر استرنج بیشتر از آنچه درباره مولتی‌ورس از مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست آموخته بود، نمی‌داند. همچنین باید اطمینان پیدا می‌کردیم که او از چیزهایی که قبلا یاد گرفته بی‌اطلاع نیست. بنابراین همه‌چیز توسط آنچه که قبلا انجام شده بود دیکته می‌شد.

سم ریمی (کارگردان): «باید بگویم که مارول برای فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی به من آزادی خلاقیت کامل داد. با این‌حال با اینکه آزادی کامل داشتم باید چیزهای زیادی را در افسانه مارول دنبال می‌کردم. فیلم‌های قبلی و جایی که مارول در آینده می‌خواهد برود واقعا مسیر را به شکل فوق‌العاده خاصی هدایت می‌کردند. با این محدودیت‌ها و پارامترها من آزادی داشتم…»

دکتر استرنج همیشه نه فقط با کلاهبرداران و آدم بدها بلکه با نیروهای واقعا رعب‌انگیز و جادویی که زمین یا جهان ما را تهدید می‌کردند، مبارزه می‌کرد. بنابراین این (وحشت) همیشه یک اصل طبیعی در کتاب‌های کمیک آن بود و این مسئله آن را منحصربفرد می‌کرد. شاید بتمن نیز کمی از آن داشت، اما بجز کمیک‌های ترسناک، این ابرقهرمانی بود که با چیزهایی برخورد می‌کرد که کمی ترسناک بودند. بنابراین با پیشینه‌ای که اسکات دریکسون داشت، احتمالا این موضوع در ساختن اولین فیلم خوب دکتر استرنج به او کمک زیادی کرده است. همچنین پیشینه من در فیلم‌های ترسناک نیز در اینجا واقعا در سکانس‌های تعلیق‌آمیز به کمک من آمد تا فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی به چشم آید.

الیزابت اولسن: نسخه‌های قبلی این داستان آشنایی نداشتم

زمانی که مشغول فیلمبرداری وانداویژن بودیم، بخاطر همه‌گیری، ۶ ماه وقفه داشتیم. چند هفته قبل از اینکه برای اتمام وانداویژن به فیلمبرداری بازگردیم، پیرنگ داستانی دکتر استرنج ۲ به صورت شفاهی به من توضیح داده شد. بنابراین من واکنشی شبیه این داشتم: اوه، وای. من دوست داشتم این اطلاعات را قبل از اینکه وانداویژن را انجام بدهیم داشته باشم. اما مردم فکر می‌کنند برای اینکه آینده را فاش نکنیم لب‌های ما مهر و موم شده است. در حالی‌که ما از آینده خبر نداریم. بنابراین واقعا چیزی وجود نداشت که بتوانم آن را به اشتراک بگذارم، زیرا دو هفته یا یک ماه قبل از فیلمبرداری از آن باخبر شدم. من هرگز با نسخه‌های قبلی این داستان آشنایی نداشتم. حتی مردم سر صحنه فیلمبرداری با من صحبت می‌کردند و برایم توضیح می‌دادند: خب، می‌دانی قبلا چطور بود… من واقعا هنوز نمی‌دانم قبلا چه بوده است، با اینکه آن‌ها سعی‌ کرده‌اند آن را برای من توضیح بدهند.

سوچی گومز: یک ماه یک روز در میان، ساعت‌ها تمرین می‌کردم

هنگامی که با من تماس گرفتند تمرینات زیادی انجام دادم. من یک ماه یک روز در میان، ساعت‌ها تمرین می‌کردم تا شاید بتوانم آن‌ها را مات و مبهوت کنم. زمانی که در انگلیس بودم هر روز می‌دویدم و تمرینات تقویتی انجام می‌دادم. این به نوعی دیوانه‌وار است که چگونه بسیاری از مردم با حضور آمریکا روی پرده احساس متجلی شدن پیدا می‌کنند. خیلی خوشحالم که مارول انتخاب کرد آمریکا را در ام‌سی‌یو داشته باشد، به ویژه در اینجا که او چنین موقعیت مهمی دارد. واقعا احساس غرور می‌کنم.  همچنین خوشحالم که آن‌ها در حال ساخت شوالیه ماه (Moon Knight)، اکو (Echo) و خانم مارول (Ms. Marvel) هستند. به آن‌ها هم بسیار افتخار می‌کنم.

بندیکت کامبربچ: همه ما چندین نقش بازی می‌کنیم

آنچه که می‌دانیم استرنج واقعا از آن می‌آموزد، این ایده یا ساختار روایی چندوجهی در زندگی خود ما است. همه ما چندین نقش بازی می‌کنیم. ما در ناخودآگاه خود قوه تخیل زیاد و ظرفیت باورنکردنی‌ای داریم تا در تصویرهای رویایی‌مان خود را در شرایط مختلف تخیل کنیم. من احساس می‌کنم این یک برون‌یابی از آن است. به این معنا که او با نسخه‌های دیگری ملاقات می‌کند که اساسا خود او هستند، اما آن‌ها فقط در شرایط مختلف انتخاب‌های متفاوتی با پیامدهای متفاوت انجام داده‌اند. این واقعا محرکی عالی برای نوعی خوددرمانی بسیار عجیب و تماشایی است. این گفت‌وگوها نه فقط با من به عنوان یک بازیگر در دکتر استرنج ۲ و با شخصیت من، بلکه با این کاراکتر و نسخه‌های دیگر آن است. تغییر ظاهر، نگرش یا رفتارها و توانایی‌ها و نشان دادن اینکه او همان آدم اما متفاوت است، بسیار سرگرم‌کننده بنظر می‌رسید. اینکه ما آن را در برخی سطوح تحت فشار قرار دادیم و در برخی دیگر کم‌تر، تعادل خوبی به وجود آورده است. سم مهارت ظریفی دارد که می‌تواند این همه پیچیدگی را حفظ کند و با چیزی که برای قهرمان ما در داستان بسیار منطقی است پیش برود.

 

پوستر فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

پوستر فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

پوستر فیلم دکتر استرنج 2

تماشای آنلاین فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس دیوانگی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil