فیلم «دختر» اثر مانوئل مارتین کوئنکا رونمایی شد

رونمایی از فیلم «دختر» اثر مارتین بوئنکا به‌تازگی انجام شده است؛ این فیلم، اواخر سال ۲۰۲۰ توسط کارامل فیلمز در اسپانیا اکران می‌شود.

رونمایی از فیلم «دختر» اثر مارتین بوئنکا (یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان اسپانیا) به‌تازگی انجام شده است؛ این فیلم، اواخر سال ۲۰۲۰ توسط کارامل فیلمز در اسپانیا اکران می‌شود.
مارتین بوئنکا علاوه بر کارگردانی، مالک دو شرکت فیلمسازی به نام های Loma Blanca و Mod’s Production است. فیلم دیگر این کارگردان با نام «آدم‌خواری»، موفقیت چشمگیری برای او و دو شرکت فیلمسازی‌اش به همراه آورد. Mod’s Production فیلم‌های معتبر دیگری مثل فیلم موفق «در زمان جنگ» اثر آلخاندرو آمنابار و فیلم «زیبا» از الخاندرو گونسالس اینیاریتو با حضور خاویر باردم و فیلم تاریخی-درام «آگورا» با حضور ریچل وایس را هم در سوابق خود دارد.

«دختر» که فیلمی درام و دلهره‌آور توصیف شده است، داستان دانا را روایت می‌کند؛ دختر ۱۵ ساله‌ای که باردار است و به‌تازگی از مرکز تأدیب نوجوانان فرار کرده. معلم او (خاویر) به همراه همسرش (آدلا)، مکان امنی برای پنهان شدن در اختیار او می‌گذارند، به‌شرط آنکه به خواسته‌هایشان عمل کند؛ که ممکن است به این معنی باشد که بعد از به دنیا آوردن فرزندش، مجبور به واگذاری نوزاد شود.

کوئنکا این سوال را مطرح می‌کند: «محدودیت‌های ما برای حق پدر و مادر شدن و زایمان چیست؟ آدلا و خاویر معتقد هستند که حق دارند به هر قیمتی شده پدر و مادر شوند. در مقابل آن‌ها دانا، نوجوان باردار و نقش اول فیلم، حق طبیعی خود برای مادر شدن را طلب می‌کند و تا آخر کار برای آن می‌جنگد.»

خاویر گوتیه‌رس آلبارس (بازیگر فیلم‌های «لجن‌زار»، «انگیزه» و «شرم») و پاتریشیا لوپز آرنایز ( ستاره نوظهور و بازیگر فیلم «در زمان جنگ»)، نقش زوج فیلم «دختر» را بازی می‌کنند. فیلمنامه «دختر»، توسط کوئنکا و با کمک‌های بسیار آلخاندرو هرناندز (نویسندهٔ فیلم‌های «در زمان جنگ»، «آدم‌خواری» و «چه چیزهایی در آینده نهفته است») بر اساس داستانی از فلیکس ویدال نوشته شده است.

کارامل فیلمز، رونمایی از فیلم «دختر» اثر مانوئل مارتین کوئنکا را با تهیه‌کنندگی فرناندو بوایرا (تهیه‌کنندهٔ فیلم «دیگران») در برلین انجام داد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil