فیلم بعدی جنیفر لارنس توسط لیلا نوگبائر کارگردانی می‌شود

فیلم بعدی جنیفر لارنس توسط لیلا نوگبائر کارگردانی می‌شود. این پروژه جدید، یک سال پیش وقتی لارنس تصمیم به استراحت گرفت کلید خورد.

فیلم بعدی جنیفر لارنس توسط لیلا نوگبائر (Lila Neugebauer) کارگردانی می‌شود.

قرار است جنیفر لارنس، برنده جایزه اسکار ( برنده جوایز مختلف برای فیلم‌های دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook)، حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) و جوی (Joy)) نقش بعدی خود را در فیلم «گالری ویورلی» (The Waverly Gallery) که اولین فیلمی است که توسط لیلا نوگبائر کارگردانی می‌شود ایفا کند. این خبر تا همین حد مورد تایید خبرگزاری‌ها قرار گرفته است؛ اما جزئیات فیلم بعدی جنیفر لارنس هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

نوگبائر توانسته خود را به‌عنوان یک کارگردان جوان و قابل‌قبول، خارج از نمایشنامه‌های برادوی هم جا بیندازد و مطرح کند. او در سال گذشته با احیا و بازنویسی نمایشنامه گالری ویورلی که نوشته کنت لونرگان است در برادوی آغاز به‌کار کرد. این نمایشنامه درباره نوه پسری است که شاهد آن است که مادربزرگش به آهستگی از بیماری آلزایمر فوت می‌کند. نمایشنامه لونرگان برای این درام، در سال ۲۰۰۱ نامزد دریافت جایزه پولیتزر شد. بازنویسی نوگبائر با تحسین بسیار زیادی از جانب منتقدان و ستاره‌هایی مثل الین می و لوکاس هجز همراه بود.

دیگر کارهای معتبر نوگبائر در تئاتر شامل
Mary Page Marlowe ،At Home at the Zoo/The Zoo Story و The Wolves است.

این پروژه جدید یعنی فیلم بعدی جنیفر لارنس ، یک سال پیش درست درزمانی که لارنس اعلام کرد می‌خواهد یک سال از بازیگری کناره‌گیری کرده و استراحت کند کلید خورد. مهم‌ترین فیلم‌های لارنس تا قبل از این وقفه شامل گنجشک قرمز (Red Sparrow)، مادر (Mother)، مسافران (Passengers) و مردان ایکس: آخرالزمان (X-Men: Apocalypse) است. او نقش بعدی خود را در فیلم دارک فینکس (Dark Phoenix) در نقش میستیک (Mystique) بازی کرده که ۱۷ خردادماه به روی پرده سینما خواهد آمد.

این فیلم بدون نام توسط الیزابت ساندرز نوشته شده که اولین پروژه او در فیلمنامه‌نویسی است. اسکات رودین و الی بوش در کنار لارنس و جاستین پولسکی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. لارنس و پولسکی در کمپانی فیلم‌سازی Excellent Cadaver خودشان، این فیلم را تولید خواهند کرد. فیلم‌برداری اولیه فیلم بعدی جنیفر لارنس از اوایل تیرماه در نیواورلئان آغاز خواهد شد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil