بردلی کوپر با فیلمی جدید بازمی‌گردد

فیلم جدید بردلی کوپر روایتگر داستان لئونارد برنستاین است.

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده، نتفلیکس پس از کسب دو نامزدی اسکار برای فیلم‌های «مرد ایرلندی» و «داستان ازدواج» اکنون درصدد ساخت یک پروژه بزرگ و پرافتخار دیگر است؛ فیلمی که به کارگردانی بردلی کوپر و بر اساس داستان زندگی لئونارد برنستاین و همسرش ساخته خواهد شد. این فیلم، سی سال از زندگی برنستاین و هم‌چنین داستان ازدواج او با همسرش، فلیسیا منتئالگره را به تصویر می‌کشد.
فیلم جدید بردلی کوپر روایتگر داستان لئونارد برنستاین است که آهنگ‌ساز، رهبر ارکستر، نویسنده، موسیقی‌دان، مدرس موسیقی و نوازنده پیانو اهل ایالات‌متحده آمریکا بود؛ او از نخستین رهبران ارکستر متولد و تحصیل کرده در آمریکا به شمار می‌آید که به شهرت جهانی رسیده است.

نتفلیکس از ساخت این فیلم توسط یک تیم حرفه‌ای و بزرگ خبر داده است. مارتین اسکورسیزی (تهیه‌کننده و کارگردان «مرد ایرلندی»)، استیون اسپیلبرگ (کارگردان «نجات سرباز رایان»)، بردلی کوپر و تاد فیلیپس (کارگردان فیلم «جوکر») گروه تهیه‌کنندگان آن هستند. هم‌چنین در این لیست نام کریستی ماکوسکو کریگر و اما تیلینگر کاسکاف نیز به چشم می‌خورد.

فیلم جدید بردلی کوپر ، برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط پارامونت پیکچرز معرفی شد، ولی اکنون نتفلیکس خبر از تولید و پخش آن داده است. کوپر در این پروژه، علاوه بر کارگردانی در نقش اصلی هم حضور پیدا خواهد کرد، نگارش فیلم‌نامه بر عهده جاش سینگر، نویسنده برنده جایزه اسکار قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که فیلم «اسپات لایت» به نویسندگی جاش سینگر محصول سال ۲۰۱۵، موفق به کسب جایزه اسکار برای بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی شده است.

این فیلم، دومین ساخته بردلی کوپر خواهد بود؛ «ستاره‌ای متولد شده است» اولین فیلم وی در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام است که در سال ۲۰۱۸ از سوی برادران وارنر منتشر گردید؛ فیلمی که در آن کوپر علاوه بر کارگردانی، در کنار لیدی گاگا به ایفای نقش پرداخته است.

سال‌ها پیش، خبرهایی درباره ساخت فیلم زندگی لئونارد برنستاین به کارگردانی مارتین اسکورسیزی توسط پارامونت پیکچرز منتشر شد؛ ولی اسکورسیزی از این پروژه انصراف داد و به دنبال ساخت فیلم «مرد ایرلندی» رفت؛ این موضوع باعث شد بردلی کوپر کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.
اکنون به نظر می‌رسد که ساخت فیلم جدید بردلی کوپر از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil