آنهایی که امسال انتظارشان را می‌کشیم؛ موفق می‌شوند؟

۲۵ تا از بهترین سریال های سال ۲۰۲۴

طبق روال سال‌های اخیر، بیش از نیمی از سریال‌های موجود در این لیست شامل مجموعه‌هایی می‌شوند که براساس آثار از پیش موجود، ساخته شده‌اند. آثاری مانند موسیو اسپید و تبعیدی‌ها براساس رمان‌هایی تحسین شده، اربابان آسمان براساس کتابی غیرداستانی، آقا و خانم اسمیت براساس فیلم مطرح برد پیت و آنجلینا جولی، آوارتار: آخرین بادافزار به عنوان برداشتی از سریالی به همین نام، فال‌اوت براساس یک مجموعه بازی ویدئویی محبوب و پنگوئن براساس شخصیتی از کتاب‌های کمیک، بخشی از این سریال‌های موردانتظار سال جدید محسوب می‌شوند که همگی براساس آثاری دیگر هستند. البته در کنار این مجموعه‌های اقتباسی آثار جدیدی مانند سریال رژیم را می‌توان نام برد که بر پایه فیلمنامه و ایده‌ای کاملا اورجینال تولید شده است. همچنین برخی از محبوب‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر مانند کارآگاه حقیقی و مردگان متحرک، با دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های تازه از راه می‌رسند. در این مطلب به معرفی برخی از موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم.

پیش بینی موفقیت سریال، از فیلم سخت‌تر است؛ یکی دو فصل موفق، دلیل نمی‌شود که ادامه‌اش هم موفق باشد! برای همین این بهترین سریال های قابل انتظار سال ۲۰۲۴ را با شک و تردید ببینید ولی از همین الان آن‌ها را در لیست تماشای خود قرار بدهیم.

بهترین فیلم های مورد انتظار امسال

سریال اکو | Echo

  • دیزنی پلاس و هولو
  • تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲

مایا لوپز یا اکو (الاکوآ کاکس) در سال ۲۰۲۱ با مینی‌سریال هاکای Hawkeye، وارد دنیای سینمایی مارول شد. او رئیس گروه جنایتکار ترکسوت مافیا Tracksuit Mafia بود که زیر نظر سردسته تبهکاران، ویلسون فیسک یا کینگ‌پین (وینسنت دن آفریو)، فعالیت می‌کرد. اکنون اکو که ناشنوا است به زادگاهش در اوکلاهاما بازگشته. او در اینجا در حال تسویه حساب با گذشته خود است – به شدت با عمو خوانده‌اش کینگ‌پین که مسئول مرگ پدرش است، درگیرمی‌شود -و دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی خود ارتباط برقرار می‌کند.

سریال اکو

سریال موسیو اسپید | Monsieur Spade

  • ای‌ام‌سی
  • تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲

موسیو اسپید، براساس رمان سال ۱۹۳۰ شاهین مالت اثر دشیل همت، از جایی که این داستان به پایان رسید، شروع می‌شود. کارآگاه خصوصی سم اسپید (کلایو اوون)، مجبور می‌شود از دوران بازنشستگی آرام خود در حنوب فرانسه بیرون بیاید تا به قتل وحشیانه تعدادی راهبه در یک صومعه محلی رسیدگی کند. به‌نظر می‌رسد که مرگ آن‌ها به‌ شکل مرموزی به کودکی مرتبط است که همه در تعقیب او هستند. کودکی که گفته می‌شود قدرت‌های زیادی دارد.

سریال موسیو اسپید

سریال گریزلدا | Griselda

  • نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۲

این درام جنایی از ذهن‌های خلاقی که سریال نارکس Norcos را برای شما به ارمغان آوردند، داستان سلطان کلمبیایی قاچاق مواد مخدر، گریزلدا بلانکو (سوفیا ورگارا) را به تصویر می‌کشد. اگرچه گریزلدا در زندگی واقعی به شکل بی‌رحمانه‌ای خشن بود، اما سریال او را به عنوان یک آدم همه فن حریف،«یک رئیس تشکیلات، آدمی مبتکر، یک مادر و قاتل»، نشان می‌دهد. گریزلدا داستان شخصیت اصلی خود را از شهر مدئین در کلمبیا، جایی که او شوهرش را به ضرب گلوله کشت، تا میامی که در آن یک امپراتوری عظیم و خونخوار کوکائین را به وجود آورد، دنبال می‌کند.

سریال گریزلدا

سریال اربابان آسمان | Masters of the Airپ

  • اپل تی‌وی پلاس
  • تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۲

این درام جنگی براساس کتاب سال ۲۰۰۷ دونالد ال. میلر، اربابان آسمان: پسران بمب‌افکن آمریکا که در جنگ هوایی علیه آلمان نازی جنگیدند، سرگذشت یک گروه بمب‌افکن نیروی هوایی ایالات متحده را در طول جنگ جهانی دوم بازگو می‌کند. آستین باتلر در نقش سرگرد گیل کلیون، کلوم ترنر در نقش سرگرد جان ایگان، بری کیوگن در نقش ستوان کرتیس بیدیک و شوتی گتوا در نقش ستوان دوم رابرت دنیلز در اربابان آسمان ایفای نقش کرده‌اند. تام هنکس و استیون اسپیلبرگ از تهیه‌کنندگان این مینی‌سریال هستند که پیش از این با مجموعه جوخه برادران Band Of Brothers، قصه دیگری از جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده بودند.

سریال اربابان آسمان

سریال‌تبعیدی‌ها | Expats

  • پرایم ویدئو
  • تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۲

این مجموعه درام که لولو وانگ آن را براساس رمان تبعیدی‌ها The Expatriates از جانیس وای.کی. لی، ساخته است، زندگی پیچیده و در هم تنیده آدم‌هایی که در خارج از کشور در هنگ‌کنگ زندگی می‌کنند، به تصویر می‌کشد. معمار آمریکایی‌ای به نام مارگارت (نیکول کیدمن) که فارغ‌التحصیل کالج کره‌ای آمریکایی مرسی است و مهاجری بریتانیایی به نام هیلاری (سارایو رائو) که به شدت دلش یک بچه می‌خواهد، رابطه‌ای دوستانه و قوی با هم دارند. در واقع بالا پایین‌های زندگی بزرگسالی  نظیر ازدواج، فرزندپروری، شغل و فقدان، آن‌ها را بهم نزدیک می‌کنند.

سریال‌تبعیدی‌ها

سریال آقا و خانم اسمیت | Mr. & Mrs. Smith

  • پرایم ویدئو
  • تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

عنوان آقا و خانم اسمیت احتمالا بلافاصله کمدی اکشن سال ۲۰۰۵ به همین نام با بازی برد پیت و آنجلینا جولی را به یادتان می‌آورد. بله درست حدس زده‌اید، این مجموعه براساس شخصیت‌های اصلی این فیلم ساخته شده است. البته در این نسخه، دونالد گلاور و مایا ارسکین، نقش این آقا و خانم موردنظر را بازی می‌کنند. ازدواج آن‌ها یک ماجرای ساختگی از سوی سازمان جاسوسی‌ مرموزی است که هر دو برای آن کار می‌کنند. آیا آن‌ها می‌توانند زیر فشار ماموریت‌های پرخطر هفتگی‌شان این نقش بازی کردن را ادامه بدهند؟ و اگر این احساسات دروغین و ساختگی رنگ واقعیت به خود بگیرند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

سریال آقا و خانم اسمیت

سریال آوارتار: آخرین بادافزار | Avatar: The Last Airbender

  • نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۲

یک بازسازی لایو اکشن از مجموعه انیمیشنی محبوب آواتار: آخرین بادافزار که امیدواریم نسبت به نسخه سینمایی آن، برداشت تازه‌ای از این داستان ارائه بدهد. خط اصلی قصه دست‌نخورده باقی مانده است: یک خواهر و برادر، کاتارا (گیاوندیو) و سوکا (ایان اوسلی)، از قبیله آب جنوبی، آنگ (گوردون کورمیر)، یک بادافزار دوازده ساله را که به مدت صد سال در کوه یخ گیر افتاده بود، پیدا می‌کنند. آن‌ها او را به هوش می‌آورند، و هر سه آن‌ها (و گاومیش کوهان‌دار آسمانی محبوب آنگ، آپا) برای کمک به آنگ جهت تبدیل شدن به آواتار و فرمانروایی هر چهار عنصر (آب، باد، خاک و آتش)، تلاش می‌کنند.

سریال آوارتار: آخرین بادافزار

سریال شوگون | Shōgun

  • اف‌ایکس/هولو
  • تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲

شوگون براساس رمان سال ۱۹۷۵ جیمز کلیول به همین نام، یک درام تاریخی است که در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد. لرد توراناگا (هیرویوکی سانادا) یک دایمیو (لقبی برای اربابان و زمین‌داران بزرگ در دوران پیشامدرن ژاپن) است. یک ارباب فئودال، حیله‌گر و قدرتمند که در محاصره دشمنانش بسر می‌برد. او در مقابل جان بلک‌تورن (کوسمو جارویس)، یک ملوان بریتانیایی که بعد از غرق شدن کشتی‌اش در ژاپن خود را در مواجهه با فرهنگی کاملا بیگانه می‌بیند، قرار می‌گیرد. همچنین لیدی ماریکو (آنا ساوایی)، به عنوان یک سامورایی زن مرموز، مثلث شخصیت‌های اصلی این مجموعه تاریخی را تکمیل می‌کند. زنی که برای اثبات چیزهای زیادی، از جمله ارزش و وفاداری خود، مبارزه می‌کند.

سریال شوگون

سریال مسئله ۳ جسم | ۳ Body Problem

  • نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۳

در فیزیک و مکانیک کلاسیک مسئله سه جسم مسئله‌ای است که اگر اطلاعات اولیه شامل موقعیت، سرعت و جرم سه جسم را بدانیم مطابق با قوانین حرکت نیوتن و قانون گرانش جهانی نیوتن که قوانین مکانیک کلاسیک است مسیر حرکت و سرعت این سه جسم در هر موقعیت زمانی بعد از آن را بتوان مشخص کرد. در این داستان، سه جسم مورد بحث، سه ستاره خورشیدسان هستند که همانطور که حدس زدید به تمدن بیگانه اشاره دارند. مسئله سه جسم که براساس رمان علمی تخیلی‌ای به همین نام از نویسنده چینی لیو سیشین، ساخته شده، درباره یک متخصص فیزیک نجومی به نام یه ونجی (روزالیند چائو) است. او در دهه ۶۰ تصمیمی می‌گیرد که پیامدهای گسترده‌ای برای دانشمندان عصر حاضر رقم می‌زند.

سریال مسئله 3 جسم

سریال فال‌آوت | Fallout

  • پرایم ویدئو
  • تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

فال‌آوت، اقتباسی از فرانچایز بازی ویدئویی نقش‌آفرینی‌ای به همین نام است. ماجراهای این مجموعه تلویزیونی با بازی الا پورنل در نقش Vault Dweller جوانی به نام لوسی Vault Dweller یا ساکن پناهگاه،یکی از شخصیت‌های اصلی این سری بازی‌های ویدئویی است که بازیکن نقش او را به عهده می‌گیرد، در یک تاریخ جایگزین Alternate History، اتفاق می‌افتد. در این دنیای پس از جنگ جهانی دوم، فناوری هسته‌ای آنقدر به تکامل خود ادامه می‌دهد تا اینکه یک جنگ هسته‌ای عظیم، ویست‌لند (یا همان خراب‌آباد) یا هرچیزی خارج از دنیای پناهگاه‌ها (Vaults) را ایجاد می‌کند. اکنون بعد از گذشت ۲۰۰ سال، لوسی از این پناهگاه‌های امن زیرزمینی، جایی‌که بازماندگان جنگ تکثیر شده‌اند، عازم واقعیت‌های بی‌رحمانه و رتروفیوچریستیک دنیای بیرون می‌شود (رتروفیوچریستیک: آینده‌ای که از دل گذشته تصور می‌شود: نگاه گذشته به آینده).

سریال فال‌آوت

سریال پنگوئن | The Penguin

  • اچ‌بی‌او مکس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

هنوز تاریخ دقیق عرضه این اسپین‌آف بسیار مورد انتظار از بتمن رابرت پتینسون مشخص نشده است. این مجموعه تلویزیونی، براساس شخصیت‌هایی که باب کین به همراه بیل فینگر برای دی‌سی خلق کرده‌اند، دوباره ما را به دیدار یک شرور کلاسیک می‌برد. کالین فارل پس از بازی در نقش شخصیت آزوالد «اوز» کابلپات ملقب به پنگوئن در فیلم سال ۲۰۲۲ بتمن، در اینجا باری دیگر این نقش را تکرار می‌کند. طرفداران پنگوئن را به عنوان یک ابرشرور بدریخت می‌شناسند. یک سردسته تبهکاران که به عنوان ستوان ارشد برای کارماین فالکون که توسط ریدلر کشته شد، کار می‌کرده است. اکنون، پنگوئن با دختر فالکون، سوفیا (کریستین میلیوتی)، بر سر تصاحب قدرت در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت گاتهام سیتی رقابت می‌کند.

سریال پنگوئن

فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی | True Detective: Night Country

  • اچ‌بی‌او مکس
  • تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲

جودی فاستر به عنوان یک کارآگاه بازگشته است. فاستر بعد از بازی در نقش یک کارآموز اف‌بی‌آی، کلاریس استارلینگ در فیلم سکوت بره‌ها The Silence of the Lambs، در فصل چهارم درام جنایی آنتولوژی کارآگاه حقیقی، نقش کارآگاه لیز دنورس را بازی می‌کند. عنوان Night Country به شهر خیالی انیس در آلاسکا و شب‌های طولانی زمستانی‌اش که حتی به ۲۴ ساعت می‌رسد، اشاره دارد. لیز با اکراه دوباره در کنار همکار سابق خود، اوانجلین ناوارو (کالی ریس)، قرار می‌گیرد تا معمای ناپدید شدن ناگهانی چند نفر در یک ایستگاه تحقیقاتی را حل کند.

فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی

سریال تلماسه: انجمن خواهران | Dune: Prophecy

  • اچ‌بی‌او
  • تاریخ انتشار: احتمالا در پاییز ۲۰۲۴

تلماسه: انجمن خواهران با تغییرات متعدد در تهیه‌کننده‌های اجرایی خود (آلیسون شاپکر آخرین آن‌ها است، اما نام‌هایی مانند جان اسپیتز و اسکات زی برنز نیز زمانی در آن نقش داشتند) و اپیزود پایلوتی که کنار گذشته و دوباره از نو ساخته شد، یکی از تولیدات به شدت پرچالش اخیر بوده است. اما بیاید امیدوار باشیم که این پایان مشکلات اسپین‌آف تلماسه بن گسریت باشد. داستان این مجموعه تلویزیونی، ۱۰ هزار سال قبل از فیلم بلاکباستری دنی ویلنوو اتفاق می‌افتد و بازیگرانی مانند امیلی واتسون، اولیویا ویلیامز، تراویس فیمل، جودی می، مارک استرانگ، جید آنوکا و کریس میسون، در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. آنا فورستر، کارگردانی پایلوت و چند قسمت دیگر را به عهده دارد.

سریال تلماسه: انجمن خواهران

سریال سلب مسئولیت | Disclaimer

  • اپل تی‌وی پلاس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

فیلمساز مشهور مکزیکی، آلفونسو کوارون، که یک جایزه اسکار کارگردانی و همچنین اسکار بهترین فیلم به ترتیب برای فیلم‌های تحسین شده جاذبه Gravity و روما Roma، در کارنامه دارد، با نویسندگی و کارگردانی مجموعه سلب مسئولیت، به دنیای تلویزیون وارد می‌شود. کوین کلاین و کیت بلانشت در این مجموعه هیجان‌انگیز که براساس رمانی به همین نام از رنه نایت است، بازی می‌کنند. این سریال درباره یک خبرنگار مشهور تلویزیونی و مرد بیوه‌ای است که رمانی منتشر کرده که در آن رازهای این ژورنالیست را افشا می‌کند. ساشا بارون کوهن، کودی اسمیت-مک فی و لسلی منویل، از دیگر بازیگران این سریال مورد انتظار هستند.

سریال سلب مسئولیت

سریال همدرد | The Sympathizer

  • اچ‌بی‌او
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

کارگردان کره‌ای پارک چان ووک به همراه بازیگر و فیلمساز کانادایی دان مک‌کلر، کمدی سیاه تاریخی همدرد را براساس رمان برنده جایزه پولیترز ویت تان نون به همین نام، توسعه داده‌اند. پارک در همدرد که کارگردانی آن را نیز به عهده دارد، قصه کاپیتان (هوآ شوان‌دو)، یک جاسوس اهل ویتنام شمالی در ویتنام جنوبی را در طول جنگ این کشور، روایت می‌کند. وقتی جنگ به پایان می‌رسد، کاپیتان باید به ایالات متحده فرار کند. او در آنجا همچنان از پناهندگان ویتنام جنوبی جاسوسی می‌کند و گزارش آن‌ها را به ویت‌کنگ می‌دهد (ویت‌کنگ یا جبهه رهایی‌بخش ملی نام سازمان سیاسی و چریکی کمونیست بود که در جریان جنگ ویتنام در ویتنام جنوبی و کامبوج در برابر ارتش آمریکا و دولت ویتنام جنوبی مدت طولانی جنگید). جالب است بدانید که رابرت داونی جونیور در نقش چند شخصیت شرور در این مجموعه حضور پیدا کرده است.

سریال همدرد

سریال رژیم | The Regime

  • اچ‌بی‌او
  • تاریخ انتشار: بهار

کیت وینسلت پس از موفقیت‌های میر اهل ایست تاون Mare of Easttown با مینی‌سریال دیگری از اچ‌بی‌او بازگشته است. مجموعه‌ای که از حضور گروهی از چهره‌های بااستعداد از جمله نویسندگان سریال وراثت Succession، ویل تریسی، فرانک ریچ، و استیون فریزر کارگردان، بهره می‌برد. این مجموعه با بازی آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس و هیو گرانت، ماجراهای یک سال را در قصر یک رژیم استبدادی در حال فروپاشی به تصویر می‌کشد. جایی‌که وینسلت نقش صدراعظم این حکومت خودکامه خیالی اروپای مرکزی را ایفا می‌کند.

سریال رژیم

سریال خاندان اژدها: فصل دوم | House of the Dragon: Season 2

  • اچ‌بی‌او
  • تاریخ انتشار: تابستان

اسپین‌آف مجموعه بازی تاج و تخت Game of Thrones، برای فصلی کمی کوتاه‌تر در سال ۲۰۲۴ بازمی‌گردد. در این مجموعه پیش‌درآمد که حدود ۲۰۰ سال قبل از بازی تاج و تخت و براساس کتاب آتش و خون Fire & Blood جرج آر. آر. مارتین، اتفاق می‌افتد، خاندان تارگرین، متلاشی و گسسته شده است. پادشاه ویسریس تارگرین (پدی کانسیداین) درگذشت، و دخترش رینیرا (اما دآرسی) قرار است جانشین او بشود. اما او در بستر مرگ جملاتی را زیر لب گفت که همسرش آلیسنت (اولیویا کوک) به اشتباه فکر کرد که پسرشان اگان (تام گلین-کارنی)، باید وارث او باشد. بازیگران اصلی‌ مانند اما دآرسی، مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز (به همراه تعداد زیادی دیگر از بازیگران فصل اول)، در فصل دوم نیز حضور دارند و فردی فاکس، گیل رنکین، سایمون راسل بیل و متیو نیدهم، از جمله چهره‌های جدید این فصل هستند.

سریال خاندان اژدها: فصل دوم

سریال خرس: فصل سوم | The Bear: Season 3

  • اف‌ایکس/هولو
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

فصل سوم این سریال پرجنب‌وجوش، آشوبناک و زیبا، تایید شده است و فیلمبرداری آن زمستان امسال از سر گرفته می‌شود. در فصل دوم، کارمی (جرمی آلن وایت) و سیدنی (آیو ادبیری) – در کنار خدمه‌ای متعهد از خانواده و دوستان – در زمان بسیار کوتاهی برای ایجاد و افتتاح رستوران جدید خود، تلاش کردند. اگرچه، در پایان کارمی به‌طور تصادفی خود را در یخچال سردخانه‌ای حبس کرد، اما شب افتتاحیه در نهایت به لطف و کمک ریچی (ابن ماس-بچراک)، ناتالی (ابی الیوت) و مارکوس (لیونل بویس)، به خوبی پیش رفت.

همه چیز درباره سریال خرس

سریال خرس: فصل سوم

سریال ریپلی | Ripley

  • نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

شخصیت تام ریپلی را پیش از این در آثار دیگری نیز دیده‌ایم. زیرا داستان این سریال براساس رمان جنایی آقای ریپلی بااستعداد The Talented Mr. Ripley از پاتریشا های‌اسمیت در سال ۱۹۹۵ است که همچنین به عنوان منبع الهام آثار دیگری مانند فیلم ظهر بنقش (Purple Noon) با بازی آلن دلون در سال ۱۹۶۰ و آقای ریپلی با استعداد با بازی مت دیمون در سال ۱۹۹۵، شناخته می‌شود. در این مجموعه، اندرو اسکات در نقش ریپلی، جانی فلین در نقش دیکی گرین‌لیف و داکوتا فانینگ در نقش مارج شروود، نقش‌آفرینی کرده‌اند. در دهه ۶۰ در نیویورک، تام ریپلی توسط مردی ثروتمند استخدام می‌شود تا پسر خودرای او را متقاعد کند که از ایتالیا به خانه بازگردد.

سریال ریپلی

سریال اکلایت | The Acolyte

  • دیزنی پلاس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

جنگ ستارگان یک فرانچایز بزرگ محسوب می‌شود که با سریال‌های اخیری مانند مندلورین The Mandalorian و آسوکا Ahsoka، با جدیت و تعهد، جهان خود را گسترش داده است. این فرانچایز اکنون با اکلایت که داستان آن در دوره‌ای می‌گذرد که هنوز در این مجموعه به تصویر کشیده نشده است، مخاطبان را به کهکشانی از رازها دعوت می‌کند. داستان این تریلر راز‌آلود در دوران جمهوری والا High Republic که عصر طلایی جدای است، اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، سریال یک پادوان جوان را دنبال خواهد کرد که با استاد جدای خود برای بررسی یک سری جنایات، دوباره متحد می‌شود.

سریال اکلایت

سریال مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده‌اند | The Walking Dead: The Ones Who Live

  • ای‌ام‌سی و ای‌ام‌سی پلاس
  • تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲

با گسترش دنیای مردگان متحرک در طول سال‌ها، این مجموعه تاکنون چندین سریال اسپین‌آف شامل از مردگان متحرک بترسید Fear the Walking Dead، داستان‌های مردگان متحرک Tales of the Walking Dead و شهر مرده Dead City، دریافت کرده است. اسپین‌آف جدید آن‌هایی که زنده‌اند که در سال ۲۰۲۴ برای اولین‌بار به نمایش درمی‌آید، کاوش بیش‌تری در این جهان جذاب و هیجان‌انگیز خواهد کرد. این سریال با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا در نقش‌های آشنای‌شان، ریک و میشون، احتمالا داستان زندگی و عشق میان این زوج را ادامه می‌دهد. این مینی‌سریال شش قسمتی از فوریه برای تماشا در دسترس خواهد بود.

سریال مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده‌اند

سریال دردویل: تولد دوباره | Daredevil: Born Again

  • دیزنی پلاس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

چارلی کاکس با نقش مت مرداک در مجموعه دردویل: تولد دوباره، به دنیای سینمایی مارول MCU بازمی‌گردد. این مجموعه درجه R (زیر ۱۷ سال با همراهی والدین)، داستان این وکیل نابینای انتقام‌جو را دنبال می‌کند و کاوشی عمیق‌تر از زندگی دوگانه این شخصیت محبوب‌ ارائه می‌دهد. این مجموعه براساس آنچه که قبلا مخاطبان از این شخصیت در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home و شی‌هالک: وکیل دادگستری She-Hulk: Attorney at Law دیده‌اند، ساخته شده است. البته به گفته خود چارلی کاکس بازگشت او در تولد دوباره، در ادامه سریال دردویل نتفلیکس که در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید، قرار نمی‌گیرد.

سریال دردویل: تولد دوباره

سریال شکار انسان | Manhunt

  • اپل تی‌وی پلاس
  • تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

این یک تریلر توطئه‌آمیز درباره یکی از شناخته‌شده‌ترین جنایت‌های تاریخ، و همچنین یکی از اسرارآمیزترین آن‌ها است. داستان شگفت‌انگیز جان ویلکس بوث که آبراهام لینکلن را در تئاتر فورد واشینگتن دی‌. سی. ترور کرد. مونیکا بلتسکی (فارگو)، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است و فیلمساز کهنه‌کار، کارل فرانکلین، کارگردانی دو قسمت اول آن را به عهده دارد. توبیاس منزیس در کنار آنتونی بویل، پتن اسوالت، مت والش و همیش لینک‌لیتر در نقش لینکلن در این درام جنایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال شکار انسان

سریال چیزهای عجیب: فصل پنجم | Stranger Things: Season 5

  • نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

بچه‌های هاوکینز برای آخرین حضورشان در فصل پنج چیزهای عجیب که قرار است در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود، بازمی‌گردند. این مجموعه علمی تخیلی مهیج برادران دافر احتمالا در تابستان سال جدید، برای تماشا در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد باتوجه به رشد بازیگران اصلی، در فصل جدید شاهد یک جهش زمانی در داستان باشیم. همچنین فصل جدید چیزهای عجیب قرار است یک مجموعه طولانی دیگر باشد. این بدین معنی است که می‌توانیم در این فصل زمان زیادی را با شخصیت‌های محبوب خود سپری کنیم. باید ببینیم که آیا فصل پنجم این سریال بسیار موفق و پرطرفدار می‌تواند دنباله‌ای هیجان‌انگیز و متقاعدکننده برای آن باشد یا خیر. برای یافتن پاسخ این سوال هنوز چند ماه باید صبر کنیم.

سریال چیزهای عجیب: فصل پنجم

سریال جداسازی: فصل دوم | Severance: Season 2

  • اپل‌ تی‌وی پلاس
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده است

آیا در سال‌های اخیر هیچ شخصی به اندازه بن استیلر خود را به عنوان یک فیلمساز همه فن حریف نشان داده است؟ استیلر که بخاطر کمدی‌هایش شناخته می‌شود، به وضوح یک سینه‌فیل واقعی است. همانطور که در مجموعه علمی تخیلی/روانشناختی مهیجی که آن را به همراه دن اریکسن و آئویف مک آردل، ساخته است، این موضوع را کاملا ثابت می‌کند. سریالی درباره کارمندانی که خاطراتشان از طریق یک فناوری پیشرفته، بین خاطرات کاری و شخصی، تقسیم می‌شود. بیش‌تر بازیگران اصلی جداسازی، از جمله آدام اسکات، بریت لاور، جان تورتورو، کریستوفر واکن و پاتریشا آرکت، برای فصل دوم بازگشته‌اند.

سریال جداسازی: فصل دوم

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

11 نظر
  1. نوید می‌نویسد

    من یه پیشنهاد دارم . شما به جای اینکه مجبور بشید بقول خودتون ممیزی انجام بدین سریالها رو بصورت صوتی پخش کنید با هر ترجمه ای که دوست دارین . برای پشت ضمینه هم تصاویر ترسناکی از قطعه قطعه شدن و سوختن انسانها در جهنم به همراه نوحه های سوزناک بذارین تا جوانها بدانند که اگر فیلمهای مستهجن و صور قبیحه تماشا کنند عاقبتشان چه میشود

  2. Mo می‌نویسد

    مثل این میمونه بگی سعی میکنیم دزدی رو به بهترین شکل ممکن انجام بدیم چون مجبورژم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      قیاس‌تون اصطلاحا قیاس مع‌الفارق هست. مناسب‌سازی سریال برای تماشای خانواده ایرانی اونم به بهترین شکل و محترمانه‌ترین روش، با دزدی قابل مقایسه نیست.

  3. رضا می‌نویسد

    هیولای مرداب

  4. رضا می‌نویسد

    حیف هیولای مردال فصل دومش رو دیگه نساختن واقعا جذاب بود

  5. جفری می‌نویسد

    چرا د بویز نبود 😐 فصل چهار د بویز به خیلی از اینا می ارزه (به اسپین آفای واکینگ دد نه )

  6. علی ناصری می‌نویسد

    بسیار عالی و بکر است.احسنت

  7. سید می‌نویسد

    با اون سانسور شدیدی که شما دارید.اصلا نمیشه سریال رو از سایت شما دید.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      … مجبوریم! ولی سعی می‌کنیم همین ممیزی و سانسور رو هم به بهترین شکلش انجام بدیم.

  8. پرهام حاتم نژاد می‌نویسد

    نبودن فصل چهارم سریال پسران ( the boys 4 ) در لیست تون خیلی مسخره ست ، به نظر من باید توی لیست تون باشه

  9. Baran می‌نویسد

    لوکی نبود:((((((

fosil