ساخت فیلم ددپول ۳ | محصول جدید دنیای سینمایی مارول در راه است!

طبق گزارش‌های رسیده، رایان رینولدز، ساخت فیلم ددپول ۳ را اعلام کرد. کوین فایگی هم پروسه توسعه فیلم را تایید کرد و به هواداران مژده داد.

طبق گزارش‌های رسیده و یک سال پس از خبر اولیه، رایان رینولدز ساخت فیلم ددپول ۳ را اعلام کرد. کوین فایگی، رئیس بزرگ دنیای سینمایی ماروِل هم پروسه توسعه فیلم را تایید کرد و به هواداران مژده داد.


کالکشن فیلم‌های رایان رینولدز



فایگی در مصاحبه اش با کولیدر گفت:

«قسمت سوم دِدپول، رده‌ سنی بزرگسال (R) خواهد داشت. این روزها ما مشغول کار روی فیلمنامه هستیم و از ویژگی‌های مثبت پروژه این است که رایان رینولدز هم بر فیلمنامه نظارت دارد. از آنجایی که رینولدز یک بازیگر موفق در عرصه سینمای امروز است، به‌‌شدت مشغول پروژه‌های مختلف است و به ناچار فیلمبرداری به سال ۲۰۲۲ کشیده خواهد شد. باز هم می‌گویم؛ شخصیت بسیار متفاوتی در دنیای سینمایی ماروِل ظاهر خواهد شد، چون رایان پرانرژی است و همین باعث می‌شود حضور دوباره او در این نقش دیدنی باشد.»

او در ادامه گفت:

«پس ما باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر ددپول ۳ و البته حضور شگفت‌انگیز رایان بمانیم ولی به این معنا نیست که تا زمانِ اکران فیلم، ستاره فیلم نتواند در هیچ پروژه دیگری ظاهر شود.»

چندی بعد، رایان رینولدز در حساب توئیتری‌اش خبر شروع ساخت دنباله فیلم ددپول ۳ را تایید کرد.


خواهران مولینیو فیلمنامه‌ ددپول ۳ را خواهند نوشت



در رابطه با اخبار مربوط به دنیای سینمای ماروِل، فایگی در مصاحبه با ورایتی در مورد پتانسیلی که استودیو در چندفصلی بودن سریال‌های دیزنی پلاس و ماروِل دارد، می‌گوید:

«پروژه‌های متفاوتی داشته‌ایم که به بهبود و گسترش داستان‌سرایی کمک کرده‌اند؛ طوری که در ادامه تبدیل به فیلم‌های متنوعی شده‌اند. ما الیزابت اولسون را برای یکی از کاراکترهای فیلم دکتر استرنج ۲ و تیونا پَریس را هم برای فیلم کاپیتان ماروِل ۲ انتخاب کرده‌ایم. سریال‌هایی وجود دارند که در عین اینکه کاملا یکپارچه و به‌هم پیوسته هستند، در ذهن سازنده به‌صورت چندفصلی شکل می‌گیرند و سپس ساخته می‌شوند. یکی از موارد جالب در حوزه استریم، سختگیرانه نبودن قوانین است که اجازه می‌دهد به‌عنوان سازنده اثر، به شکلی خلاقانه به هر سو که می‌خواهید حرکت کنید.


از پروژه ساخت دنباله سریال «بازی تاج و تخت» چه خبر؟


منبع: EmpireOnline


بالاخره تایید شد: فیلم ددپول ۳ توسط مارول ساخته می‌شود

خبر منتشرشده در تاریخ ۸ دی ۹۸
دیزنی در جولای سال ۲۰۱۸، استودیو فاکس قرن بیستم را خریداری کرد و این بدین معنا بود که فرنچایز اصلی «مردان ایکس» به‌پایان رسیده است. بااین‌حال، رایان رینولدز (ستاره فیلم «ددپول»)، ظاهراً از ادغام این دو کمپانی بزرگ جان سالم بدر برد. البته این موضوع تعجب‌آور نیست زیرا رینولدز اخیراً تصویری از خود منتشر کرد و از حضورش در استودیو مارول خبر داد. حالا رینولدز رسماً اعلام کرده که ساخت فیلم «ددپول ۳» آغاز شده است.

رینولدز با حضور در برنامه «زنده با رایان و کلی» با عنوان اصلی «Live With Kelly and Ryan» به برخی از سوالات مربوط به ساخت فیلم «ددپول ۳» پاسخ داد. او سعی داشت با پاسخ‌های غیرمستقیم از افشا کردن داستان فیلم «ددپول ۳» طفره برود و تنها به چند جمله اکتفا کرد:

«همه‌ اعضای تیم در حال کار روی فیلم جدید «ددپول» هستند. ما الان در استودیو مارول هستیم و انگار به‌صورت ناگهانی وارد یک لیگ بالاتر از سطح خودمان شده‌ایم. حسی که داریم دیوانه کننده ‌است.»

کوین فایگی و باب ایگر (مدیرعامل شرکت والت دیزنی)، پیش از این تمایل خود برای حفظ «ددپول» در درجه‌بندی سنی R (فیلم‌های مخصوص بزرگسالان بالای ۱۷ سال) را اعلام کرده بودند؛ اما هنوز معلوم نیست که آیا آنها واقعاً می‌خواهند این روند را ادامه دهند و اولین فیلم مارول با درجه‌بندی سنی بزرگسال را بسازند یا نه.
با توجه به این که استودیو مارول برنامه زمانی پخش فیلم‌هایش را تا سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است، زودترین زمانی که می‌توانیم در سینما شاهد فیلم «ددپول ۳» باشیم، سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ خواهد بود.


رتبه‌بندی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. مائده می‌نویسد

    اگه گروه ددپول هم توی فیلم باشن عالی میشه.

  2. محسن می‌نویسد

    خوب

  3. محسن می‌نویسد

    عالی

fosil