ویژه‌برنامه اینترنتی عادل برای ال‌کلاسیکو؛ با حضور دایی، وریا و ژوله

ویژه برنامه اینترنتی «کلاسیکو»، به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور و با اجرای پژمان جمشیدی، برای پخش در پلتفرم‌های اینترنتی آماده شده است.

ویژه برنامه اینترنتی «کلاسیکو» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور هواداران دو تیم در استودیو، در آستانه ال‌کلاسیکوی حساس چهارشنبه‌شب برای پخش در پلتفرم‌های اینترنتی آماده شده است. برای اطلاعات بیشتر،‌ با فیلیمو شات همراه باشید.


این برنامه، که با حضور علی دایی، وریا غفوری و امیرمهدی ژوله به‌عنوان میهمان و با اجرای پژمان جمشیدی به بررسی آخرین اتفاقات تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید پیش از بازی بزرگ می‌پردازد، قرار است یکشنبه‌شب ۲۴ آذر از طریق پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و کافه بازار به نمایش درآید.

ژابی آلونسو، بازیکن تیم ملی اسپانیا هم به‌عنوان کارشناس برنامه «کلاسیکو» با برقراری ارتباط اینترنتی، تحلیل‌هایی از رقابت دو تیم و حال و هوای فعلی دو شهر بارسلون و مادرید را ارائه می‌کند.

تهیه‌کنندگی ویژه برنامه «کلاسیکو» را عادل فردوسی پور بر عهده دارد و کافه‌بازار، فیلیمو و نماوا از سرمایه‌گذاران این برنامه هستند؛ این برنامه یکشنبه ۲۴ آذر منتشر خواهد شد.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. مرتضی می‌نویسد

    مجری منتخب مردمی هر جا برنامه داشته باشه ما کنارش خواهیم بود. عادل نماد مردمی بودن و خوشحالیم که این برنامه دوباره عادل رو به خونه هامون آورده

  2. محمد می‌نویسد

    سلام
    خیلی خیلی خوشحالم و منتظر ، امیدوارم این برنامه آقای فردوسی پور ادامه داسته باشه.

fosil