سریال بازی تاج و تخت باید چند فصل دیگر ادامه پیدا می‌کرد

«جرج آر. آر. مارتین» نویسنده مجموعه کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» که سریال آن با نام «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، در گفت‌وگویی با سایت Rolling Stone از علاقه‌اش به ادامه سریال بازی تاج و تخت گفت.

«جرج آر. آر. مارتین» نویسنده مجموعه کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» که سریال آن با نام «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، در گفت‌وگویی با وب‌سایت Rolling Stone از علاقه‌اش به ادامه سریال بازی تاج و تخت گفت. صحبت‌های مارتین در حالی که چند قسمت بیشتر به پایان سریال باقی نمانده، جالب است. مارتین در بخشی از این گفت‌وگو و در جواب اینکه چه حسی درباره پایان یافتن سریال دارد، می‌گوید:

«موضوع کمی پیچیده و کمی ناراحت‌کننده است. دوست داشتم که سریال بازی تاج و تخت چند فصل دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد. البته متوجه هستم که سازندگان سریال هم دوست دارند پروژه‌های دیگر را دنبال کنند و هنرپیشه‌ها هم دوست دارند بعد از هفت یا هشت سال نقش دیگر را تجربه کنند. همه اینها منصفانه است و من اصلا عصبانی نیستم.»

یکی دیگر از دلایل ناراحتی مارتین درباره پایان سریال بازی تاج و تخت بازیگران و سازندگان این سریال است که هم اکنون به خانواده هم تبدیل شده‌اند. او می‌گوید:

«هرچقدر که سریال بیشتر ادامه پیدا کند، پایان دادن آن کار سختی می‌شود. شما با یک خانواده سر و کار دارید. زمان زیادی از سال را با این افراد سپری می‌کنید و نه تنها با هم کار می‌کنید، بلکه با هم زندگی خواهید کرد. همه در یک جا هستند و در یک هتل اقامت دارند و همه را هر روز می‌بینید. زمانی که سریال تمام شود مانند این است که زمین به پایان رسیده است. افرادی که در هشت فصل آن هم به مدت ۱۰ سال در کنار هم بودند.»

سریال بازی تاج و تخت در حالی به پایان می‌رسد که قرار است دنباله‌های مختلفی برای این سریال ساخته شود. گفته شده سریال جدید به اتفاقات قبل از سریال بازی تاج و تخت می‌پردازد.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. فرزاد مشهدی می‌نویسد

    سلام ادامه بازی تاج و تخت در ساخت هست یا خیر؟

fosil