رایان رینولدز به شایعات دامن زد؛ آیا ددپول به جهان سینمایی مارول ملحق می شود؟

رایان رینولدز با انتشار یک عکس باعث شد تا شایعه ورود ددپول به جهان سینمایی مارول بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

رایان رینولدز با انتشار عکسی از جلسه محرمانه‌‌اش با استودیو مارول، باعث شد تا شایعه ورود ددپول به جهان سینمایی مارول بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

این بازیگر ۴۲ ساله کانادایی، روز دوشنبه با به اشتراک گذاشتن عکسی از خودش در استودیو مارول، موردتوجه هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت؛ او در توضیح عکس نوشته بود که برای بازی در نقش آنتونی استارک تست داده اما موفق به گرفتن آن نشده است.

ممکن است رینولدز نتواند برای ایفای نقش آیرون‌من جایگزین رابرت داونی جونیور شود، اما به نظر می‌رسد که ورود ددپول به جهان سینمایی مارول ، به‌زودی زمینه‌ساز حضور او در آثار این استودیو خواهد شد.

با توجه به اینکه کمپانی دیزنی مالکیت فاکس (شرکت پخش‌کننده فیلم «ددپول») را از آن خود کرده است، ساخت فیلمی جدید با حضور این کاراکتر می‌تواند به معنای کلید خوردن همکاری بین دیزنی و مارول باشد؛ البته برای اطمینان از صحت ماجرا، باید منتظر اخبار تکمیلی بمانیم.

اگر شوخی رایان رینولدز درباره دادن تست برای نقش آیرون‌من را کنار بگذاریم، بیرون کشیدن اطلاعات از دهان او درباره علت حضورش در استودیو مارول، موضوع موردبحث در جلسه یادشده و هرگونه جزییات درباره پروژه احتمالی غیرممکن خواهد بود.

کارگردان «ددپول» در مصاحبه‌ای گفته است:

همیشه با رایان در تماس هستیم و علاوه بر «ددپول» در پروژه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری داشته و داریم. واقعیت این است که همه ما همچنان در حال کشف کردن دنیای ددپول هستیم؛ استودیو مارول وعده داده بود که به ما اجازه خواهد داد تا همچنان به گشت‌وگذار در این جهان سینمایی مشغول باشیم و البته امیدواریم که اجازه ایجاد کمی تغییر در آن هم داده شود.


منبع: Metro

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil