ساخت فیلم پسران بد برای زندگی به‌پایان رسید

ساخت فیلم پسران بد برای زندگی در حالی به‌پایان رسید که این فیلم قرار است در ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی‌ماه ۹۸) اکران شود.

درحالی‌که «ویل اسمیت» چند روز پیش تصویری از پشت‌صحنه فیلم «پسران بد برای زندگی» منتشر کرد، سونی اعلام کرد که روند ساخت این فیلم به‌پایان رسیده است. در این فیلم «مارتین لارنس» هم در کنار اسمیت به ایفای نقش پرداخته است. با اعلام خبر به‌پایان رسیدن ساخت فیلم پسران بد برای زندگی باید منتظر منتشر شدن تریلرهای این فیلم هم باشیم.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های پسران بد درباره گروهی حرفه‌ای از پلیس میامی است که قصد دارند گروه خلافکاری به نام «آرماندو آرمز» را از بین ببرد. گروهی که یکی از کارتل‌های بزرگ مواد مخدر به‌حساب می‌آید و آرماندو هم قاتل خونسردی است که قربانیان خود را به‌راحتی از سر راه برمی‌دارد.

ساخت فیلم پسران بد برای زندگی

در کنار حضور اسمیت و لارنس در این فیلم، «جو پانتولیانو» در نقش «کاپیتان هاوارد» به ایفای نقش پرداخته است. افراد دیگری مانند «ونسا هاجنز»، «الکساندر لودویگ» و «چارلز ملتون» هم در قسمت جدید فیلم پسران بد حضور دارند.

دو فیلم اول مجموعه فیلم‌های پسران بد توسط «مایکل بی» ساخته شده بود و حالا قسمت سوم توسط «آدیل ال آربی» و «بلال فلاح» ساخته خواهد شد. فیلم‌نامه فیلم سوم هم توسط «پیتر کریگ» نوشته شده که فیلم‌نامه قسمت دوم این مجموعه را هم نوشته بود.

ساخت قسمت جدید از فیلم‌های پسران بد در حالی به‌پایان رسید که این فیلم قرار است در ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی‌ماه ۹۸) اکران شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil